Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

112. Czerwona Komnata

Tym razem ciekawostka z Might & Magic X. Podczas awansu Szamanów (i tylko wtedy) wejść można do inaczej niedostępnej części Sowiej Groty. Chociaż chyba nie do końca... Pod wpływem szamańskiego transu drużyna znajduje się bowiem najwyraźniej w innym wymiarze, w którym można wypatrzyć elementy cokolwiek niepasujące do Ashanu. Na końcu tego dziwnego miejsca, o ile drużyna odważy się wejść do obszaru, którego nawet mapa nie pokazuje, znajduje się tajemnicza czerwona komnata. O co chodzi? To easter egg. Nawiązanie do podobnego Czerwonego Pokoju z serialu "Miasteczko Twin Peaks", gdzie owo miejsce jest... równie tajemnicze. Wydaje się mieć związek z duchami z indiańskich mitologii, tudzież indiańską wersją świata duchów, ale tak naprawdę trudno powiedzieć jaką rolę pełni. Jedno jest pewne - zdecydowanie pasuje do psychodelicznych, szamańskich halucynacji.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt