Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Na forum Heroes Community użytkownik o nicku Puppet_Master przedstawił nowe narzędzie do edycji Heroes III In the Wake of Gods na silniku ERA 2. Dzięki temu programowi każdy będzie mógł w łatwy i szybki sposób zmienić niemal wszystkie dostępne parametry dotyczące budynków i jednostek: statystyki, specjalne umiejętności, grafiki, przynależności do miast, a nawet dźwięki. Wszystko to bez konieczności znania podstaw modowania (bolesnych skryptów) i struktury gry.

Sam program oferuje znacznie więcej. Według Twórców można dodawać do 1000 nowych jednostek czy budynków, a nawet ustawiać alternatywne siedliska i potwory w miastach. Wymaga to jednak większych umiejętności niż obsługa samego programu. Mi osobiście, po kilku godzinach eksperymentowania, udało się dodać własnego potwora. W niedalekiej przyszłości, we współpracy z autorem planujemy przygotować dokładniejszy poradnik jak to zrobić.

Drwal
Wasze komentarze (19)
28 lip - 17:50

MinosKing
Drwalu widzę że podołałeś? I dałeś sobie radę z tym programem do Ery ;]
28 lip - 17:52

Drwal
Nie do końca dałem sobie radę. Nowa jednostka działa, ale gdy chciałem powtórzyć, to już nie wychodziło. Mam już taki bałagan w plikach, że pewnie o czymś zapomniałem. :)
Udało mi się skontaktować z autorem i w przyszłym tygodniu pewnie będę wiedzieć dużo więcej. Powstanie pewnie poradnik video lub coś w tym stylu.
28 lip - 17:56

MinosKing
Czytałem wasze posty na HC, to dobry pomysł z tym Video i poradnikiem. Widzę też że swoją Gorgonkę dodałeś. :P
28 lip - 18:32

Godzilla
Tego nie było już w MoPie?
28 lip - 18:35

MinosKing
Godzilla tak dokładnie to ten sam program, tyle że nieco usprawniony! I zrobiony pod Erę.
28 lip - 18:41

Godzilla
fajniej by było jakby było na hote :/
28 lip - 20:03

Drwal
Przy okazji - podziękowania dla MinosKinga za pomoc z programem. ;)
28 lip - 21:47

Hayven
Nie szkoda trochę roboty na Erę?
28 lip - 21:52

Drwal
A czemu szkoda?
28 lip - 22:10

Szaman
Bo złożoność ERY niektórych przeraża;) Dla mnie to VCMI mnie przeraża swoją prostotą, po za zdolnością dodawania nowej zawartości graficznych i prostych funkcji, które nie wychodzą po za ramy pierwotnego H3. To nic nie oferuje, przy ERM wymięka.

Co do samego moda, jest to dobre dla kogoś kogo właśnie ERM przeraża. Mod ma w sobie dość pożyteczne funkcje jak...
!!UN czy !!EA które są głównie wykorzystywane przy tworzeniu jednostki. Jednakże ciągle uważam że pospolita umiejętność używania ERM jest bardziej użyteczna i oferuje znacznie więcej niż ten mod.
28 lip - 22:32

Drwal
Z ERM jest taki problem, że to wiedza trochę tajemna. Brakuje poradników w internecie, dlatego tak bardzo to przeraża.
Mnie cieszą takie programy, po prostu ułatwiają życie. Pamiętam czasy, gdy musiałem się męczyć z simple.lod by zmienić jeden def. Teraz jest inaczej.
Mam nadzieję, że program rzeczywiście nie będzie zawodzić, z czasem wszystko się opanuje i wiele świetnych projektów z VCMI przeniknie i do Ery.
28 lip - 22:47

Szaman
Faktycznie... Tłumaczenie by się przydało, autor używane własną terminologie która nie występuje w oficjalnym języku ERM.
29 lip - 06:31

avatar
A czy dodaną w ten sposób jednostkę można spakować w mod i umieścić linka dla innych graczy?
29 lip - 09:51

Drwal
Dobre pytanie. Najprościej spakować wszystko razem z programem, wtedy powinno działać .
Myślę jednak, że spokojnie można spakować to bez. Jeszcze nie wiem jakie pliki będą niezbędne, ale program tylko zmienia pewnie pliki, dodaje wpisy, a sam nie jest bazą danych.
Dzięki za pytanie, gdy Puppet_Master złapie w przyszłym tygodniu dla mnie trochę czasu, to na pewno o to go zapytam.
29 lip - 16:02

Kastore
Nazwa programu brzmi jak nazwa jakiegoś wirusa.
29 lip - 16:12

Drwal
Jak napisałem w Skarbcu, niektóre programy antywirusowe mogą traktować Typhona jak wirusa, gdyż działa to na podobnej zasadzie. Zresztą WoG to taki trochę też wirus. ;)
1 sie - 00:10

Kurek
Zaleta: Każdy może dodać własną jednostkę.
Wada: Szkoda, że nie pod VCMI.
1 sie - 12:34

Drwal
Przecież dodanie jednostek do VCMI jest jeszcze prostsze. :P
15 sie - 11:45
WagaNetto
W pobranej przezemnie paczce nie ma programu do edycji jednostek, jest do budynków ale nie ma do jednostek. A cała era nie wiedziec czemu nie działa :/ Przy starcie scenariusza wyskakuje Error, ktoś coś poradzi ?
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Kastore - 26 mar - 18:35
Jacob - 24 mar - 17:09
FirePaladin - 24 mar - 14:36
Andruids - 17 mar - 23:56
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
avatar - 10 mar - 08:21
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Pointer - 21 lut - 20:32
Dru - 21 lut - 12:31
Latarnik - 19 lut - 16:34
LordExegol - 6 lut - 13:40
Kastore - 2 lut - 15:06
Eggyslav - 22 sty - 18:34
AmiDaDeer - 22 sty - 16:13
Dru - 22 sty - 16:00
Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40
Major Disaster - 20 sty - 01:02
Hayven - 19 sty - 11:18




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt