Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Hobbit
   Kastore
   Nitj'sefni



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
31.VII.2017link 
Might & Magic Showdown

Dziś, zgodnie z zapowiedziami twórców, jest ostatnim dniem istnienia Might & Magic Showdown - nieudanego eksperymentu Ubisoftu polegającego na stworzeniu taktycznej gry "planszowej" Mocy i Magii. Gra w ostatnich miesiącach nie miała prawie żadnych graczy, więc z całą pewnością nikt nie będzie za nią tęsknił. Mi osobiście jednak szkoda tej kolejnej porażki, która po raz kolejny przyczynia się do upadku tak świetnej niegdyś i popularnej sagi. Czy Might & Magic Showdown było skazane na taki los? Czy miało jakieś zalety i szansę na zwycięstwo? Każdy ma pewnie własne zdanie. Moje natomiast możecie przeczytać z nowego, pamiątkowego artykułu w Kwasowej Grocie, klikając na link poniżej:

Acid Dragon
Wasze komentarze (18)
31 lip - 21:54

Drwal
Gra była po prostu za droga. :P
31 lip - 21:55

Nicolai
Gra była po prostu bez sensu. Od początku wróżyłem projektowi rychły koniec. Jak nie możesz w kilku zdaniach powiedzieć o co chodzi w tytule to coś jest nie tak...
31 lip - 22:35

Dydzio
Za droga to jedno. Gry "dla amatorów", które nie kipią zawartością nie przyciągną nikogo przed ekran. Malowanie figurek - bajer "kosmetyczny", który nie przekłada się na dłuższy czas grania. Tryb gry - początkowo proste "programowanie taktyczne" - nie wiem do jakiej grupy docelowej to jest skierowane. Kojarzy mi sie z "human resource machine". Człowiek o zdrowych zmysłach woli odkrywać różne rzeczy w skyrimie lub path of exile, pomijając produkcje nastawione na rywalizację mięczy graczami. Rozwijanie bitewnego AI do vcmi jest ciekawsze :P
1 sie - 00:15

Kurek
Spisał ktoś, jakie skille miał Sandro, Bezimienny i Wampir?
1 sie - 00:15

Godzilla
Ilość komentarzy pod newsem proporcjonalna do ilości grających przed zamknięciem serwerów :p.
1 sie - 01:04

Acid Dragon
@Kurek - nie spisywałem, Ale Sandro miał kilka ciekawych - przyzywanie małej armii Ghuli, przyzywanie nieumarłego cyklopa, a także poświęcenie wszystkich przyzwanych stworzeń, żeby zregenerować własne punkty życia.
1 sie - 01:16

Acid Dragon
Ale zrobiłem właśnie screenshoty ^^. Tak, zdaję sobie sprawę, że jest już 1 sierpnia, ale czas jest widocznie względny :P.
1 sie - 08:57

Sir Galuf
Ja tam wiedziałem, że tak będzie. Gra od początku miała dla mnie za małą zawartość.
1 sie - 09:56

ewerlordxp
Jedyny "spinoff" Heroes'ów (a właściwie Might and Magic'ów) jaki mógłby się udać w wykonaniu Ubi(k)softu to chyba Szachy Mocy i Magii.
1 sie - 10:38

Nicolai
DM2 miał bardzo duże szanse, ale ubili projekt, bo Cień Wojny.
1 sie - 12:58

Eggyslav
Jak You Be Soft nie wie co zrobić z marką, to niech ją komuś odsprzeda, na przykład Bethesdzie, oni wiedzą jak robić dobre gry (seria The Elder Scrolls, Fallout, nowy Doom), no i będą mieli co robić, poza wymyślaniem nowych portów/remake'ów Skyrima...
1 sie - 15:56

Alamar
>>>to niech ją komuś odsprzeda, na przykład Bethesdzie

Niezły żart. Bethesda i robienie dobrych gier? Fallout 3 i 4 to właśnie "świetne" przykłady gier Bethesdy.

@ewerlordxp
Apostrofy!!!
1 sie - 16:13

Kastore
Sukces nowego Dooma to zasługa Id Software, nie Bethesdy.
1 sie - 17:43

Garett
@Eggyslac Fallout? Mówisz o tej serii, której dwie pierwsze części były świetne, a potem Bethesda wykupiła prawa i zrobili z niego kolejnego TESa? :P
1 sie - 17:57

Eggyslav
No to jak nie Bethesdzie, to komu innemu, byle by nie Electronic Farts, chyba że chcecie okrojoną grę z bazylionem płatnych DLC, i kiepskim wsparciem technicznym... No i raczej nie Nintendo, bo wtedy HoMM 8 wyjdzie tylko na Switcha, i wtedy będziecie mieli kreskówkową grafikę, a'la Arms, albo Splatoon. Konami też raczej nie. Blizzard? Zaraz zrobią z M&M MMORPG, albo MOBA, plus mangowa grafika (nie to, że Ubi nie zrobiło z HoMM 5 anime, ale u Blizzarda będzie gorzej). Square? Ktoś ma ochotę na Final Fantasy of Might & Magic i 99 sequeli? Valve? Gaben woli teraz sprzedawać gry niż je tworzyć, skoro nie doczekamy się Half-Life'a 3 to co powiedzieć o Heroes 8, albo M&M 11? Może Microsoft? Ja wiem, gry Bethesdy są zabugowane jak diabli, a Todd Howard to zadufany w sobie dupek żołędny, ale Skyrim był świetny, Morrowind też, Oblivion w miarę znośny, TES Online... ech... kogo ja oszukuję, wezwijcie JvC, trzeba reaktywować New World Computing, bo nie ma nikogo godnego kto by przejął markę, a Ubi już całkowicie ją zniszczy...
1 sie - 18:32

Godzilla
To może paradox interactive? Oni wydają dużo gier strategicznych i niedawno nawet kupili twórców age of wonders.
1 sie - 18:46

Nicolai
Co do EA i Ubi to przypomniał mi się kawał: "Czemu EA jest najgorszym wydawcą w Ameryce? bo Ubi jest w Europie" XD
2 sie - 17:34

Crazy-AK47
Zgadzam się z jednym, lepiej żeby Ubi sprzedało markę komukolwiek innemu, albo niech zapaleńcy zrobią grę o podobnej mechanice, ale innej nazwie by nie robić sobie problemów prawnych. Bo seria Heroes i M&M sprzedaje się tylko we wschodniej Europie i Rosji, a robienie gry pod zachód nie wychodzi serii na dobre.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Alamar - 18 paź - 12:38
avatar - 18 paź - 08:38
Alamar - 17 paź - 18:34
Warmonger - 17 paź - 17:09
Kuririn - 17 paź - 01:19
avatar - 16 paź - 17:38
Luckas558 - 16 paź - 14:05
ewerlordxp - 16 paź - 08:21
Tarnoob - 16 paź - 01:41
Hieronim - 13 paź - 19:23
armirion - 13 paź - 13:22
avatar - 13 paź - 09:39
Kurek - 12 paź - 22:53
rad19dym - 11 paź - 18:49
Matheo - 10 paź - 22:32
Warmonger - 9 paź - 08:21
Cube2000 - 8 paź - 18:18
Kammer - 8 paź - 15:07
zmudziak22 - 8 paź - 14:53
avatar - 7 paź - 21:23
avatar - 7 paź - 14:19
avatar - 6 paź - 22:01
Felag - 6 paź - 19:22
Dren - 6 paź - 16:50
Antalyan - 6 paź - 16:32
Kuririn - 5 paź - 17:37
zeryss - 5 paź - 06:38
Hobbit - 3 paź - 15:29



© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt