Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Czas na kolejną umiejętność. Tym razem będzie to Prawość, czyli umiejętność frakcyjna Przystani, która daje premie do morale, gdy któraś jednostka ma wysokie morale. A jej zdolności mogą powodować np., że gdy jednostka otrzyma wysokie morale, to inne jednostki otrzymają premię do morale do momentu, gdy będą miały wysokie morale. Wszystko jasne? Świetnie, w takim razie może ktoś mi to wytłumaczy :P.

Pełen opis nowego kawałka pizzy znajdziecie u nas:

PS. Byłbym zapomniał: link do "prequela" fabularnego gry. Wizualnie nie zawiera niczego oprócz gapienia się na witraż.
Acid Dragon
Wasze komentarze (25)
1 maj - 19:14

Morglin
Dawno nie widziałem tylu powtórzeń jednego słowa w tak krótkiej notce. :P
1 maj - 19:32

Alamar
Co do samej umiejętności: *ziew*

Kiedy będzie Lewość?

@Acid
Premia będzie działać dopóki jednostka sama nie będzie mieć wysokich moreli. :P
1 maj - 19:32

Minastir
Jak się czyta opisy umiejętności to też takie masło maślane, jak morale to, to morale tamto :P Podobają mi się te umiejętności frakcyjne, ciekawe jaką będzie miał Sylvan, bo loch to pewnie coś podobnego jak w HVI
1 maj - 19:35

Nicolai
Nie do końca rozumiem co zdolność Sióstr Miłosierdzia robi w Prawości, Prawa Sprawiedliwość to trochę śmieszna nazwa, ale jest OK. Bardzo smakowity kawałek Pizzy, Tylko jedna uwaga... Według Ubi-Nox ostatnia zdolność powinna nazywać się Arcymistrzowską. Tak przynajmniej było w FAQ o umiejkach.
1 maj - 19:39

Alamar
Nie masz już zdolności frakcyjnych wśród pozostałych umiejętności, teraz są tylko w umiejętności rasowej.
1 maj - 19:45

Acid Dragon
@Nicolai Masz rację, acz chyba dopiero niedawno o tym zdecydowali, gdyż wcześniej nie używali tej nazwy. Anyways, feel free to change.
1 maj - 20:06

Minastir
Możecie też dodać info o tym wywiadzie (http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=847) bo może zawierać ważne informacje dla niektórych, np: że testy dla zalecanej konfiguracji były przeprowadzone na grafice "Ultra" a nie średniej, a także że aktualne wymagania nie są dla finalnej wersji gry ale dla bety
1 maj - 20:30

Nicolai
@Acid Dragon: Prawda, w sumie nie tak dawno rozmawialiśmy o tym, że raz nazywają to tak, a raz tak. Jednak w obwieszczeniu napisali tak jakby to ze strony fanów wziął się ten mezalians. Jakby co to poprawiłem nazwę tego poziomu w umiałkach.
1 maj - 20:37

Kurek
prawa sprawiedliwość XD
1 maj - 20:38

Tarnoob
Żart z umieszczeniem kawałka pizzy w tle jest bezlitosny. :-P

Faktycznie opisy brzmią zawile - ale to tylko dlatego, że używa się określenia "mieć wysokie morale", kiedy oddział dostaje dodatkowy ruch.

Sama umiejętność pewnie jak zwykle - po prostu zwiększa morale i przez to szanse na dodatkowy ruch. (Dalej nie umiem pojąć inicjatywy w H5, mimo że rozumiem podstawy mechaniki kwantowej - dobrze, że H7 wraca do sprawdzonych rund).

Zdolności są bardzo ciekawe i sensowne - np. 'posiadanie wysokiego morale' (dodatkowy ruch) może być dodatkiem 'gratis' do zabicia wrogiego oddziału. Samo morale (jako parametr) może też być zwiększone przez dodatkowy ruch sojusznika lub przez pozytywny czar. Skutki bonusowego ruchu też mogą być różne - oprócz wspomnianej podwyżki morale u sojuszników może nawet zwiększać atak lub zasięg.

Oprócz tego dodano tu parę ciekawych zdolności luźno związanych z morale - zwiększanie obrony (przez sąsiedztwo), ataku (przy odwecie) i bonus do leczenia.
1 maj - 20:43

Tarnoob
@Nicolai: zamiast mezaliansu miałeś na myśli chyba galimatias. :-P Mezalians to był np. ożenek... No nie wiem kogo z kim, ale to słowo było ostatnio głośne przez uszczypliwy żart Leszka Millera (chyba o Palikocie).
2 maj - 00:55

Nemomon
Hmm.. w H3 morale niby sobie było i było, ale nie przypominam sobie, by ktoś szczególnie się nim przejmował. Jedynie trupiarni do armii nie wpychał ani nie robił z niej zupy-śmietnik. A teraz mamy całą gałąź i część pizzy na temat zdobywania dodatkowego ruchu... Aż się boję pomyśleć, jakie extra efekty dadzą umiejętności związanej ze szczęściem... Jak masz szczęście, to dostajesz X do obrony.... xD
2 maj - 01:32

Kalohn
Szczęście, alias Przeznaczenie, zostało już zaprezentowane. ;)

Umiejętność sprawia wrażenie, czy ja wiem, chyba przemyślanej, jednakże bez poparcia doświadczeniem i autopsją trudno deliberować. ;)
Aha, zasięg zdolności "Kompania Braci" ograniczony jest do pobliskich oddziałów.
2 maj - 10:49

Lords' Supper
Prawa Sprawiedliwość mówicie...hmm...
Lepiej by brzmiało Słuszna Sprawiedliwość
2 maj - 11:50

XaRRo
Pomijając może trochę dziwne nazwy, te zdolności chociaż mają sens. Nie ma jakiejś totalnie zbędnej, na plus.
2 maj - 11:58

Farben
Umiejętność frakcyjna, czyli dostępna tylko dla przystani, czy przystań będzie miała z tego więcej korzyści niż inne rasy?
2 maj - 12:18

Nicolai
Dostępna tylko dla Przystani.
5 maj - 09:29

Tallos
Hm, zwiększać swoje morale będzie tylko Przystań? Czyli pożegnaliśmy klasyczne Dowodzenie dostępne dla ogółu?
5 maj - 09:33

Alamar
Nie, Leadership (Dowodzenie) jest inna umiejętnością, "widoczną" tutaj:

http://www.heroes7.acidcave.net/sphinx/mmh7_skillwheel.jpg
5 maj - 10:20

Tallos
Ano, rzeczywiście, nie analizowałem tej grafiki. Więc co, Przystań ma dwie umiejętności zwiększające morale? A może Prawość/Dowodzenie robi co innego?

(Dyplomacja jako umiejętność? Nie widzę tego)
5 maj - 11:01

Alamar
Z tego co rozumiem, to Prawość zapewnia premie, gdy jednostka otrzyma "wysokie morale" (drugi ruch w turze), podczas gdy Dowodzenie (domyślnie) ma zwiększać same morale, a więc i szansę na otrzymanie tego drugiego ruchu.
5 maj - 11:46

Tallos
No tak, ale to działanie wzmacniające wydaje się kwestią zdolności, nie talentu Prawość jako takiego. Chyba że jest to owa premia do morale kiedy jednostka ma wysokie morale. No cóz, pożyjemy, zobaczymy.
5 maj - 16:35
lukkkk
Zapytam. Czy każda z nacji będzie miała swoją umiejętność frakcyjną do rozwijania w tym kole umiejętności? Np. Pajęczopolis posiada nekromancję, którą mogą rozwinąć aż do poziomu Grandmaster
5 maj - 17:13

Acid Dragon
Tak i były one już prezentowane przy okazji klas bohaterów. Prawość dla Przystani, Nekromancja dla Nekropolii, Szał Krwi dla Twierdzy i Metamagia dla Akademii.
5 maj - 18:09

Alamar
Na screenie podanym przeze mnie powyżej masz widoczny Krwawy Szał u orków.
I drobna poprawka - umiejętność można rozwinąć maksymalnie do poziomu mistrza. Umiejętności główne klas bohaterów różnią się od innych tym, iż posiadają ZDOLNOŚĆ arcymistrza, ale poziom umiejętności to nadal mistrz.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Kastore - 26 mar - 18:35
Jacob - 24 mar - 17:09
FirePaladin - 24 mar - 14:36
Andruids - 17 mar - 23:56
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
avatar - 10 mar - 08:21
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Pointer - 21 lut - 20:32
Dru - 21 lut - 12:31
Latarnik - 19 lut - 16:34
LordExegol - 6 lut - 13:40
Kastore - 2 lut - 15:06
Eggyslav - 22 sty - 18:34
AmiDaDeer - 22 sty - 16:13
Dru - 22 sty - 16:00
Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40
Major Disaster - 20 sty - 01:02
Hayven - 19 sty - 11:18




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt