Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Zapraszamy do posłuchania nowej ścieżki dźwiękowej, która pojawi się w Shades of Darkness:



Myślę, że nietrudno zgadnąć, jaki utwór był jej pierwowzorem, aczkolwiek jeśli ktoś ma wątpliwości, to pomoże mu Paul Anthony Romero, który w komentarzu pogratulował twórcy - kimkolwiek może być - i odesłał do oryginału o tytule "Cleopatra on the Nile":

Acid Dragon
Wasze komentarze (36)
24 kwi - 08:57

Warmonger
Nowy utwór daje radę, bez wątpienia. Słychać też znajome motywy, choć nie jest to zupełna zżynka.

Ale w porównaniu do oryginału wypadł nieszczególnie. Słychać, że pochodzi z innej epoki, w której muzykę można tworzyć, nie dotykając jednego instrumentu. Jednak naturalne brzmienia w grze fantasy są nie do zastąpienia.
24 kwi - 08:57

Kastore
Brawo Ubisoft! Gratuluję wam! Co jeszcze podpieprzycie z poprzednich Heroesów?
24 kwi - 08:59

Kastore
Co oni, tworzą drugie Limbo of the Lost?
24 kwi - 09:34

desmond
@Kastore_pl
Myślę, że nie będzie już heroes VII. Będzie heroes: compilation albo heroes: the best of.
24 kwi - 09:53

Hayven
Ja tam lepiej znam ten utwór jako HoMM3 - Rampart Theme :P
24 kwi - 09:55

Hayven
To takie żenujące... zwłaszcza, że minimum 50% tych, którzy grają w H6 grało kiedyś również w H3.
24 kwi - 10:07

TopFunny525
Nawet ładnie wyszło, mi się podoba, chociaż oczywiście jest to kolejna zżynka z poprzednich heroesów, nie taka pełna zżynka, ale jednak zżynka ;P.
24 kwi - 10:42

Euronymus
Naprawdę nie rozumiem tego hejta. Czego Wy się spodziewaliście? To jest dodatek do Heroes VI ogólne założenia ścieżki dźwiękowej są powszechnie znane - nie mogło być inaczej. To musiał być remake starego utworu bo by się nie wkomponowywał w resztę gry. Ja ogólnie jestem zadowolony, że wydadzą ten dodatek i mam nadzieję, że jeszcze 2 dodając brakujące frakcje. Ta część miała olbrzymi potencjał, który został stracony przez zmniejszenie ilości surowców, hurtową rekrutację, brak ekranów miast (to ostatnie całe szczęści naprawili). Jedyne co ciągnie tą grę to w mojej ocenie jej wygląd (bo od HV odstraszały mnie Warcraftowe modele jednostek) drugą rzeczą jest muzyka właśnie. Z jednej strony narzekacie na to, że muza jest zerżnięta z innych części, a narzekacie, że wprowadzili innowacje i HVI odbiega od poprzedników. Z drugiej strony też bym wolał, żeby Romero robił nowe kawałki bo ta muzyka była powalająca i jest ze mną obecna zawsze na moim telefonie :)
24 kwi - 10:56

Field
Euronymus ma rację: VI była wydana w 25-olecie serii i jednym z podstawowych założeń była rearanżacja starych motywów z gier Might & Magic. Wyjątki były nieliczne i dotyczyły głównie Świątyni, czyli zupełnie nowej frakcji. Przecież jasne jest, że dodatek musi być spójny...
24 kwi - 11:17

desmond
@ F!eld - Ale to założenie wykonali nie najlepiej. O ile rearanżacja, np. motywu wodnego (z h2) i śnieżnego (mm6) były trafne, to wykorzystanie utworu z miasta (który jest silnie kojarzony) to już moim zdaniem błąd.

@Euronymus - innowacje same w sobie nie są krytykowane. Krytykowane są jeśli umniejszają wartość gry. Sam je zresztą wymieniłeś (zmniejszenie ilości surowców, hurtową rekrutację, brak ekranów miast).

Poza tym jeśli gra jest oparta na złych założeniach, to wolałbym, żeby dodatek z tych założeń zrezygnował, nawet kosztem spójności, ale rozumiem, że ktoś może mieć inne zdanie.

Co ciekawe, HVI i MMX powstają w odległości od siebie 2 lat i obie powołują się na 25-lecie ;)
24 kwi - 11:31

desmond
poprawka: HVI odwołuje się do 25-lecia, a MMX do dziedzictwa.
24 kwi - 12:06

Field
Desmond, powiem tak: nikomu nie przeszkadzało zgarnięcie motywu Stronghold do menu głównego PotSS :) Natomiast nie wiemy do końca, gdzie wyląduje muzyka z Rampart (tzn. wiemy po nazwie, że chodzi o coś z Sylanną, czyli kanon zachowany). IMO - jest ok i trochę to czepianie się, zwłaszcza że, moim zdaniem, remiks jest całkiem udany.
24 kwi - 12:43

Hayven
Field, ty zdrajco jeden! -_-
24 kwi - 12:50

Acid Dragon
Jak śmiesz bronić Ubisoftu! Powinieneś narzekać na niego jak my wszyscy! Co z Ciebie za patriota? Na stos! Na stos!
24 kwi - 13:36

Alamar
>>>Na stos! Na stos!
Służę uprzejmie :P

>>>Euronymus ma rację: VI była wydana w 25-olecie serii i jednym z podstawowych założeń była rearanżacja starych motywów z gier Might & Magic.
W szkole podstawowej nie uczyli podziału wyrazu na sylaby? :P

To właśnie 25-lecie wyszło H6 bokiem - zamiast skupić się na stworzeniu szóstej części gry i przy okazji dodaniu kilku rzeczy z okazji rocznicy, stworzono grę, która zawodzi jeśli chodzi o nowości: system umiejętności wraz z klasami bohaterów; surowce, strefy kontroli, rekrutacja, przemiana miast, portal miejski - wszystko razem nie dość, że nie posiada synergii, to jeszcze sobie nawzajem szkodzi i zgrzyta; system dynastii, który przeszkadza(ł), zamiast ułatwiać grę (potrzeba stworzenia bohatera, zamiast wybrania gotowego - poprawione w ostatnich łatkach), itd.

To samo z owym 25-leciem: zamiast być dodatkiem do samej gry, stało się jej częścią, przez co stała się ona "bigosem na winie", gdzie "co się nawinęło, to do bigosu" :P... ale zabrakło kucharza, który potrafiłby z tego coś jadalnego upichcić.

Widać to po samych mapkach single- i multiplayer w grze - albo przekonwertowane mapki z kampanii (w tym z DLC), które nijak nie nadają się do gry wieloosobowej, albo mapki będące odwzorowaniem gier/fabuły od NWC, które już po przejściu 1/4 nudziły się niemiłosiernie. A co z mapkami typowo do pogrania w 2, 4 czy więcej osób? Albo nawiązujących do mitologii Ashanu? H5 jak by złe nie było :P, to miało tych kilka scenariuszy opowiadających historie nowego świata.

Główną wadą H6 to chyba to, że twórcy sami nie wiedzieli, co chcą stworzyć i dla kogo ta gra ma być skierowana. I mam nadzieję, że wyciągnęli z tego wnioski.
24 kwi - 13:47

Euronymus
Pracuję w korporacji więc wiem jak wygląda sytuacja. W Heroes VI były zainwestowane grube pieniądze i spodziewane były też duże zyski - większe niż otrzymali. Gdyby mieli zmieniać koncepcje musieli by zamknąć projekt Heroes VI i zacząć Heroes VII. Ubi tego nie zrobi ponieważ zyski są jeszcze na zbyt niskim poziomie, a ponad to marka Might and Magic jest dla nich ważna więc nie mogą sobie pozwolić na zamknięcie projektu, który jest niekompletny nawet jeśli wielu ludziom się nie spodobał. Wydadzą moim zdaniem jeszcze jeden dodatek, może ze dwa dlc i zamkną Heroes VI. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby już powstawał jakiś bardzo wczesny projekt Heroes VII
24 kwi - 13:57

Alamar
Gdyby zyski ze sprzedaż podstawki H6 nie osiągnęły zamierzonych pułapów (z tego co pamiętam, to gra sprzedała się lepiej niż oczekiwano, ale gorzej niż zakładano w optymistycznym wariancie - czy coś w tym stylu), to projekt powędrowałby od razu do kosza. Jak widać po obu DLC, tak się nie stało i zapewne sprzedaż tych dwóch produktów dała zielone światło obecnemu dodatkowi... ale nie sądzę, byśmy zobaczyli coś więcej. Gra jest już zbyt stara, posiada zbyt wiele błędów w silniku gry i samych założeniach mechaniki gry, brakuje edytora map, który przedłużyłby życie tego produktu, itd.
Z punktu widzenia ekonomicznego lepiej zacząć kolejny projekt, niż ładować pieniądze w ten nierokujący dalszych zysków na wymaganym poziomie.

