Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
23.VI.2013link
*Ziew* Czas chyba w końcu wstać i zobaczyć, co się działo przez te kilka ostatnich dni w świecie Mocy i Magii... No tak, mogłoby się wydawać, że nic... Widocznie niektóre traszki zapadły w sen zimowy trochę wcześniej w tym roku, zaś innych bajkopisarzy dotknęła klątwa "sesji"... zapewne od razu z "kampanią wrześniową". :P

W ciągu ostatnich kilkunastu dni pojawiło się kilka informacji odnośnie rożnych tytułów Ubisoftu, czas więc na krótkie podsumowanie:


1. HoMM6

  • Ukazała się łatka 2.1.1, która niestety nie naprawia zbyt wiele i na dodatek nie uaktualnia się automatycznie i trzeba ją ściągnąć ręcznie.
  • Patch 2.1.1 PL (92 MB) Patch notes
  • Naprawiono błąd związany ze wzrastającym kosztem czarów, gdy korzystano z broni rodowych zmniejszających koszty czarów.
  • Kampania Nekropolii w Cieniach Mroku: gra nie wychodzi już do pulpitu po walce z oddziałem szkieletów na obszarze, gdzie gracz rozmawia z Matką Namtaru.
  • Po stworzeniu/wykupieniu 100 bohaterów, przycisk stworzenia kolejnego działa normalnie.
  • Patch 2.1.1 dla wersji angielskiej. (93 MB)

    Łatkę należy zainstalować oczywiście na wersję 2.1 gry.

  • Aurelian, twórca koło umiejętności dla H5 i H6, wydał zaktualizowaną wersję swego programu dla H6 Cieni Mroku.


  • 2. Might and Magic X: Legacy

    Twórcy dziesiątej części Mocy i Magii nie próżnują. Przedstawili między innymi: przykadowych poszukiwaczy przygód, postaci towarzyszące drużynie, dodali nowe ankiety do głosowania, a na deser pokazali kolejne szkice koncepcyjne. Oprócz tego opublikowali krótki filmik z sobą w roli głównej, zaś (Król) Julien Pirou, bardziej znany jako Marzhin, udzielił "obszernego" wywiadu dla serwisu RPGamer.

    Lord Pawello: Dla leniwych - jedyną nowością o jakiej mogliśmy się dowiedzieć odnośnie gameplayu, to zaimplementowanie systemu akcji postaci w drużynie innych niż atak/magia. Teraz będzie można ochraniać towarzyszy albo blokować ataki tarczą - ma to zwiększyć możliwości taktyczne w walce. Poza tym możecie poczytać trochę sztandarowego PRowego ględzenia, raczej nic fascynującego.

    3. Clash of Heroes
    Ubisoft zapowiedział też wydanie tej gry logicznej na Androidy (a co z cyborgami?), ale na razie bez żadnych szczegółów.


    4. Duel of Champions
    W piątek miało miejsce spotkanie na czacie MoMCard z twórcami gry. Dowiedzieliśmy się, że:
  • Nergal oraz Tydzień Dzikich Dusz zostaną osłabione. Będą teraz wymagać 1 surowców do aktywacji.
  • Zostanie udostępniony sposób na zdobycie poszczególnych kart
  • Bugi z turniejów szwajcarskich są właśnie naprawiane
  • Trwają prace nad trybem, w którym będziemy mogli przyglądać się pojedynkom
  • Prace nad nowym dodatkiem są w toku (True Story)
  • Sanktuarium najprawdopodobniej ulegnie wzmocnieniu wraz z nadchodzącym dodatkiem.
  • Nowe kampanie zostaną wprowadzona, gdy AI zacznie dorównywać w rozgrywce realnym graczom.
  • Zostanie wprowadzony system dzięki, któremu granie na wyższym ELO będzie bardziej opłacalne
  • Rozważane są codzienne osiągnięcia, które jeszcze bardziej zachęcą do codziennej gry

  • I na koniec ciekawostka.
    Alamar, Dark & Lord Pawell
    Wasze komentarze (13)
    23 cze - 10:57

    Byakuya
    Skoro ulepszają sanktuarium to może jeszcze niech dadzą Arianie dodatkową magię, przystani bohatera który będzie mógł wskrzesić i uzdrowić wszystko co się rusza, a demonom jednostkę za 3 i obrażeniami 10.
    23 cze - 12:20

    Hayven
    Ufff... póki co nie znerfią Kelthora ^^'

    Sanktuarium ulegnie wzmocnieniu? WTF O.o To oni potrzebują wzmocnienia?!

    A kiedy właściwie AI zacznie dorównywać realnym graczom i przestanie wsadzać swoje potworki prosto w rzucaną przez siebie zaraz potem masówkę? :D
    23 cze - 12:23

    WojtasCk
    "•Nowe kampanie zostaną wprowadzona, gdy AI zacznie dorównywać w rozgrywce realnym graczom."

    Czyli nigdy? Okej.
    23 cze - 13:53

    Azon
    Wzmocnienie sanktuarium? WTF? Ta frakcja ma bohaterów z najlepszymi umiejętnościami specjalnymi. Także umiejętności takie jak flinta, magiczny wybuch, a zwłaszcza honor też do słabych nie należą. Do tego żadna inna frakcja nie może kontrolować pola bitwy tak dobrze jak ona. Mało osób gra Sanktuarium nie dlatego, ze jest słaba, ale dlatego, że zebranie wszystkich wymaganych kart jest dość trudne.
    24 cze - 19:37
    ArkoRs
    chyba tutaj nikt sanktuarium nie gra
    ja gram od samego początku i udało mi się wbić 1150elo najwięcej na Ishumie a ona jest najlepsza moim zdaniem a taką twierdzą na której kartach mi wg nie zależało a talie złożyłem na szybko (gram tą taliom jakieś 2 tygodnie) prawie 1300elo tak że sanktuarium potrzebuje wzmocnienia nie wiem jak oni chcą to zrobić ale na pewno się przyda
    25 cze - 10:52

    Prusheen
    Najważniejże, że w końcu go znerfią! Cieszmy się!
    26 cze - 13:09

    Alamar
    Ciekawe tylko, kiedy dobiorą się innym "zerowym" bohaterom do skóry, bo to trochę przesada, iż jeden ma zdolność specjalną aktywowaną za "x" surowców, a drugi ma to samo za darmo.
    26 cze - 14:12

    Hayven
    Co masz na myśli? :D Fleshbane vs. Zygfryd? :3
    3 lip - 20:03

    Grakus
    Akurat Flashbane nie potrzebuje znerfienia, gdyż w całej grze jest mało jednostek bezcielesnych(niestety).
    WZMOCNIĆ ŚWIĄTYNIE!? Na ten pomysł wpadł chyba koleś robiący teksty dla Vaasa, bo pomysł jest iście szurnięty.
    3 lip - 21:27

    Hayven
    Nikt nie mówi o Fleshbane'ie :P Choć IMO powinien on być znerfiony, tak jak Zygfryd, bo +1 dla niematerialnego stwora to niemalże tak jak +2 dla jakiegokolwiek innego :/
    4 lip - 09:54

    Grakus
    Wolałbyś walczyć z dwoma pretorianinami z 5 życia, czy z 2 podstawowymi duszkami z 3 życia?:P
    4 lip - 10:45

    Hayven
    Zależy, czym :P Bo Szkielet z Infekcją po pewnym czasie wykończy Pretorianina, a Ducha w ogóle nie tknie :P Centaur w dwie tury załatwi Pretorianina, a na wykończenie Ducha będzie potrzebował trzech. Kościotrup Plagi w walce 1v1 załatwi Pretorianina, a Ducha nawet nie tknie.
    4 lip - 15:02

    Hayven
    xD xD xD Sorry za dubel, ale tak, zdaję sobie sprawę z tego, że dwa razy wspomniałem o Kościotrupie Plagi :P
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
    Eggyslav - 28 cze - 20:50
    Pointer - 26 cze - 11:32
    Bajan - 26 cze - 11:27
    avatar - 24 cze - 10:23
    DoctorPlay - 17 cze - 14:54
    Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
    adamnavel - 15 cze - 08:00
    AquaInferus - 11 cze - 10:32
    zmudziak22 - 10 cze - 21:36
    zmudziak22 - 10 cze - 21:15
    Szaman - 10 cze - 16:29
    Kammer - 8 cze - 21:27
    Yaaqob - 8 cze - 12:19
    avatar - 7 cze - 20:20
    Kastore - 4 cze - 17:44
    Krzesiwo - 2 cze - 13:06
    animalish - 27 maj - 20:09
    Kastore - 25 maj - 15:30
    Yaaqob - 24 maj - 11:51
    Ursus - 21 maj - 12:30
    Warmonger - 20 maj - 18:55
    LuckyClover - 19 maj - 08:41
    avatar - 17 maj - 18:32
    Serd - 10 maj - 19:30




    © 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt