Po raz pierwszy w historii serii Might and Magic gracze będą mogli na bieżąco obserwować postępy prac, jak również mieć realny wpływ na jej tworzenie. Wszystko dzięki wprowadzeniu przez autorów projektu OpenDev. Umożliwia on powiem dokładną obserwację zmagań twórców podczas kreacji najnowszej odsłony cyklu. Co więcej, dzięki ogólnodostępnym ankietom, mamy osobiście możliwość wpłynięcia na wygląd niektórych aspektów gry, między innymi na projekt konkretnych lokacji. Strona OpenDev posiada dwa główne działy: blog developerów, oraz "vote" - ankiety. Te ostatnie będą zmieniane co tydzień, więc warto zaglądać tam co jakiś czas i oddawać głos - skoro mamy taką możliwość, moim zdaniem warto z niej skorzystać. Z resztą, zadbamy o to, żeby wam o nich przypominać. W tym tygodniu (czas już prawie upłynął, więc spieszcie się!) wybieramy ogólny koncept lochu: LINK DO ANKIETY TUTAJ Z ważniejszych informacji odnośnie samych postępów w tworzeniu warto wspomnieć o zaimplementowaniu mimiki twarzy postaci w drużynie - to element, który towarzyszy nam nieustannie od trzeciej części serii, więc w sumie miło ze strony developerów, że zdecydowali się wprowadzić ten bajer. Poszczególne mordki możecie podziwiać TUTAJ. Aha, wygląda na to, że na blogu będą pojawiały się cyklicznie wywiady z poszczególnymi członkami teamu MMX, jakby to kogoś interesowało, może sobie poczytać. Nie spodziewałbym się jednak jakichś rewolucyjnych (czy w ogóle specjalnie ciekawych :P) informacji. | Duke Bogdan - 22 sty - 00:43 Riccardo - 20 sty - 13:44 klimat93 - 20 sty - 09:32 Duke Bogdan - 20 sty - 09:09 kubawaleczny - 19 sty - 19:52 avatar - 16 sty - 21:28 avatar - 13 sty - 20:33 Belegor - 5 sty - 20:58 Belegor - 5 sty - 15:45 Belegor - 5 sty - 14:49 Darkstorn - 4 sty - 14:42 Górski Krasnolud - 30 gru - 16:09 Andruids - 24 gru - 22:51 Hayven - 24 gru - 14:22 Górski Krasnolud - 23 gru - 14:30 Garett - 23 gru - 14:15 Górski Krasnolud - 23 gru - 00:27 Górski Krasnolud - 23 gru - 00:23 Lord Hawk - 21 gru - 09:17 Darkstorn - 17 gru - 16:38 Garett - 15 gru - 17:28 Soneilon - 4 gru - 13:12 Alistair - 26 lis - 23:22 Akad - 18 lis - 12:43 Majster - 13 lis - 15:31 Cezaros - 5 lis - 22:53 edeksumo - 31 paź - 22:19 Majster - 31 paź - 21:29 VIP - 24 paź - 17:35 Alamar - 23 paź - 09:19 James_Dean - 17 paź - 12:20 AmiDaDeer - 15 paź - 15:19 Garett - 12 paź - 16:18 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Hayven - 15 wrz - 16:01 |
© 2003-25 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Hayven
Btw, zagłosowałem na klasyczny Loch, jednak mam nadzieję, że "klasyczny" nie oznacza fioletowego potworka, jakim była ta frakcja w MM:H6 ;P
Hayven
Lord Pawello
Bramka nr 2 wydaje się jednak obiektywnie najciekawsza biorąc pod uwagę OpenDev - da bowiem najwięcej swobody graczom w kreowaniu własnego lochu.
Kastore
To nie jest jasno opisane. Czego konkretnie ma być to remake?
Acid Dragon
Mówiąc więc o "klasycznym lochu z poprzednich części" twórcy mają na myśli zapewne jedną z bardziej znanych lokacji z MM1-9, np. Tomb of Varn z MM6 lub kolonię Zod z MM7. To pewnie oznaczałoby podobny układ pomieszczeń oraz "klimat" lokacji (np. klimat Starożytnego Egiptu w Tomb of Varn).
Hayven
Lord Pawello
AmiDaDeer
Acid Dragon
Alamar
J. M. Sower
Portrety były by lepsze w 3D, ale co tam (swoją drogą to trochę dziwne, że na półmetku w serii ukazały się portrety 3D, aby następne części powróciły do ręcznego rysowania), moglibyśmy przecież dostać je bez żadnej animacji.
Acid Dragon
Mimo tego, że Kwasowa Grota dostarcza najwięcej (i najszybciej) informacji o grach M&M na polskiej scenie, to jednak jesteśmy wciąż tylko fanami-amatorami. Każdy z nas ma swoje życie i czasami z jakiegoś powodu po prostu "wypada się z obiegu" na kilka dni. Zwłaszcza wtedy przyda się każda pomoc ;).
Lord Xeen
Kastore
AquaInferus
AmiDaDeer
Kastore
Hayven
Hayven
Alamar
Nie da się przenieść starego konceptu pod nową mechanikę nie tracąc przy okazji kilku istotnych rzeczy i tym samym gubiąc po drodze klimat gry/lochu.
Jak chcesz odwiedzić jakiś loch z poprzedniej części, po prostu w nią zagraj.
Hayven
Kastore
Że co proszę?
Hayven
Alamar
Przecież zamiast wymyślać coś nowego, stracono by czas na wierne odwzorowanie korytarzy, pomieszczeń i stworzeń z już raz odwiedzanego miejsca.
Hayven
Kastore
Hayven
W każdym razie doskonale wiem o tym, że nie ma szans na sci-fi w Ashanie :<
Kastore
MMVII - Lincoln :P