Na razie Ubisoft czeka zapewne na wyniki finansowe DoC-a, Heroes Online oraz MMX (ciekaw jestem, czy pomysł z wejściem na rynek komiksowy się udał czy też nie), by zadecydować, czy zwiększyć nakład na markę Mocy i Magii, czy ograniczyć straty.
24 kwi - 13:58

Nerevar
Kwestią otwartą są zyski, jakie im przyniesie SoD - jeśli bowiem i on nie przyniesie takich, jakie zakładają, to nie widzę brnięcia w kolejne dodatki (ewentualnie jakiś dlc - gdzie prawie nie ma nowych modeli i tego typu rzeczy).
24 kwi - 14:24

Alchemik
Mam wrażenie że Ubisoftowi nie zależy na renomie jeśli chodzi o marketing, aż dziwię się że główny zarząd Ubisoftu jeszcze nic z tym nie zrobił.
24 kwi - 14:37

Hayven
Edytor map jest - tyle że jakiś dziwny :P
24 kwi - 15:39

Bluearga
Paul pewnie się z lekka "wkurzył" jak zobaczył, że jakiś anonimowy kompozytor go splagiatował...
Muza może fajna, ale plagiatowanie nie jest fajne, zwłaszcza bez zgody autora :P
24 kwi - 16:45

Dark Dragon
Mają zgodę na remixy starych utworów na potrzeby H6...
24 kwi - 18:20

Irhak
Czy mi się wydaje czy Ubisoft w końcu spełnił moją prośbę? Dostaliśmy H6, które jakby nie patrzeć jest jakby remakiem starych HoMM i teraz MMX, które jest dosłownie remakiem MM1-5. Szkoda tylko, że w oprawie Ashanu :/
24 kwi - 18:43

AmiDaDeer
Jeżeli to jest jedyny utwór który się pojawi w dodatku, to gratuluję - cięcie kosztów wychodzi twórcom znakomicie. :P
24 kwi - 18:57

Shael
:( Nie podoba mi się, brak w tym duszy. Nawet na siłę wzruszyć się przy tym bym nie mógł :(
Jednak soundtrack z H3 dalej rządzi :P
24 kwi - 18:59

Shael
Tak btw, można gdzieś go kupić/ściągnąć ? bo w wersji z ekstra klasyki ( mam 3) nie ma chyba... Tak wiem, że w folderze z grą są te utwory, ale wolałbym otagowane dobrze itd.
24 kwi - 19:16

Nerevar
Na Good Old Games w zawartości dodatkowej (otrzymanej wraz z zakupioną grą) wymieniony jest soundtrack.
24 kwi - 21:46

Alchemik
Tylko na GOG.com, w ścieżce dźwiękowej z H3 brakuje motywów muzycznych z filmików z kampanii. Pełna ścieżka dźwiękowa z H3 jest dodana do Heroes Chronicles (oczywiście na GOG.com), tylko nie jest poprawnie uporządkowana.
24 kwi - 21:53

Shael
Ehh to lipka, bo kupować po raz 4 tę samą grę to mi się nie opłaca :P.
24 kwi - 22:17

Alchemik
Kiedyś zanim Ubisoft przejął markę, i nie było słychać o czymś takim jak złote kolekcje, CD projekt wydał Kolekcję Heroes 1-4 z dodatkami (bez Winds of War) i była tam dołączona oficjalnie nagrana na innym nośniku ścieżka dźwiękowa z H3.
24 kwi - 23:33

Chad
Akurat to się udało Ubisoftowi - zerżnąć jakąś muzykę z poprzednich części, wrzucić do miksera, dodać marchewkę, pietruszkę, trochę cyjanku i jak to wywalili i wrzucili na talerz to ot ukazała się ta muzyka... i jest dość udana o dziwo, nie spodziewałem się :)
25 kwi - 17:26

Agon
Lol, Rampart! Ubi leci sobie w kulki :D
25 kwi - 18:08

Kastore
Trzeba by napisać newsa o Might & Magic Heroes 6 - Adventure Terrain Chaos, które to jest zrzynką z Homm3 Inferno theme.
25 kwi - 19:02

Nerevar
Z ciekawości - robił ktoś kiedyś listę, których utworów z trójki jeszcze nie zremiksowali? ;)
25 kwi - 19:48

Hayven
Chaos Theme jest świetnie zremiksowany :D Mimo, że cała idea nie przypadła mi do gustu, to jednak ta wersja nie budzi moich zastrzeżeń :)

Co więcej, po obejrzeniu najnowszego gameplaya, zaczynam mieć wątpliwości, czy aby na pewno spisać MM:H6:SoD (ale głupio wyszedł skrót :P) na straty ^^
25 kwi - 21:39

Chad
@Kastore_pl ot masz co chciałeś: http://www.acidcave.net/newsitem1117.html#comments
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
flapdzak - 28 cze - 22:21
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
Castlebeck - 23 cze - 10:45
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt