Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Dziś ostatnia jednostka w armii mrocznych elfów:


Smok cienia jest awatarem Malassy, Smoczej Bogini Ciemności. Przyjmuje formę smoka z onyksu z purpurowymi kulami wplecionymi w skrzydła - są to oczy Malassy, potrafiące dosłownie i w przenośni widzieć każdego rodzaju cienie. Powiadają, że obserwatorzy rodzą się właśnie z takich świecących kul.
Gdy smok cienia rozwija w gniewie swe skrzydła, niezliczone oczy hipnotyzują wrogów, sprowadzając na ich złamane umysły wszelkiego rodzaju koszmary. Jeśli jednak wymagane jest bardziej zabójcze podejście, smok cienia może liczyć na swoją fizyczną potęgę i swoje osłabiające zionięcie, które powoli lecz skutecznie spali energię życiową ofiary.

Legendarne Czarne smoki są najwyższą formą ewolucji smoków cienia. Oczy Malassy na ich skrzydłach zastąpione zostały zawiłymi wzorami światła, które nieustannie znikają, jak galaktyki pochłaniane przez bezkresną czerń pustki.
Alamar
Wasze komentarze (43)
9 sty - 18:24

Alamar
Muhahaha!
9 sty - 18:36

Wikist
no to mnie zbiło z nóg, że w ogóle się nie postarali i na córze Malassy zrobili jednostkę ;/ jakież to banalne :( A tak poza tym jakoś jak już cały Loch jest purpurowy to czempion taki mocno złoty? Dla mnie jakoś nie pasuje ;/
9 sty - 18:37

Wikist
już prędzej podstawowy taki brązowawy a ulepszony purpurowy, no cóż ...
9 sty - 18:39

Byakuya
i na dodatek nazywa się "czarny"...
9 sty - 18:39

Wikist
Tak czy siak jak już wypuszczą dodatek to się przyzwyczaję i jakoś to sobie w głowie usprawiedliwię, tak jak z innymi przykładami z podstawowego HVI
9 sty - 18:45

Nerevar
Nie mogą zrobić go stricte fioletowym, bo ten kolor ma już córka (a zdaje się, chcą uniknąć powtórki z podstawki, gdzie mieliśmy identyczne jednostki w neutralach i miastach). Co prawda złotawy nijak nie pasuje do reszty, ale cóż...

Wikist - pokaż mi na rysunku te purpurowe oczy obecne na skrzydłach smoków ciemności...
9 sty - 18:48

Alamar
Mam wrażenie, że niektórzy tutaj mają kłopot z oczami - smok JEST czarny, to złoto to owe "wzory światła"
Zobaczymy jak wyjdzie to w praniu, bo na pojedynczym rysunku ciężko oddać tę charakterystykę znikających wzorów.
9 sty - 18:49

Wikist
http://www.kompendium.acidcave.net/pyramid/dragon_malassa.jpg nie wiem o które ci chodzi, ale właśnie myślałem, że dla nieulepszonego dadzą córę malassy w jej barwach, bo opis pasuje http://www.kompendium.acidcave.net/pyramid/dragon_malassa.jpg
9 sty - 18:51

Nerevar
Alamar - opis mówi o świetle na ich skrzydłach. Tors, łapy czy łeb chyba nie podpadają pod te określenie...
9 sty - 19:00

Alamar
Nerevar - zauważ że zarówno ogon "pokazuje" kosmos, jak i owe "złoto" się świeci. Opis swoje, rzeczywistość swoje - norma w Ubi.
9 sty - 19:03

Wikist
a tak w sumie skoro cate była bossem, czyli potężniejszą jednostką od czempiona, a jej opis pasuje do smoka cienia, czyli nieulepszonego czempiona lochu to z tych opisów możnaby pomyśleć, że czarny smok jest mocniejszy od cate, no chyba, że moc jaką cate dysponowała była tak wielka, że choć sama zamieniła się w smoka cienia to może moc miała wielką, a tylko to, że chciała akurat się zmienić w smoka cienia zmienił wygląd, ale moc była na znacznie potężniejszym poziomie? W sumie i tak w HVI nie ma już córy malassy, są tylko 2 ptaki gromu to co tam ;p
9 sty - 19:07

Alamar
"Najbardziej doświadczeni mistrzowie Smoczych Rycerzy są w stanie przybierać postać awatary swego opiekuna — i choć ich smocza postać ma mniejsze rozmiary od prawdziwych smoków spotykanych w naturze, to Smoczy Rycerz zachowuje wszystkie swe zdolności, przez co staje się nawet potężniejszy niż te olbrzymie gady."

Radzę dokładnie przeczytać ostatnie słowa z tego opisu Córy Malassy.
9 sty - 19:08

Wikist
tak samo trochę to śmieszne, że tak bardzo rozjaśnili jednostkę, która jest czempionem rasy cienistej, nawet jeśli opis mówi, że znikają zaraz jak się pojawią niczym w czerni pustki to i tak mi znacznie bardziej podobałby się całkowicie czarny smok z powiedzmy czarnym dymem zamiast skrzydłami i czerwonymi oczyma, no chociaż żeby pasował kolorystycznie do reszty Lochu to oczy mogą być purpurowe, heh mam nadzieję, że pokażą jak ta jednostka wygląda w grze, bo na razie to jest rzeczywiście coś odmiennego, żeby jakaś jednostka, aż tak bardzo się różniła od reszty zamku
9 sty - 19:10

Wikist
no tak alamar wiem, choć niemal w 100% cate jako smok była większa od tych z lochu :3 tutaj to może ją usprawiedliwić chyba tylko to iż była bardzo bardzo potężnym smoczym rycerzem... choć jak dla mnie taka silna chyba nie była
9 sty - 19:28

Animaluki
coś mi się wydaje że to jakaś podpucha, gdyż ten smok jest za banalnie zrobiony i za bardzo przypomina córę Malassy. Ale kto wie?! :P
9 sty - 19:49

Belegor
Ubi nie robi podpuch- on wykorzystuje stare modele, do nowych jednostek. Są moderami, którzy na tym zarabiają.
9 sty - 20:38

Animaluki
Tylko że takie coś to nawet ja bym mógł zrobić mając odpowiedni program, a jeśli to jednostka frakcji Loch to gdzie jej ulepszenie :P
9 sty - 20:42

Alamar
To JEST ulepszenie. Nie pokazali szkicu zwykłej jednostki (smoka cienia), ale chyba wiadomo dlaczego?
9 sty - 20:42

Wikist
nieulepszony to pewnie córa malassy dlatego mogli nie dawać skoro już fani znają
9 sty - 21:01

Fandor
Gdzie są czerwone smoki, albo bezimienni :P
Dobra, tego dodatku chyba nie będzie zbytniego sensu kupować, chociaż jeszcze zobaczymy przed premierą.
9 sty - 21:15

Belegor
Bezimienni będą, ale jako elita. Nie ma co gorączkować.
9 sty - 21:22

BanBreaker
"Są moderami, którzy na tym zarabiają." ~Syrious <--- daję osobistego nobla temu człowiekowi! =D
9 sty - 21:24

Nicolai
Wzory światła u awatara Smoka Cienia? Cosik mi tutaj nie pasuje. Troszkę mamy powtórkę z Sylwanu w H5, gdzie podstawka Zielonego Smoka lepiej od ulepszenia wyglądła
9 sty - 22:19

Falvin
Jakby był z samego cienia, to by pojawiły się głosy, że nie potrafią zrobić tekstury (bo np. efekt graficzny by przesłaniał teksturę). Jak zrobili coś innego niż kształt smoka w czarnym dymie, to też nie pasi, bo smok nie jest cienisty. Naprawdę jak czytam niektóre komentarze, to zastanawiam się o co tym ludziom chodzi. Przecież art jest dobry, modele jednostek w Herosie VI są najbardziej dokładnymi, dopracowanymi i najładniejszymi modelami w całej serii. Z resztą cała grafika prezentuje się moim zdaniem na wysokim poziomie. Chciałbym zapytać nawet dobitniej - o ... wam chodzi? Zrobi to ktoś lepiej? Cieszmy się, że mamy przynajmniej to, bo inny koncern pewnie by położył na to lachę i nie gwarantowałby dalszego rozwoju tej części - w końcu już dwa studia zawiodły, a nikt dokładnie też nie wie co tam nie trybiło. Pewnie prawda zawsze leży gdzieś po środku.
9 sty - 22:25

Falvin
Jest Smok? Fajnie. Czy są niekonsekwentni? Niekoniecznie. Historia Heroes VI pomija kwestię smoków (oprócz dwóch bossów), bo ich po prostu nie potrzebuje - frakcje, które są po prostu biorą udział w innej historii i wcale źle na tym gra nie wyszła - pojawiły się różne ciekawe jednostki. Widać w dodatku postanowili, że historia synów Thuidany łączy się głównie z Malassą i jej awatarami - tak jak to było w Herosie V, gdzie w kilku misjach pojawiała się Córa Malassy i Czarne Smoki. Druga sprawa to symbolika, pewne oddanie hołdu tej jednej z najfajniejszych frakcji w serii - gdzie zawsze były smoki. Zwróćcie uwagę, że Ubisoft w Heroes VI uwzględniają wiele elementów, które pojawiały się w całej serii, co też prezentują w grafikach na fanpage'u - i w pewnym sensie ta część wydana na jubileusz uniwersum M&M jest wypadkową całej serii. Nie przez przypadek pojawił się też scenariusze ze światów M&M.
9 sty - 22:28

Falvin
Niektórzy z was nazywają się fanami, ale ja tu widzę większość malkontentów, a rozmowy przypominają nerdowskie przepychanki z for D&D - kto ma rację, kto zna bardziej klimat, kto popełnił błąd w opisie itd itd. Czy o to tutaj chodzi? Wydadzą dodatek - jak dla mnie super. Nie jestem typem, który zadowoli się ochłapami, ale takim ochłapem nie można nazwać Heroes VI - stąd razi mnie ciągłe narzekanie w komentarzach na tej stronie. Jestem nowy na Acid Cave, ale śledzę już ten serwis dłuższy czas. Widać niektórzy kapkę przesiąkli własnym sosem.
9 sty - 22:32

Falvin
Rozpisałem się, mam nadzieję, że bana nie dostanę za komentarz pod komentarzem, ale chciałem tu przedstawić kilka myśli. Sam fakt, że Ubisoft nie zrezygnował z Herosa VI jest pokrzepiający. Mam nadzieję, że trzecie studio nie zawiedzie i przygotuje fajny dodatek, który oby był większy niż DLCki. A to narzekanie, że z jednej strony dali Bezimiennych jako jednostki (przynajmniej tak to zaprezentowali), a z drugiej narzekanie, że smok jest jasny/nieciemny/świecący itp itd. świadczy o tym, że niektórzy sami nie wiedzą czego chcą, albo i tak nie zamierzają dodatku kupić, bo im jednostka nie pasuje. *westchnięcie*
9 sty - 22:39

Falvin
PS: Dobrze, że generalnie Heroes nie umarł razem z 3DO, które zjadało już własny ogon. Szczyt osiągnęli przy Heroes III. Dalej już było gorzej, co widać było nawet po dodatkach i kolejnej części. Patrząc na ich projekty i koncepty pod kolejną część, która na nasze szczęście już nie ujrzała światła dziennego, mogę stwierdzić, że dobrze się stało, że Ubisoft przejął markę i wprowadza swoje pomysły. To, że nie mają szczęścia co do deweloperów, którzy wydają niedokończoną grę, odbija się oczywiście na fanach - ale widać, że nie rezygnują. Oby tak dalej. Zamiast jeździć po Ubisofcie, może lepiej kupcie grę, niech się dobrze sprzeda i dzięki temu może dostaniemy drugi dodatek, jak to ma seria Heroes w swojej tradycji. Patche i tak będą - przynajmniej dokończyli sprawę z podstawką.
9 sty - 23:20

Nicolai
Khem... na takie długie wywody to proponowałbym wykorzystać forum.
9 sty - 23:21

Nerevar
Powiedziałbym, że to coś więcej niż brak szczęścia do deweloperów i że sporo za uszami ma i Ubi - jeśli w projektach mieli choćby połowę tego bałaganu, co przy tworzeniu ogólnej wizji świata, to nie ma się co dziwić, że pojawiają się problemy, obsuwy i niedociągnięcia. Nie mówiąc już o tym, że podejście pod tytułem "może i tytuł niedorobiony i zbugowany, ale kupujcie, niech wydadzą addony" też może się obrócić przeciwko graczom. A problem z tym smokiem jest przede wszystkim taki, że kompletnie nie pasuje do reszty frakcji - jak już się uparli, żeby robić jednostki "pod kolor" i tu utrzymali to w 6 pozostałych, to 7 z zupełnie innej parafii kłuje w oczy. A co do dopracowania modeli, to pamiętaj o tym, że generalnie trend jest taki, że grafika idzie naprzód - więc czymś kompletnie naturalnym jest to, że gra lepsze modele (choć co do stylistyki można się kłócić) niż coś co wydano 7/11/14/17/18 lat temu.
9 sty - 23:35

Falvin
Nie wiem skąd ta pewność odnośnie tego, że Ubi ma za uszami. Są na to jakieś dowody? Kasę wyłożyli na cały projekt, a nie został on nawet dokończony. Typowa relacja inwestor-wykonawca, nie ma co tu się dziwić. Co do smoka, to lepiej by było, gdyby dali znany już model córy malassy? Tego bossa? Tak tylko pytam.
10 sty - 00:18

Nicolai
@Falvin: Poczytaj sobie o sprawie Black Hole. Soft:Ubi zalegał z realizacją swojej części (dostarczenie materiałów), blokował pomysły wykonawcy i dokonywał nagłych cięć budżetowych. Poza tym ciągłe zmiany deweloperów to też nie jest najlepszy wybór. Nival nabrał już doświadczenia i wprawy (ToE było przecież naprawdę niezłą gierką), a oni z niewiadomych przyczyn im podziękowali.
10 sty - 00:43

Nerevar
Falvin, to JEST model córy malassy - z lekką reteksturką. Natomiast opis sugeruje, że wersja nieulepszona może wykorzystywać wygląd córy w całości (purpurowe kule na skrzydłach). Dowodów na nic nikt ci nie da, podobnie jak nikt nie da dowodów na to, że wszystko jest winą Black Hole.
10 sty - 01:19

Nicolai
A co jeśli Czarny Smok będzie Elitą, a Bezimienny Czempionem?
10 sty - 04:31

Falvin
To świat się zawali. Co jeśli okaże się, że to obserwator będzie czempionem, a smok podstawową jednostką? :O Jaki sens mają takie dywagacje? Smoki zawsze były najwyżej i raczej to się nie zmieni.
10 sty - 11:39

Sawyer
Po pierwsze Panie Falvin - Czemu kupować zbugowany produkt który nie nadaje się do gry i liczyć na to że go wreszcie poprawią? Jak dla mnie seria Heroes powinna zostać dawno temu pogrzebana, już po wyjściu H4, Ubi nie umie dobierać firm (z całym szacunkiem dla Black Hole, ponieważ wiemy (oczywiście wszyscy zainteresowani) jakie H6 chcieli oni stworzyć a jak sobie nasza UBIkacja zadecydowała. H6 jest dobrą grą ale grą, nie częścią sagi M&M którą poznałem na początku. Jestem fanem i wymagam gdy daje za to moje pieniądze które zarobiłem w jakiś tam sposób. Dostaje rozszarpane zwłoki które ciężko w ogóle złożyć by mieć z nich jakikolwiek użytek.
10 sty - 11:45

Sawyer
Po drugie - Co do samego smoka, jest okej ale sam model smoka w H6 jest dla mnie mocno średni i powinien zostać przerobiony na wzór prawdziwego smoka a nie jakiś dziwnych mangowych mutacji. Przykładem - H4, tam Czarny Smok pomimo niedokładności modelu wyglądał naprawdę groźnie, pamiętam że panikowałem (grając pierwszy raz w H4) gdy widziałem spory oddział takich stworzeń w szeregach wrogiej armii. (Uciekając do bazy by dozbierać armii na epicką bitwę) Gdy odpalam H6 nie czuje tego gdy widzę np: Archanioły w wrogiej armii. A czułem to nawet w H5! Szóstka zgubiła gdzieś ten smak tego, jakie emocje powinny budzić jednostki danego poziomu, przez to hirosy stały się kolejną grą żeby pograć i wyrzucić w kąt...
10 sty - 15:45

Wikist
eeeeee właśnie mi się w grocie wyświetlił u góry ulepszenie dla czarnego smoka z HIII i spojrzałem na grafikę tego smoka. Przecież one są niemal identyczne ;p Ale jakbym dostał takiego smoka w HIII to bym nie narzekał, a jak dostaję w HVI to jakoś coś nie gra ;/ Albo zorbią go na prawdę fajnie w grze (oby) albo może chociaż coś troszkę poprawią. I idąc przykładem HIII teraz widzę, że nie jest aż taki zły, ale jak już wcześniej pisałem, na to co zrobią pewnie i tak nie będziemy mieć wpływu, więc niestety trzeba się przyzwyczaić albo nie kupować ;) W sumie to jestem ciekaw, jak smok miałby wyglądać nieulepszony jeśli ulepszona wersja byłaby purpurowa? Czarny nie, bo wszyscy by zaczęli mówić, że czarny zawsze był najmocniejszy, więc w sumie ciekawa sprawa... no ale po zobaczeniu tego porównania(http://www.acidcave.net/news/dragons/right3.gif i http://www.acidcave.net/sphinx/mini/dungeon_black_dragon.jpg) jakoś bardziej akceptuję ten art :P
10 sty - 16:04

Falvin
Zgodzę się z Tobą po części Panie Sawyer, bo z tymi jednostkami to rzeczywiście tak jest, że kiedyś czuło się respekt przed najmocniejszymi stworzeniami konkretnych frakcji. Może to też kwestia tego, że już trochę rzeczy widzieliśmy w tej grze i nie ma sposobu by nas zaskoczyć. Fakt faktem, że na starsze gry patrzy się inaczej, ze względu na sentyment i młodszy wiek gracza. Co do piątki, to już tutaj niekoniecznie się z tym zgodzę, że nawet anioły potrafiły budzić respekt. Nawet na polu walki takie smoki nie były duże.
Szanuję Twoje zdanie, że wg. Ciebie Herosi powinni zakończyć się na części IV, ale ja się z tym nie zgadzam. Seria dostała nowy powiew świeżości i gra jak na obecne standardy poszła w dobrym kierunku. Co do ostatecznego wykonania można mieć pretensje, bo faktycznie może wkurzać gra, która wymaga tyle patchy. Pożyjemy, zobaczymy. Może dodatek będzie bardziej dopracowany. Ja go kupuję w ciemno, ale naiwności na pewno nie można mi zarzucić. Z drugiej strony, jeśli gracze mają aż tyle "ALE" i pretensji co do gry, to może warto je przedstawić na oficjalnym forum, gdzie na pewno deweloperzy obserwują opinie graczy, zamiast kumulować je na fanowskim serwisie? :)
10 sty - 16:18

Nicolai
@Falvin: Nie zauważyłeś ironii w moim poście.
10 sty - 19:04

Falvin
W kontekście poprzednich postów i generalnie komentarzy o jednostkach mogłem rzeczywiście nie zauważyć ironii. :) Zwracam honor. :)
10 sty - 19:18

Bosper
Może byście wszyscy w końcu przeszli na forum i tam prowadzili dyskusje? Zaprosiliśmy nowego forumowicza do tematu o dodatku i tyle
11 sty - 14:32

Bluearga
Jak coś mrocznego może być przepasane światłem? Ubi i te ich niespełnione fantazje... Może jeszcze mroczne elfy używają tych smoków zamiast pochodni? :P
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt