Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Od dziś po wielu miesiącach oczekiwań (i technicznych testów) rusza polska zamknięta beta Heroes Online! Zamknięta, gdyż wymaga posiadania klucza aktywacyjnego. Jak go zdobyć? Wystarczy, że czytasz tego niusa :). Kwasowa Grota ma do rozdania aż 5000 kluczy dostępu! Wystarczy tylko skorzystać ze specjalnie przygotowanej strony:


Dodatkowo, Alamar już na wstępie opracował obszerną recenzję gry, którą znajdziecie tutaj:


A o to premierowy trailer gry:


Oficjalna strona gry: pl.heroes-online.com
Acid Dragon
Wasze komentarze (17)
1 lip - 20:33

Aniel
Smoczo!
1 lip - 20:37

rtx
To jakim cudem ja w to grałem kilka miesięcy temu?
1 lip - 20:38

Nicolai
Tyle wygrać :D
1 lip - 20:41

Aniel
Z recenzji Alamara wyczytałem, że możliwe jest założenie gildii. Planowana jest może jedna większa dla członków AC/JB?
1 lip - 20:46

Acid Dragon
@rtx - uczestniczyłeś w wewnętrznych technicznych testach graczy z całego świata. To jeszcze nie była beta.

@Aniel - to trochę inaczej wygląda. "Gildie" są tymczasowe i polegają najczęściej na współpracy dwóch graczy. Ta gra to nie MMORPG.
1 lip - 21:16

Kurek
Gram od czasu pierwszej bety. Ta gra jest nieziemsko zarąbista. Dokumentuję statystyki, wyglądy, skille i portrety postaci. Chciałby ktoś ;)?
1 lip - 21:25

Acid Dragon
Jasne, wyślij mi wiadomość - powinno się przydać do tworzonego działu HO w Grocie.
2 lip - 15:28

Bluearga
Też w to grałam kilka miesięcy temu, dostałam zaproszenie na email. Na mnie nie zrobiła ona zbytniego wrażenia, wolałabym stare Heroes Online, to z chin czy tam Japonii gdzie były miasta z Heroes III w 3D :(
2 lip - 22:54

Wikist
Ale można stworzyć stałe gildie. Przecież na wcześniejszym testowym serwerze była gildia Husaria i przyjmowała tylu Polaków ilu się dało. Więc założenie gildii kwasowej groty to nie jest zły pomysł :) Ja się zgłaszam :) (oczywiście mogę się mylić, ale piszę z własnych doświadczeń).

Btw, chyba cie w grze Acid widziałem, ale nie miałem pewności czy to na pewno ty, taka sława ^^
2 lip - 23:14

Acid Dragon
OK, skoro gildie zmieniły charakter, to możemy coś założyć. Nie wiem tylko jeszcze po co i jakie z tego są korzyści.

I owszem, to ja. Chcę zobaczyć co się zmieniło przez ostatnie miesiące.

Widziałem powstawanie tej gry niemal od początku, a przynajmniej byłem wśród kilku pierwszych osób spoza Ubisoftu, którym pokazano jakąkolwiek grywalną wersję. Od tamtego czasu zmieniło się sporo, aczkolwiek rdzeń rozgrywki i kampanii pozostał ten sam. Mimo formy "online", ta gra to wciąż głównie single player.
2 lip - 23:26

Wikist
Który można przejść cały z kolegą. :)

Zastanawia mnie czy ta gra nie zejdzie do takiego poziomu, że jak już przejdzie się fabułę to tak na prawdę nie ma co robić, aż nie dodadzą nowej fabuły. No może te rajdy są jakąś opcją, ale w żaden jeszcze nie grałem.

A takie pytanko, oni napisali, że nie restartują kont przy wejściu do open bety tak? Bo na jednej stronie która rozdawała klucze było napisane, że nie zrestartują kont nawet po wyjściu oficjalnej wersji gry.

I ciekawe na przykład co się stanie z tymi niby bonusami za zapraszanie znajomych skoro to dopiero beta, czy przejdą w jakieś bonusy w ostatecznej wersji? To już bardziej pytanie pod rozmyślanie, bo nie oczekuję, że ktoś zna odpowiedź. :)
2 lip - 23:34

Acid Dragon
Jeśli chodzi o to "co dalej", to gdy ostatnio grałem - niewiele. Najlepszą opcją było zaczęcie gry od nowa drugą frakcją - rozgrywka wygląda wtedy mniej-więcej w 1/3 inaczej (inne mapy na początku). Alternatywnie można jeszcze wypełniać powracające questy, których poziom trudności rośnie. Ale esencjalnie nie zobaczy się nic nowego.
3 lip - 13:28

Karule
Jest ktoś w stanie powiedzieć, ile trwa przejście głównej linii fabularnej ("skończenie" gry) jedną frakcją? Będę wdzięczny za odpowiedź.
3 lip - 16:41

Acid Dragon
Nie potrafię podać tego w liczbie godzin, ale generalnie są 4 rozdziały, przy czym w dużym przybliżeniu 1 rozdział = 1 mapa (w rzeczywistości jest trochę poruszania się pomiędzy różnymi mapami). Ostatni rozdział jest znacząco dłuższy niż poprzednie, ale ciągle polega w rdzeniu na "przejściu mapy".
6 lip - 11:13
Heliors
Jaki jest maksymalny poziom, orientuje się ktoś? :)
6 lip - 13:12

Alamar
Maksymalny poziom bohatera w tej chwili to 30. Jednakże po zdobyciu tego poziomu awansujesz jeszcze w klasie Smoczego Rycerza (kolejne 30 poziomów).

W osiągnięciach zaś jest pewna ciekawostka - zdobądź 90 poziom. ;)
10 lip - 16:42

Felek
Mam kod do bety MM:HO z gazety CD-Action a ja z racji wolnego łącza internetowego i starego komputera, nie wykorzystam go :( Dlatego też: 576-CCBD-3D44 Kod jest oryginalny, jeśli nie będzie działał to wina ludzi od CDA, nie moja :). Pozdrawiam całą społeczność Groty!
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Xfing - 13 paź - 22:44
Garett - 12 paź - 16:18
Kuririn - 12 paź - 09:17
anonim1233 - 10 paź - 18:31
Bacus - 5 paź - 11:15
Erui - 2 paź - 23:25
boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Bacus - 9 wrz - 23:35
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50
Andruids - 30 sie - 22:20
avatar - 28 sie - 21:17
Hayven - 28 sie - 00:48
Kastore - 21 sie - 23:26
Droopy - 9 sie - 11:15
Andruids - 7 sie - 22:24
Pointer - 2 sie - 21:45
Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt