Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
W dniu dzisiejszym zakończyła się beta #2 Heroes 7. Uwagi, przedłożone przez graczy, okazały się bardzo przydatne dla developerów. Wskazały im jakie aspekty gry wymagają jeszcze doszlifowania.

Żeby się nie nudzić do tego czasu, w dniu jutrzejszym odbędzie się stream, w którym bliżej zapoznamy się z obsługą oraz możliwościami edytora (plus coś ekstra ;)).
Nicolai
Wasze komentarze (25)
7 wrz - 18:28

flapdzak
ekstra? Ciekawe co to będzie... Ale to ten tajny projekt Marzhina?
7 wrz - 18:48

Morgan Grin
Najprawdopodobniej. Chociaż sam nie wiem, co to może być.
7 wrz - 20:56

flapdzak
Plis. Edytor jednostek - jak w simsach :P
7 wrz - 21:01

Morgan Grin
Nie wydaje mi się ;)
Nie wiem czemu, ale ciągle mi się marzy trolling ze stron twórców, którzy wprowadzą po cichu Inferno. Trochę to marzenia ściętej głowy, ale...:P
7 wrz - 21:06

flapdzak
...ale może sanktuarium. W tych teksurach z forum http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2438&pid=112772&page=88#112772 są ślady Sanktuarium. Np; symbol, kobieta dziwnie przypominająca Youki-onnę. W grze zmienili jako jedynego - żywiołaka wody, który wyglądał tak samo jak mizu-kami.
7 wrz - 21:10

flapdzak
co do inferno jest tam jakiś bohater inferniany z h3 :P Nie pamiętam nazwy.
7 wrz - 21:12

flapdzak
co do symboli są wszystkie oprócz krasnali, a bohater to był chyba Rashka
7 wrz - 21:16

Nicolai
Są też dwie jednostki Inferno (Lilim i Moloch) oraz trzech piekielnych Bohów (Gloria, Rashka i Reem) ;)
7 wrz - 22:18

Alamar
Jeśli jakaś frakcja ma się ewentualnie pojawić w dodatku, to na pierwszy ogień pójdą Kurduple, a potem dopiero Inferno.
7 wrz - 22:53

Zehir-12
@Alamar
A czemu tak myślisz? ;P Znaczy dla mnie to tam i dobrze, ale tak pytam... XD
7 wrz - 23:16

Nicolai
@Up: Bo był na MMDay i mu Erwan powiedział?
7 wrz - 23:27

Szaman
Na nowy zamek bym nie liczył. "Ubikacja" musiała by się sama zaprzeć by dać coś tak dobrego bez DLC. Podejrzewam że jakieś obierki dostaniemy typu bohatera z H3 czy inny rysunek itp. Na coś grubszego bym nie liczył.
8 wrz - 00:56

Sobieski
@Zehir-12

Bo Inferno było zarówno w H5 i H6, a Sanktuarium/Świątynia w H6, natomiast Forteca była ostatnio w H5? Jakby nie patrzeć mają najdłuższy urlop i czas im wrócić do pracy.
8 wrz - 01:27

Nicolai
@Sobieski: Nie, naprawdę Alamar wie to od Erwana :P A czemu Krasnale? Bo na nie więcej ludzi głosowało niż na Inferno. Co tam, że porównywanie dwóch różnych głosowań nie ma najmniejszego sensu :P

@Szaman: Czemu nie? Wszak wszystko zależy od sprzedaży...
8 wrz - 07:56

Elliv
Almar ma rację.
Z tego co usłyszałam 5 września przedstawiciel firmy wprost powiedział, że szybciej będą Krasnoludy niż Inferno, ale dodał, że "nigdy nie mów nigdy". Ten cud może się stać tylko gdy gra będzie się dobrze sprzedawać, w co zaczynam wątpić.
Pokaz, oprócz koncertu, był żałosny. Zorganizowano pełno komputerów z możliwością gry (trzy bitwy), ale dużo stało pustych. Nikt do nich nie usiadł.
8 wrz - 09:17

Yogoort
Po wypowiedziach Erwana z soboty mam wrażenie, że oni głównie liczą na ten edytor, i fakt, że fani porobią za nich wszystko teraz. Oni dali klocki, a ludzie mają sami sobie z nich zbudować co im się podoba. Wstępne podkreślenie, że krasnoludy mają szansę się pojawić w dodatku bardzo uradowało me serce ale wiadomo - papka pod publikę mogła iść. Koncert był naprawdę bardzo przyjemny, chociaż jak na UBI przystało, nie mogło się obejść bez problemów technicznych ;) Po koncercie impreza mogła się skończyć, stare buildy gry, z zupełnie innymi statystykami niż w becie, ludzie nie mogli zobaczyć mapy przygody, zamku - niczego poza ustawionymi potyczkami. Najbardziej jednak zniesmaczyła mnie sytuacja z konkursem - na samym instagramie pod odpowiednim # nie było nawet 10 zdjęć, konkurs miał być rozstrzygnięty przed 14tą, i jak przyszedłem o tej godzinie to się okazało, że już ok 13tej się rozwiązał, piwo rozdane, koniec imprezy. Wyglądało to tak jakby ten unikatowy trunek dostały osoby które miały dostać od samego początku, gdzieś to jakieś to wszystko ściemniane wyglądało.
8 wrz - 10:42

WhyMe
Moim zdaniem w pełnoprawnym dodatku (nie DLC) pojawią się Nagi Shanriya. Ubisoft przedstawił wstępnie ich historię, zaznaczył siedziby na mapie Ashanu http://mashupforge.com/5423/8Z2tfc/#m=37923&x=46.10370876&y=32.51953125&z=4 .
Oprócz tego żywiołak wody otrzymał nowy model.
8 wrz - 11:25

Alamar
To mapa Marzhina, robiona w jego wolnym czasie, a zawierająca informacje ze wszystkich gier MM od Ubi (H5, H6, H7, MMX, DoC, Heroes Online, Dark Messiah, Clash of Heroes). To nie jest mapka cokolwiek zwiastująca.

Jak mówił Erwan w sobotę, kurduple mają największą szanse na pojawienie się w ewentualnym dodatku.
Acid był wniebowzięty. :P
8 wrz - 11:34

Belegor
Hmm...ciekaw jestem, czy jeśli dobrze się sprzeda to czy zrobią drugi dodatek, gdzie będzie wybór między inferno, a sanktuarium. Z drugiej strony...inferno już mamy jako neutrale, więc malutka szansa, nagi też mogłyby tak skończyć.
8 wrz - 13:15

flapdzak
Mapa to ten tajny projekt?
8 wrz - 13:21

flapdzak
A nie. Przepraszam, ale muszę chyba czytać komentarze po kolei, a nie wyrywczo XD.
8 wrz - 13:41

Douger
Mam pytanie do tych, którzy grali w betę i widzieli grę. Da się w to grać już?

P.S. Inferno było słabe w każdej części gry. Dla mnie niepotrzebne.
8 wrz - 13:55

Alamar
Grać się da, crashy nie było (poza próbą odpalenia kampanii, której w grze jeszcze nie dodano), zdarzały się za to bugi podczas walk: Bezimienny w Lochu rzuca buffa "Death Cloak" (czy jakoś tak), który zadaje obrażenia wrogowi podchodzącemu do jednostki z tym buffem. Jako że komputer ma problemy z myśleniem i nie zwraca uwagi na ów czar, to jeśli wroga jednostka zginie od buffa, gra się zawiesza i pozostaje tylko wgrać autosejwa sprzed bitwy.
Podobno bug jest ten już usunięty, ale...

Gra ogólnie dobrze działała, ale zapewne komputery podczas prezentacji były odpowiednio dostosowane do zalecanych wymagań.
8 wrz - 14:00

Elliv
@Douger
Da się grać ale jest wiele zastrzeżeń. Niby wszystko chodzi płynnie ale jest dziwne opóźnienie (wydaje się, że ruch jednostki się skończył ale komputer jeszcze tego nie wie. Tak samo powinien już ruszyć się stwór ale czeka). Były trzy plansze do rozegrania bitwy, w tym plansza przedstawiająca teren kojarzący się z lochem. Jednostki na takim tle były bardzo niewyraźne. Zlewały się z otoczeniem. Musiałam się bardzo wpatrywać jakiego stwora jest kolej.
Wszystkie statystyki (ile zadano obrażeń, ile stworów ubito) migały, jak dla mnie za szybko, ale to może jest kwestia wprawy).
Niestety nie sprawdziłam czy to co widziałam było na wyśrubowanych ustawieniach czy dla grafiki „byle gra ruszyła”.
Mówiąc szczerze jestem trochę rozczarowana.
8 wrz - 14:30

Yogoort
Co do kompów to były na GTX960 ale nie przyszło mi do głowy sprawdzić reszty wnętrzności. Jakość grafiki domyślnie była ustawiona na ultra .... chyba, że ktoś zmienił ustawienia na poszczególnych maszynach w trakcie zabawy.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
mastercook - 27 mar - 22:50
Major Disaster - 27 mar - 19:56
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Kastore - 26 mar - 18:35
Jacob - 24 mar - 17:09
FirePaladin - 24 mar - 14:36
Andruids - 17 mar - 23:56
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
avatar - 10 mar - 08:21
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Pointer - 21 lut - 20:32
Dru - 21 lut - 12:31
Latarnik - 19 lut - 16:34
Warmonger - 15 lut - 10:51
LordExegol - 6 lut - 13:40
Kastore - 2 lut - 15:06
Eggyslav - 22 sty - 18:34
AmiDaDeer - 22 sty - 16:13
Dru - 22 sty - 16:00
Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40
Major Disaster - 20 sty - 01:02




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt