Dzisiejszy wykład Ubisoftu dotyczyć będzie znajdywania skarbów zakopanych w Ashanie. W siódmej części znów powrócą obeliski (nieobecne w Heroes 6), których odwiedzenie będzie skutkować odsłanianiem mapy puzzli. Ilość obelisków, a tym samym elementów układanki, ma zależeć od wielkości mapy. Odwiedzenie pierwszego obelisku będzie też skutkować otrzymaniem czaru Ujawnij Skarb - dzięki niemu będzie można wykopać Łzę Ashy (o łopatach w Ashanie chyba nikt nie słyszał :P). Pozyskaną Łzy Ashy będzie trzeba jeszcze zawieść do miasta (min. poziom 15), w którym będzie można wznieść budynek specjalny, dający 5000 szt. zł/dzień, zwiększający przyrost jednostek o 50% oraz zapewniający inne premie (wskrzeszenie 10% straconych oddziałów w przypadku Przystani). Dodatkowo w Gildii Złodziei będzie można śledzić postępy każdego z graczy w "wykopkach", a także bohatera z Graalem ze Łzą na mini mapie. Łza Ashy jest najwspanialszą formą Smoczych Kryształów. Te wyjątkowo rzadkie klejnoty, 10x większe i 100x potężniejsze niż kryształy smoczej krwi, zostały wypłakane przez Ashę pod koniec Wojen Stworzenia, by usunąć zepsucie i zniszczenia po siłach Chaosu. Ich moce są w stanie dokonać cudów i na stałe wpłynąć na całe miasto lub region oraz nagiąć nawet prawa Życia, Śmierci i Losu. PS Dzisiaj jest ostatni dzień, by zagłosować na swoją frakcję. Dwie zwycięskie pojawią się w kolejnej becie. | Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 avatar - 18 kwi - 14:18 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Dydzio - 2 kwi - 18:04 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 Warmonger - 23 lut - 13:38 Dru - 21 lut - 12:31 Latarnik - 19 lut - 16:34 Leance - 17 lut - 11:00 LordExegol - 6 lut - 13:40 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Alamar
Warmonger
Viking
Kopanie za Graalem (żadnych Łez nie uznaję) zawsze dawało mnóstwo radości. Mam tylko nadzieję, że zrobią ładne sanktuaria z ciekawymi premiami.
Darkem
Nemomon
Skoro jest to czar, to powinien działać w jakimś zasięgu, ażeby trochę ułatwić odnalezienie Graala (w szczególności tym, co nie odsłonili jeszcze całej mapy puzzlowej, ale mniej więcej się orientują, w którym kwadracie mapy Graal może się znajdować), zamiast działać tylko na 1 pole, na którym stoi postaci. Zwłaszcza, iż znając życie to pewnie X z Graalem znów pojawi się jedynie po zbadaniu ostatniego z Obelisków i nie wcześniej.
Mieli szansę naprawić jedną z głupot, a i tak spieprzyli sprawę. Szkoda.
Degraf
Co do samego tego - wolę, aby bohater rzucać mógł tylko jeden raz na turę czar, aniżeli "bohater może kopać tylko mając 100% punktów ruchu".
Alamar
Bohater może rzucić jeden czar podróżny na turę:
"you can only cast one Adventure Map spell per day"
...co oznacza, że znając wszystkie 9 czarów (7 z pierwszego poziomu każdej ze szkoły + Portal do Miasta i Ujawnij Skarb), w danym dniu możesz rzucić tylko jeden z nich. Teleportujesz się do miasta czy wezwiesz posiłki i innego czaru już nie rzucisz. Żadnego odsłaniania mapy, żadnej podwojonej produkcji tartaków i kopalń, żądnego przyzwania statku, itd.
A co najlepsze, w Heroes 6 to ograniczenie działało także na umiejętności. Jeśli więc np. Planista z Ekonomii (postawienie 2 budynków w jednej turze) będzie zdolnością aktywną, to jeśli jej użyjesz, żadnego czaru podróżnego już nie rzucisz!
Nicolai
Alamar
Acid Dragon
Ursus
ARCHONT
Takie pytanie jak kupie grę teraz w http://www.grymel.pl/might-&-magic-heroes-vii-7-pl-+-beta-o_5189.html............ będę miał dostęp do bety drugiej części ?
ARCHONT
Pozdro
Szaman
@Alamar "o łopatach w Ashanie chyba nikt nie słyszał :P"
http://www.yourepeat.com/watch/?v=WETvQ0iADNw&start_at=858&end_at=936
Sobieski
Twierdza powiadasz. Ciekawe, zaiste ciekawe.
Jeśli komuś się nie chce szukać oto wyniki:
33% - Loch
29% - Sylvan
27% - Nekropolia
11% - Twierdza
W pierwszej becie byli 2xludzie. W drugiej becie będą 2x(ludzie+elfy).
Kurek
Alamar
Ktoś tu chyba nie grał w Heroes 1-2 czy Heroes 4.
effendie
>>>Dlaczego jest tak, że jedynym skarbem, który szukamy i potem wykopujemy w heroes jest zawsze graal/łza.
Ktoś tu chyba nie grał w Heroes 1-2 czy Heroes 4.
To w Heroes III można wykopywać inne rzeczy oprócz graala?
Degraf
Kurek
Oj grałem grałem, i to duużo. Chodzi mi o heroesy ubisoftowo-ashanowe, w których odkopywanie skarbów jest ograniczone tylko do łzy.
Wellplay
The Tear of Asha is the default treasure, but mapmakers will be able to decide what treasure they want to hide ;)
At least that's the plan :)
effendie
Zrozumiałem opacznie, dzięki za wyjaśnienie, za zgryźliwy komentarz nie dziękuję.