Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

1. Tworzenie Archanioła
Tworzenie grafiki do gier komputerowych nie należy do łatwych. To proces wielostopniowy. Zaczyna się od szkiców koncepcyjnych rysowanych zwyczajnie na papierze. Potem następuje wielofazowe budowanie modelu przestrzennego danej postaci przez grafików 3D. Następnie dodawane są textury, cienie i dodatkowe efekty. W dalszym kroku można zająć się animacją lub użyć danego modelu w scenach filmowych. Ta grafika pochodzi z 1998r., z czasów tworzenia Heroes III.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt