Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

19. Rzutki
Wspomnieliśmy już o tworzeniu modeli 3D jednostek, postaci, budynków, a nawet artefaktów. Teraz punkt kuliminacyjny trójwymiarowej abstrakcji. Rzutki. Duży, trójwymiarowy model. Gdzie? W Might and Magic VI. ...nie kojarzycie? Były w tawernie... Wytężcie wzrok:





Tak, wszystko na tym screenie miało swoje modele 3D. Rzutki, tarcza, świeczki, butelki, beczki, meble... Takich wnętrz w MM6 było ponad 100. Mniej więcej połowa miała animacje. Każde było zaprojektowane jako kompletne pomieszczenie w 3D. Na owe grafiki wnętrz pojawiające się po kliknięciu na jakiś budynek lub lokację większość graczy patrzy może 3 sekundy...
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt