Bohaterkę kampanii Twierdzy mogliśmy już zobaczyć przy okazji newsów dotyczacych pre-alfy, ale dzisiaj przyszła pora byśmy poznali ją lepiej. "Imani, jak wiele orków, jest sierotą wojenną - jej rodzice zginęli z rąk czarodziei. Zamiast popłynąć z resztą swego ludu na Wyspy Pao, postanowiła towarzyszyć wodzowi wojennemu Jengo. Gdy straciła oko w trakcie źle zaplanowanego ataku, do Imani powoli zaczęło docierać, że wybrała swój los z powodu honoru, podczas gdy Jengo jest kierowany tylko rządzą zemsty... bez względu na jej koszt." Jednak nie tylko z Imani się dzisiaj zapoznamy. W zeszłym tygodniu rzuciliśmy okiem na Okrzyki Wojenne, teraz nadeszła pora na Magię Powietrza. Jej zaklęcia pochodzą od Ylatha i są powiązane z wiatrem, chmurami błyskawicami, ale także inteligencją i rozsądkiem jako, że żywioł Powietrza kieruje racjonalną myślą. Tę szkołę preferują ludzie z Wolnych Miast, ale jest też także bardzo popularna wśród Orków. Z jej czarami oraz powiązanymi z nimi zdolnościami możecie zapoznać się na naszej stronie: Na koniec Ubi-Nox chciałoby sprostować dwie sprawy dotyczące Okrzyków Wojennych, a mianowicie poziomy zdolności Wsparcia Artyleryjskiego i Watażki. Jednak po naszej stronie błąd został wykryty podczas tłumaczenia materiału, więc w zeszłotygodniowym newsie przedstawiliśmy właściwe zestawienie umiejętności. | Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Erui - 21 kwi - 12:51 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Dydzio - 2 kwi - 18:04 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 Warmonger - 23 lut - 13:38 Dru - 21 lut - 12:31 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Alamar
Gdzie się podziały Lot, Wrota Wymiarów czy Żywiołaki Powietrza? :P
Do tego są kopią z H6.
http://www.h6.acidcave.net/zdolnosci_magia_powietrza.html
I jak rozumiem, by nauczyć się Master of Air III, nie muszę posiadać dwóch poprzednich zdolności? Ubi, you failed so low..
Nicolai
Viking
@ Alamar Wszystkie te zaklęcia mogą się znaleźć w repertuarze magii pierwotnej (może będziemy mieli tam ogólne przywołanie żywiołaków).
Alamar
http://www.duel.acidcave.net/karty_zaklecia.html#air
Nicolai
Swoją drogą jak myślicie, inne Szkoły Magii będą miały zdolności, których nazwy będą tworzone na zasadzie "[Cokolwiek] [Żywiołu]"?
Co do samych zaklęć to jak sami zauważyliście jest ich mało, a część ma raczej wątpliwą użyteczność. Już teraz wiadomo, że Podmuch Wiatru i Cyklon są nic nie warte. Zamiast nich chętnie zobaczyłbym Przyśpieszenie (pewnie zaklepane dla Magii Pierwotnej), Precyzję (Okrzyki to wzięły), Tarczę Powietrza, Uziemienie czy Lot (dla braku tej trójki nie mam dobrego wyjaśnienia).
Niemniej cieszę się, że pracują nad jak największym odróżnieniem Bohaterów Mocy od Magii. Jeśli dobre pójdzie to będziemy mieć najciekawszy system Bohaterów w HoMM.
Acid Dragon
Nie mam nic przeciwko niewielkiej ilości czarów, ale wtedy niech każdy będzie użyteczny.
Nicolai
Alamar
Yogoort
Nicolai
Degraf
Aayren
Degraf
Aayren
Nicolai
Yogoort
Degraf
Nicolai
W każdym razie skoro gadamy o Magii Pierwotnej to zastanawia mnie czy znowu będzie najsilniejszą Szkołą Magii z całym spektrum zaklęć jak w H6 czy też przytną ją do tej formacji 3-2-2-1? Ale jeśli tak zrobią to będą musieli wybierać Implozja czy Teleportacja.
@Degraf: Wybacz, ale za piernika nie rozumiem Twojej aluzji :/
Degraf
Alamar
Nicolai
- rycerz rasy ludzkiej, walczący wręcz w Trzonie,
- rycerz rasy ludzkiej, walczący wręcz w Elicie,
- rycerz rasy ludzkiej, walczący wręcz jako Czempion.
Ale hej, mamy takie coś w Przystani i wiesz co? Nie jest to zbyt fajne...
Alamar
http://www.acidcave.net/sphinx/peas.png
Degraf
Kurek
tak wiem, przesadzam...
Giltos
Nicolai
@Degraf: Ale co mnie inne gry fantasy? Heroes ma własne reguły, które definiują tę grę. To tak jakbyś chciał usunąć policyjne pościgi z GTA mówiąc, że w innych grach ich nie ma. Miałbyś rację, ale sprawiłbyś, że to nie byłoby już to samo GTA. Co do systemu czarów z H4/H5 to on mi się bardziej podobał niż to co mamy obecnie.
@Giltos: Nie, to są właśnie czary z Gildii.
Idai
Degraf
TopFunny525
lukkkk
Alamar
Yogoort
Alamar
Czary pierwszego poziomu zawsze możesz się nauczyć, aleby poznać te z poziomów 2-4 gildii magii, musisz rozwija daną umiejętność (czyli w tym przypadku Magię Powietrza), zaś zdolności dają dodatkowe efekty czarom.
Nicolai
lukkkk
Nicolai
Farben
Alamar
Acid Dragon
Kalohn
Jak zwykle diabeł czai się w szczegółach, ściślej w zmiennej "X", niemniej niektóre z podrasowanych zaklęć wydają sie być bardzo silne, np. "Burza strzał" już na pierwszym poziomie mistrzostwa pozwala grupie strzelców grzać z pełnym zasięgiem.
Edric #SWAG
Górski