Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Jeśli jesteście fanami planszówek bądź chcecie odpocząć od ekranu komputera i spotkać się z ludźmi przy grze towarzyskiej to mam dla was wiadomość - ostatnio miała premierę planszowa wersja Heroesów.

Pudło kosztuje około 180 złotych i oferuje grę dla 2-4 graczy, którzy mogą się wcielić w dowódców jednej z czterech frakcji: Przystani, Nekropoli, Sanktuarium bądź Twierdzy. W samym boksie znajdziecie następujące gadżety:
- 16 kafelków planszy
- 4 plansze miast
- tor inicjatywy
- 12 kart herosów
- 150 kart do gry (min.umiejętnosci, artefakty, akcje)
- ponad 300 różnych żetonów
- 60 drewnianych znaczników kontroli
- 12 pionków herosów
- 4 drewniane piony miast
- 1 specjalna kostka elitarnych jednostek
- 5 kości K8
- instrukcja

A jak wygląda sama gra? Aby się o tym przekonać, warto zajrzeć do instrukcji, bądź obejrzeć poniższą videorecenzję przygotowaną przez redaktora portali gildia.pl.

Jeśli graliście, zachęcam do wyrażenia opinii o planszowej wersji Heroesów na naszym forum, ewentualnie w komentarzu. Natomiast swoje pieniążki możecie wydać, przykładowo, w tym sklepie internetowym.


Lord Pawello
Wasze komentarze (3)
16 sty - 08:57

Alamar
Hmm... gra od razu tworzona z nastawieniem pod dodatki? Z drugiej strony skoro Loch się pojawia w H6, to nie ma się czemu dziwić.
16 sty - 09:34

Yogoort
moim zdaniem gra dla max 2ch graczy, przy większej ilości reszta się potwornie nudzi czekając na swoją turę. Gra mocno powtarzalna, mimo losowej mapy i losowych przeciwników to pierwszy tydzień u każdego gracza zawsze wygląda tak samo. Jak dla mnie też mega uproszczony system walki jest dużym minusem (brak rozróżnienia między jednostkami walczącymi wręcz a strzelającymi, praktycznie bez różnicy z ilością życia między najsłabszymi jednostkami a najmocniejszymi), ogromny element losowości - najsłabsza jednostka może jednym trafieniem położyć najmocniejszą jednostkę (dla porównania zestawię tutaj walkę z gry MAGE KNIGHT - dość skomplikowany system ale jest mega świetny). Słabo wykonane kafle mapy - słabo czytelne, brak plastikowych figurek reprezentujących bohaterów. Może któraś kolejna edycja tej gry da radę, może zmiana wydawcy na kogoś bardziej sensownego, w tej chwili gra jest mocno średnia.
16 sty - 11:08

Yogoort
jeszcze zapomniałem dodać, że umiejętności magiczne są dużo mocniejsze od tych z działu MIGHT, mimo, że typowy mag ma dużo mniej jednostek przy sobie to jego magia dużo bardziej przewyższa moim zdaniem wojownika. I mówię to na podstawie kilku rozgrywek i obserwacji a nie jednej czy dwóch.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Sir Galuf - 29 lis - 00:11
Belegor - 28 lis - 23:52
Alistair - 26 lis - 23:22
Darkstorn - 21 lis - 15:33
Akad - 18 lis - 12:43
Garett - 15 lis - 19:25
Majster - 13 lis - 15:31
Xfing - 11 lis - 00:56
Anarion - 2 lis - 11:56
klimat93 - 1 lis - 16:42
Andruids - 1 lis - 02:41
edeksumo - 31 paź - 22:19
Majster - 31 paź - 21:29
Szaman - 31 paź - 14:11
James_Dean - 30 paź - 14:08
Alamar - 23 paź - 09:19
Dydzio - 14 paź - 17:13
Garett - 12 paź - 16:18
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt