Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

3. Naga z Axeoth
Każda z jednostek podczas tworzenia najpierw dostaje swój dokładny model 3D w wysokiej rozdzielczości. Niestety, za czasów tworzenia poprzednich gier HoMM-MM komputery zwykłych śmiertelników były o wiele za słabe, aby udźwignąć tak szczegółowy trójwymiar. Tylko czy na pewno w Heroes IV jednostki, takie jak ta naga, musiały być aż tak bardzo pomniejszone?
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt