Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Co tu dużo mówić, sami zobaczcie, cóż takiego Ubisoft przygotował na targi Gamescom.

UAKTUALNIENIE:
Jeśli ktoś przegapił dzisiejszą prezentacje na Twitchu, to nie ma czego żałować :P (poza może modelami: Golema, Rakszasy i Maga). Jeśli jednak Was to wciąż interesuje, to tutaj możecie posłuchać paplaniny Erwana.
Alamar
Wasze komentarze (61)
15 sie - 19:59

J. M. Sower
Dla mnie bomba! kampania z H6 wymięka :D.
15 sie - 20:09

Darkem
Przystań w pełnej krasie: http://i62.tinypic.com/2afzdi8.jpg
15 sie - 20:17

AmiDaDeer
*co takiego. :P
15 sie - 20:17

morthi
Mam nadzieję, że dodadzą wskaźnik ile tur zajmie "dojazd", a nie zostawią tego tak jak test, że zielone to mogę dojść i wykonać akcję z przedmiotem a czerwone to nie mogę dojść. W H6 szczęśliwie dodali ten licznik w jednym z ostatnich patchy - czy tu dodadzą na premierę gry? Oby :)
15 sie - 20:19

morthi
Choć jak się bliżej przyglądam to jest tam licznik - na tych właśnie kropkach - dobre rozwiązanie.
15 sie - 20:29

DrakeBurn
Dobra robota
15 sie - 20:40

Matheo
Ekran miasta jak z H2. Zauważyliście jak nienaturalnie poruszają się jednostki, gdy muszą skręcić? Czarmander wymiata!
15 sie - 20:48

Rademenes777
Ej, czy ta ostatnia szkoła magii jest szkołą ciemności czy może pierwotną, bo jeśli tą drugą (a wydaje mi się, że tak jest) to czy będzie tak jak w H6 zarezerwowanie szkół magii( np Przystań nie może magii ciemności) czy może tylko Ivan nie ma umiejki ,,magia ciemności''?
15 sie - 20:51

Karule
H7 prezentuje się tak dobrze, że nawet grota hejterów chwali - szok :P
15 sie - 20:55

Nerevar
@Rademenes777 - w grze ma być 6 szkół magii, więc wychodziłoby, że to jednak magia ciemności (bo jakoś nie widzę, by któraś ze szkół żywiołów miała wypaść).


Ekran miasta kompletnie mi się nie podoba i kompletnie nie pasuje mi do reszty gry.
15 sie - 20:56

DrakeBurn
Ja tam od początku byłem przekonany, że im wyjdzie. Jednak znając życie, jak już będzie premiera to znów będą hejty "za dużo tych surowców", "nag nie ma", "mi nie działa", "wolałem 6-ke", "3-ka i tak najlepsza", "ja tu się znam na chronologii i mi to i tamto nie pasuje", "czemu ekrany nie są 3D", "czemu nie wyszło na PS4" itd...
15 sie - 21:00

Rademenes777
Ja mam jednak nadzieję że będzie tych szkół magii 7, bo ta magia pierwotna tak te wszystkie jakoś spajała :p.
Hmmm czy ciemność nie powinna mieć przypadkiem znaku księżyca(w nowiu ;p) ?
15 sie - 21:01

DrakeBurn
Motyw z lawiną był świetny swoją drogą
15 sie - 21:06

Rademenes777
No i zresztą którą szkołę magii NAJBARDIEJ preferowała by Akademia ( tak wiem magowie to wszystkie szkoły magii ) ale właśnie w pierwotnej jest zawarta cała ,,esencja'' magii żywiołów.
( oj tam trochę filozofowania nie zaszkodzi :D )
15 sie - 21:11

Rademenes777
Oooo przełom każde miasto fundneło sobie kanalizację ;p
15 sie - 21:13

Nerevar
A musi którąś preferować najbardziej? Znak, jaki mamy w księdze nie jest ani dotychczasowym znakiem magii ciemności, ani pierwotnej, a na dokładkę widzimy rzucenie (przez przeciwnika) czaru "Mass Agony". Czy muszę przypominać, w której szkole siedzi? ;P
15 sie - 21:15

Rademenes777
No niby tak lecz może czarodziej ten ma zdolność ciemności a nasz Ivan nie hm?
15 sie - 21:18

Rademenes777
Co do znaków każdy się NIEZNACZNIE zmienił a pierwotna zawsze miała tą ,,spiralność" ale żeby z księżyca w nią się zmienić.
15 sie - 21:21

Wikist
O_O Super to wyglądało.

I te Tytany też wyglądały jakby były w skali 1:1 do otoczenia, bo są trochę większe od budynków. Świetnie. Zawsze chciałem zobaczyć armię tytanów walczącą przeciwko jakieś wrogiej armii na przykład demonów ala Total War. To byłoby niesamowite! Niestety obawiam się, że to tylko te duże jednostki tak dobrze wyglądają, bo na przykład taki cabir z Akademii, który pewnie jest malutki w rzeczywistości na mapie świata będzie sięgał tytanowi do pasa, czyli w porównaniu do otaczających budynków będzie gigantem tak czy siak. Wtedy to to już nie będzie się tak fajnie reprezentować. Jestem ciekaw jakby to wyglądało gdyby te mniejsze jednostki były na mapie świata jednak przedstawione w skali 1:1. Czy taki minimalny cabirek wyglądałby okej, czy też przesadnie mało. Niestety pewnie to drugie :/

A co do ekranów miast to nie podobają mi się aż tak jak te w 5 i są nawet gorsze niż te w 6. Nie ma budynków mieszkalnych (bardzo to lubiłem w 5 jak po rozbudowaniu rady miasta pojawiały się budynki mieszkalne, tylko po to by ładnie wyglądać, dodawać realizmu i bez żadnej funkcji, nawet w 6 minimalnie to było) i dlatego te miasta to po prostu wyraźnie odcięte od siebie budynki, jakby nie stanowiły części miasta. Wydaja się wręcz mówić: "Dokładnie tutaj jest fabryka golemów na tej skale i tylko ona, a tamta pojedyncza, stojąca w wyraźnie oddzielonym miejscu statua to nam tworzy gargulce" albo "Ten Elrath nad miastem to stoi tam bez przerwy tylko po to by ładniej wyglądało, a ten mur ma surowo wyznaczone oddzielone miejsce na ekranie i dlatego urywa się niemal natychmiast jak się zaczął.".

Natomiast co do wielkości bohaterów na mapie to nie wygląda to już tak fajnie. Wyglądają jak godzille przechadzające się po świecie. Mógłbym się z tym pogodzić (w końcu reprezentują olbrzymią armię przechadzającą się po mapie świata), ale jak widzę jak on rzuca to zaklęcie na mapie świata to dziwnie to dla mnie wygląda. Ale zaakceptuję to jeśli zostanie.
15 sie - 21:24

Wikist
A nawet jeżeli te budynki mieszkalne są obecne to i tak w takiej mniejszości, że budynków militarnych już jest od nich więcej (w Przystani).
15 sie - 21:28

Wikist
A co do szkół magii to moim zdaniem Przystań nie ma dostępu do magii ciemności. Wróg rzucił Agonię, a Akademia ma. Czyli podążając zasadami z duela, to demony jeśli się pojawią nie powinny mieć światła.
15 sie - 22:08

Nerevar
>>No niby tak lecz może czarodziej ten ma zdolność ciemności a nasz Ivan nie hm?
>>A co do szkół magii to moim zdaniem Przystań nie ma dostępu do magii ciemności.
W grze ma być 6 szkół magii, Ivan ma 6 zakładek w księdze. Wnioski wyciągnijcie sami.
15 sie - 22:29

Wikist
@Nerevar Ten symbol to na pewno magia pierwotna. Jeśli jest tymczasowy i zostanie zastąpiony magią ciemności to okej, ale jeśli nie to magia pierwotna. Może stwierdzenie o 6 szkołach magii dotyczyło frakcji, czyli konkretna frakcja ma po 6 szkół magii. Być może z odstępstwem w Akademii, bo tam mogłyby być wszystkie.
16 sie - 01:14

Andruids
@Drakeburn Może nie bądź takim czarnowidzem? Nie dawno narzekałeś, że wszyscy z ogromnym sceptycyzmem podchodzą do nowej części bez solidnych podstaw, a teraz co robisz? Kto wie, może wszyscy będą w skowronkach jak już wyjdzie przehajpowana "szóstka na sterydach"? Może ludzie którym gra się sypie, będą pisać jakie mają ładne pudełko, oglądanie którego uprzyjemnia im czas czekania na łatki? Kto wie.
16 sie - 07:30

Farben
Wszystko ładnie, ale nie podoba mi się, że bohater ma możliwość poruszania się po wąskich korytarzach, brak swobody z piątki czy starszych części. Oby to tylko był mankament tej mapy, a nie całej gry.
16 sie - 09:51

J. M. Sower
Jak ujrzę tu jeszcze raz słowo hejter to mnie chyba szlag trafi! ;P
16 sie - 09:56

J. M. Sower
Co do szkół magii to na 90% są to IMO cztery żywioły, światło lub cień i magia pierwotna (tak jak w H6).
16 sie - 11:51

Nemomon
Na trailerach gry zawsze o wiele lepiej wyglądają jako później, gdy są wydane. Mimo więc, iż trailer prezentuje się ciekawie, to póki co nie skakałbym nad nim.

Mam nadzieję, iż tam w Soft: Ubi spece w końcu się ogarną i H7 będzie działać na wszystkim, a nie tylko na wybranych patyczkami sprzętach. Do tej pory nie mogę ukończyć żadnej pojedynczej kampanii w H6, bowiem gra na moim lapku chodzi jak zdezelowana prostytutka, a support miał mnie głęboko w rzyci. Uważam więc, iż mam moralne prawo używać wyrazu "hejter" i być sceptycznie nastawiony do H7.

Kampania na trailerze wygląda znośnie i nieznośnie. Przypomina kampanię z WoGa... Niby jakaś lawina, niby jakieś rzucanie czarami... a gra coraz mniej i mniej zaczyna przypominać hirołsy, a coraz bardziej zaczyna się robić z niego klasyczny erpeg (i nie mam na myśli levelowania postaci, a chodzenie od questu do questu). I to budowanie/niszczenie mostów... cena za coś takiego winna być chyba większa, a nie kilka surowców i ewentualnie zatrzymanie się, mając tyci tyci ruchu. Z jednej strony wygląda to super strategicznie - "zniszczę wszystkie mosty, to przeciwnik nie będzie mógł się do mnie dostać", a z drugiej strony "co z tego, iż zniszczę, skoro on za 5 punktów ruchu i 3 drewna go odbuduje i mnie jeszcze w tej samej turze najedzie...".

Nie jestem na 'nie' i przeciwko tej grze, może nawet się zastanowię ją i kupię... ale trochę czasu na pewno zejdzie zanim się zdecyduję.

BTW, gdyby mi się chciało głosować, to zagłosowałbym na Krasnoludy oraz Loch.
16 sie - 13:24

Degraf
Ciekawe na ile tych rzeczy jest zaskryptowanych a ile będzie naprawdę w normalnej grze.
16 sie - 13:50

ArekerA
Czy ja dobrze usłyszałem, że potwierdzili to, że gra będzie bardzo podatna na mody?
16 sie - 13:57

Alamar
>>>Czy ja dobrze usłyszałem, że potwierdzili to, że gra będzie bardzo podatna na mody?

A H6 będzie miało przyjazny dla użytkownika edytor map, zaś MMX narzędzia moderskie. :P
Nie wierz we wszystko, co pada z ust Erwana... właściwie to po H6 bezpieczniej byłoby w żadne jego zapewnienia nie wierzyć. :P
16 sie - 14:12

Alistair
Sorry, ale te Cabiry mnie załamują. Wyglądają za sympatycznie, by je zabijać. Mogliby też stonować te kolory, normalnie gra wygląda gorzej niż choinka z różnokolorowymi lampkami. I rozwalają mnie te świetliste kółka na plecach magów. Też jestem ciekaw czy np. będzie można rzucać czary na mapie świata, to mogłoby być ciekawe. W każdym razie widzę, że wraca stary system magii, a to dla mnie, w połączeniu z skillwheelowym systemem rozwoju bohatera, najważniejsza kwestia na chwilę obecną.
16 sie - 14:35

Andruids
@Digimon wspomóż krasnoludzką sprawę! Wiem, że to przegrana walka, ale pokażmy, że jesteśmy! Że Forteca ma swoich zwolenników.

@Alamar tototo, dokładnie. Ale w sumie po to wzięli ten Unreal Engine, bo trudno w nim coś spierdolić. Więc może jednak będzie ten porządny edytor map z obsługą skryptów, jakie widzieliśmy w trailerze?
16 sie - 19:27

Kodzo19
@ANcientDRuids krasnoludy rządzą
16 sie - 19:34

Bluearga
Czemu widok miasta nie jest 3D jak w 5? W 3 to było fajne bo była wydana w erze kamienia łupanego i nie było wtedy 3D, dziś mamy 2014 rok i fajnie by było jakby wrócił widok 3D z 5.

I co z gryfami? Przystań bez gryfów, przecież to ich symbol, lol. Ogólnie to nic szczególnego, od co taka podrasowana 6, bo fani za bardzo narzekali, a i tak nie wszystko zrobili dobrze :P
16 sie - 19:45

Alamar
@Nemomon, ANcientDRuids, Kodzo19
Zapraszam na Skarpiec, Acid chciałby Wam coś pokazać:

http://www.acidcave.net/temp/skarpiec.php

>>>I co z gryfami? Przystań bez gryfów, przecież to ich symbol, lol
Jak się uważnie przyjrzysz szkicom jednostek przystani, to zauważysz, że czempion na na pasie symbol Księstwa Wilka, a nie Gryfa.

http://www.acidcave.net/sphinx/pic_creature_haven_swordbearer_large.jpg
16 sie - 22:14

Nemomon
Alamar, Acid - jak to powiadają: "nec Hercules contra plures" ;)
16 sie - 22:18

Nicolai
Ekrany miasta rewelacyjne ;)
17 sie - 10:07

Alamar
@Nemomon
Bardzo, bardzo, ale to bardzo kiepski dobór słów:

http://h1.heroes.net.pl/ghost.jpg
17 sie - 10:24

Matheo
Wydaje mi się, czy Tytani mają taką samą animację śmierci jak w H5?
17 sie - 11:22

Zehir-12
Oni chyba sobie żartują. Znowu ekrany w 2D? Dobrze, że chociaż na cały ekran, no ale bez jaj. Czemu TEN SAM UBISOFT od heroes 5, w którym byty piękne animowane ekrany nie chce znów zrobić bardzo fajnych ekranów. Tyle żeśmy zrzędzili przy heroes 6 i co? Teraz też mamy nędzne 2D -,- A co do reszty to nawet spoko :)
17 sie - 11:48

Alamar
Co do Gryfów:

"the insider on the russian forums said that they WILL be available as campaign-only creatures for Ivan"
17 sie - 13:01

Zehir-12
Chociaż jak tak teraz patrzę, to nie wiem po co przed każdą bitwą te animacje :/ A niektóre efekty na mapie przygody przypominają mi disciples III xD
17 sie - 13:34

morthi
Widocznie gracze najpierw za długo przebywali na ekranach miast i je oglądali, a później zamiast je nadal podziwiać to szybko je przeklikiwali by nabyć jednostki (stąd 'genialny' pomysł na wygląd i funkcjonalność miast w heroes 6).
Widok 2D - jest szybki w wykonaniu, a przy 3D to jednak trzeba się trochę napracować...
17 sie - 13:38

Xesasi
mogę się założyć, że je będzie można wyłączyć (tak jak filmiki z uderzeniami krytycznymi w H6)
17 sie - 16:04

Andruids
@morthi Jak to wczoraj wyszło podczas rozmowy z kolegą "Heroes 5 musiało wyjść z gigantyczną pompą. Musiało mieć dużo frakcji, ze składem podobnym do trójki, którą wszyscy niepodzielnie kochają - to była moc.(...) Musiało być też imponujące, efektowne i mieć przepych. Zamki w 3d były tego wyrazem - to była magia. Mogłeś je oglądać w całej swej wspaniałości, obracać z dowolnej perspektywy, nieważne, że komp nie uciągał : D" Oj rozpieściły nas te zamki w 3d. Może kiedyś powstaną, ale prędko tego nie widzę.

@Al, Acid Panowie, bez nerwów. Krasnoludy też potrzebują trochę miłości (poza tym obecny wynik głosowania nie rokuje żadnych kłopotów elfom).
17 sie - 16:33

Kodzo19
@AncientDRuids a czemu nie dadzą i krasnoludów i elfów?

17 sie - 16:40

Bluearga
Krasnoludy w 3 walczyły dla Elfów, to przez Fortece w 5 zrobiło się nagle takie hype na krasnoludzkie miasta, wcześniej jakoś nikt o nich nie płakał :P

Trailer fajny, zrobię sobie z niego baner reklamowy mojego PBF, hiehhie *wyzysk Ubisoftu tak bardzo*
17 sie - 19:12

morthi
@ANcientDRuids cóż... dla mnie pozostanie niezrozumiałym dlaczego Ubi w nowych odsłonach Heroes (6 jak i 7) nie chce skorzystać z tak wspaniałego pomysłu jak miasta w pełnym 3D... w skali całego przedsięwzięcia to budżet na wykonanie takich animacji nie jest wysoki.
Dobrze, że w Heroes 7 w ogóle będą ekrany miast w 2D :D
17 sie - 19:35

Dru
Nie wiem czemu wszyscy tak tęsknią za ekranami miast 3D. Pamiętam jak przed premierą H5 ludzie narzekali na ekrany w 3D i woleli klasyczne ekrany w 2D, ale widać, że to już inne pokolenie jest ;)
17 sie - 19:37

DrakeBurn
Ja chcę ekrany 4D, gdzie do każdej gry dorzucą paczkę zapachowych świeczek, które zapalę po wejściu do zamku.
17 sie - 19:56

Warmonger
W Heroes 3 ekrany były 2D, ale wykonane w technice 3D, co przekładało się na wysoką jakość.
17 sie - 20:23

Zehir-12
*Warmonger

Otóż to! Ekrany w h3 sprawiały wrażenie 3D, a po za tym były zróżnicowane kolorystycznie i była jakaś ciekawa perspektywa przez co miasta wydawały się duże, jak taki zamek, który się rozpościerał po obu stronach rzeczki :P

Natomiast ekrany w h6 były bardzo ścieśnone i pozbawione jakiejkolwiek perspektywy. Wszystko wydawało się stać w jednej linii i jak widzę te ekrany w h7 również takie będą.

Ten UbiSoft zawsze coś zepsuje. Jak jedno poprawi, to kosztem innego. LUDZIE! Przecież co im zaszkodzi zrobić te ekrany. W h5 się bardzo sprawdziły. Co z tego, że najpierw je podziwialiśmy godzinami, a potem tylko lataliśmy do rekrutacji i tak nawet taki krótki pobyt w mieście był nie zapomniany :)
17 sie - 20:24

Zehir-12
*morthi

Zapomniałem wspomnieć, że to ty mówiłeś o tym podziwianiu tych ekranów w h5 :P
17 sie - 20:38

Dru
A według mnie szukacie dziury w całym. Owszem grafiki rysowane tak jak w H6 nie są może aż tak ładne jak w H3, ale nie są też tragiczne. Osobiście wolę perspektywę 2D bo widać wtedy każdy budynek i bardziej oddaje to klimat.
17 sie - 20:43

Alamar
3D ładnie wygląda, ale na tym zalety się kończą. Ani nie można było pooglądać miast w H5 z dowolnej perspektywy (kamera była "przyklejona do centralnego słupa"), ani nie było praktycznym klikanie na budowle, by nająć jednostki. Do tego kamera włączająca się za każdym razem, po wejściu do miasta (dopiero Dzikie Hordy pozwalały ją wyłączyć).
Rysowane ekrany może nie mają z 3D porównania, ale są praktyczniejsze w użyciu przez graczy, a to już plus.

No i tak - miasta w H3 mają tę zaletę, że wszystkie budowle powstały jako modele 3D, więc jak jakiś nie pasował perspektywą czy rozmiarami do ogólnego szkicu miasta, zawsze można było go inaczej ustawić i "pstryknąć" nowe zdjęcie, by je "wkleić" do gry.
18 sie - 03:56

Eruanno
A mi wydaje się, że ekrany 3D stanowią jednak ogromną zaletę wzbogacającą klimat gry. By wykupić jednostki wystarczyłaby jedna zbiorowa ikona tak jak w H6.

Pomijając to, że każdy z nas ma swoje indywidualne preferencje, myślę że nie potrzeba tutaj oka znawcy by stwierdzić jak bardzo słabe były ekrany w H6 jak i ten zaprezentowany w H7. Nie jestem w stanie zrozumieć tego fenomenu "paprania". Na świecie jest ogrom ludzi obdarzonych niesamowitym talentem artystycznym i myślę, że bardzo prawdopodobnym byłoby trafić nawet na oddanego fana Heroes, który zrobiłby to za darmo. Wystarczy wejść na głupiego deviantarta, wklepać hasło i już! Nie wydaje mi się to również fanaberią by wymagać od twórców by robili to co do nich należy - profesjonalnego tworzenia gier. Rzadko kiedy się denerwuję, ale jak widzę takie bohomazy w mojej ukochanej serii to w głowie mam mordercze wizje. Zaczynam już modlić się do Sylanny by uchroniła swoje elfickie dzieci od tej tragedii!

18 sie - 04:44

Kurek
Wszystko ładnie, ale budynek na łzę Ashy w Przystani jest za duży i nie pasuje do średniowiecznej stylistyki.
18 sie - 09:36

Alistair
Nowy ekran miasta wygląda ładnie jako grafika, ale nie jako ekran miasta.Budynki zbite w kupę, nie widać za bardzo, gdzie się jeden zaczyna, a drugi kończy. Mi nie przeszkadzały ekrany miast z H6. Pamiętam jak dziś, co się działo przy premierze H6. Dla wielu ludzi ekrany z ostatniej części to była nieomal zniewaga. Największy szum poszedł nie o błędy, a właśnie o ekrany miasta.
18 sie - 10:16

gryfheroes6
ciekawe czy jeśli ogłoszą datę premiery (ktoś wie kiedy?) czy będą często ją zmieniać jak większość deweloperów?
18 sie - 11:30

Nerevar
Ubi ma w zwyczaju przesuwać daty premier swoich gier ;)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Kastore - 26 maj - 00:51
King Majesty - 25 maj - 19:33
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
King Majesty - 23 maj - 19:56
King Majesty - 23 maj - 15:32
King Majesty - 21 maj - 20:49
Ursus - 21 maj - 12:30
Andruids - 20 maj - 21:01
Warmonger - 20 maj - 18:55
Pointer - 20 maj - 17:19
King Majesty - 20 maj - 11:29
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30
Kertra - 6 maj - 13:00
Krzesiwo - 4 maj - 11:26
Jebarkas - 25 kwi - 23:15
Majster - 20 kwi - 17:45
RustDragon - 16 kwi - 11:57
Kastore - 12 kwi - 16:26
Blaza - 11 kwi - 19:40
Yaaqob - 8 kwi - 10:07
Bajan - 2 kwi - 20:36
Kastore - 31 mar - 03:21
Kastore - 30 mar - 22:58




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt