Dzisiaj, zamiast spodziewanych modeli 3D jednostek leśnych elfów, dostaliśmy ekran ich Lasu. Coby nie mówić na temat błędów architekta (czy raczej ogrodnika), jak choćby niedokończone schody targowiska, to całość wygląda ładnie i w miarę logicznie. Opis poszczególnych budynków możecie znaleźć w naszym dziale. | Górski Krasnolud - 25 kwi - 19:19 Dydzio - 25 kwi - 11:03 VIP - 24 kwi - 15:17 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Dydzio - 2 kwi - 18:04 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Górski
Nemomon
Shael
Eruanno
Musze jednak przyznać, że i tak jestem zawiedziony artystycznym kierunkiem dla Sylvanu. To co zrobili to własnie Bajkowy Las/Zamek Czarodziejki. Podczas głosowań na ekran miasta dostaliśmy o wiele dojrzalsze grafiki. To samo tyczy się Tancerzy Ostrzy i projektu Druidek. Za dużo wróżkowego pyłu dostało się do Sylvanu.
Kurek
Dlaczego nie 10?
- Bo jest dużo błędów(schody do targowiska, brak głównego mostu itp.), jak poprawią dam 9,7
- Bo noc zamiast dnia. Wolałem jak było bardziej celtycko-heroesowo, a nie warcraftowo-najt-elfowo.
- Bo ścieżki(wiadukty?) wyglądają identycznie jak te z Władcy Pierścieni.
Tak poza tym to cieszę się, bo mimo wytkniętych przeze mnie wad, miasto jest... bardzo, bardzo ładne! Cieszy mnie także fakt, że jest tam dużo ciekawych budynków(np. las snów). Nie mogę się doczekać, aż ukażą nam jednostki wojenne z Sylvanu. Z innych frakcji też. Gratuluję Alamarowi za superszybkie updatowanie, nikt chyba nie był szybszy.
Baloq
Jak dla mnie Sylwan na plus :)
Warmonger
Tego
Alamar
Myślę, że problemy te wynikają z tego, iż ekrany miast nie są prawdopodobnie robione od podstaw, ale grafik dostaje gotowe elementy (budynki z mapy przygód + interfejs, który zasłania część całego obrazka) i nie potrafi sobie z nimi poradzić... ale mu za mało płacą, by się męczył. :P
Co go oczywiście nie usprawiedliwia, że dostajemy takie buble (jak targowisko bez schodów).
Smakija
Alamar
SoullessPuppet
Pomimo iż line up jest po prostu średni (pozamieniało by się 2-3 jednostki), to Sylvan wypada dobrze w H7, jednak do świetności Twierdzy mu daleko.
Kastore
Matheo
Nicolai
Tarnoob
Dodam tylko, że Sylvan w H7 co prawda można porównywać do Rivendell u Tolkiena, ale bardziej pasuje porównanie do miasta elfów leśnych, a nie wysokich - nie pamiętam nazwy.
łowca
Caras Galadhon
Elliv
Kolejne nocne miasto.
Nie wystarczy Nekropolia i Loch?
Dla Sylvan bardziej pasowały delikatne mgły o poranku i promienie słońca. Wiosna w lesie a nie duszna sierpniowa noc.
Alamar
http://www.heroes7.acidcave.net/odrzuceni.html
Eruanno
Górski
dragonage2
http://s13.postimg.org/4cstsdvjb/sylvan_day.jpg
Kurek
Obie wersje ładne. Powinni dać nam możliwość zmieniania pory dnia w grze ;p
Szaman
-Nie przemyślany
-Wygląd jednostki na zasadzie wejśmy coś co mamy i dodajmy łodygi. (druidki)
-muzyka denna, nie pasująca do tła miasta.
Zdrowiej dla gry wyszło jak by krasnoludy wygrały głosowanie. Ulubione miasto to moje nie będzie. A szkoda bo lubiłem elfy z III i IV.
Sobieski
>>Kolejny smok, really?
W HVII mamy całe 3 smoki na 48 (+neutralne) jednostek. Straszne. To na stronie głównej Groty jest więcej smoków (jest 18).
Sobieski
Ashan jak na świat stworzony przez smoki jest strasznie ubogi w smoki.
Andruids
Sobieski
No chyba że liczymy wszystko co ma wygląd smoka. Ale naprawdę czepiacie się tego że w Ashanie różne rzeczy są wzorowane na wygląd smoków? Przecież oni wierzą w smoki. Byłoby dziwne jakby wszystko przypominało słonie. To ta jakby się czepiać w Polsce, która ma chrześcijańskie korzenie, ze wszędzie są krzyże i kapliczki przydrożne, a budynki budowane na planie krzyża.
Niektórzy czepiają się byle czepiać i wyrobić dzienny przydział czepiania się.
Orlando Boom!
Alamar
Ale w grze masz Złotego Smoka (przywoływanego zwojem), który najprawdopodobniej wygląda jak mini-Elrath:
http://www.acidcave.net/sphinx/ho_015.png
>>>W HVII mamy całe 3 smoki na 48 (+neutralne) jednostek. Straszne.
Za to w H5 miałeś aż za nadto smoków (50% jednostek 7. poziomu) i dlatego teraz twórcy ograniczają ich ilość do minimum.
Sobieski
A dlaczego nie ograniczą do minimum aniołów, bezimiennych, krasnoludów, nag, elfów, ludzi i demonów? Powiedzmy do jakiegoś 0. W końcu 1 to już za dużo.
Nicolai
Szaman