Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Na zakończenie tygodnia twórcy opublikowali "Walc Czarodziei", czyli temat muzyczny Akademii:

Z kolei w środę 28 stycznia o godzinie 18:00 odbędzie się stream Heroes of Might and Magic 3 HD. Będzie można zobaczyć "na żywo", jak wygląda gra, zadać pytania twórcom, jak również wygrać klucze do gry!

Zaś CD Action ogłosiło konkurs, w którym wygrać można trzy sztuki HoMM 3 HD - wystarczy tylko stworzyć mapę do owej gry, lecz wg specyficznych warunków. Szczegóły w linku podanym wyżej.

A na sam koniec dnia otrzymaliśmy nowe grafiki nieulepszonych wersji podstawowych jednostek Nekropolii oraz elity i czempionów. A będą to:
  • Lamasu oraz Lamasu Plagi
  • Lisz oraz Arcylisz
  • Wampir oraz Wampirzy Rycerz
  •  
  • Kościany Smok oraz Widmowy Smok
  • Ponury Jeździec oraz Ponury Żniwiarz
  • Acid Dragon, Alamar
    Wasze komentarze (73)
    23 sty - 17:12

    Dark Dragon
    No po prostu cudowne! Gdyby tak tylko reszta gry stała na tak wysokim poziomie jak ten utwór...
    23 sty - 18:09

    Drwal
    "...odbędzie się stream Heroes of Might and Magic HD" - 3 zjedliście. :)
    Muzyka robi wrażenie, chociaż myślałem że będzie trochę w innym klimacie. Co do jednostek, ich styl graficzny nigdy za bardzo mi się nie podobał. Tu nie jest gorzej niż w innym miastach, no ale jakoś tak przeciętnie.
    23 sty - 18:10

    Elliv
    Walca zawsze przyjemnie posłuchać. Utwór bardzo mi się podoba, ale czy na pewno pasuje do Akademii? Słyszę w nim czary, jednak brak mi egipsko-arabskich motywów.
    23 sty - 18:12

    Drwal
    Zmieniam zdanie co do ponurego jeźdźca - wygląd naprawdę udany. :)
    23 sty - 18:14

    Alamar
    @Drwal
    Właściwie to zjedliśmy jeszcze najważniejszą rzecz: Restoration of Erathia. ;)
    Dzięki, poprawione.

    Co do jednostek, martwi mnie kopia elit z H6, a zwłaszcza wsadzenie Lamy Su :P, ale za to czempioni w pełni rekompensują brzydkie liszaje i zapchlone sfinksy.
    23 sty - 18:15

    Acid Dragon
    @Elliv - To włącz motyw Sylvan - tam je usłyszysz :P. Wg mnie te dwa utwory powinny być zamienione miejscami.
    23 sty - 18:21

    Elliv
    Lamasu? Kolejny raz?
    Nie umiałam się do niego przekonać. Widocznie tak długo będą mnie nim uszczęśliwiać aż dojdę do wniosku, że jest całkiem dobry i robiłam błąd nie kupując go.

    Jednostki, które znam z H6 w H7 bardzo mało się różnią. Nie wiem czy nie są zbyt podobne.

    Trzymam kciuki za Smoczka. Mogliby chociaż raz w Nekropoli zrobić z niego pełnowartościową jednostkę, a nie jak dotychczas słabą, latającą stertę kości.
    23 sty - 18:22

    Matheo
    W końcu porządne smoko-trupy. Najbardziej utalentowani pracownicy Ubisoftu, to ludzie odpowiedzialni za marketing.
    23 sty - 18:23

    Warmonger
    Utwór bardzo spektakularny, chyba aż za bardzo przebajerowany. Nie wiem, czy pasuje do Akademii, ale to może być po prostu zmiana konwencji. Smęcącą orkiestra najwyraźniej odchodzi do lamusa.
    23 sty - 18:24

    Warmonger
    Wampir i Lisz bardzo podobne do H6, a to akurat moim zdaniem bardzo nieudane dzieła.
    23 sty - 18:29

    Dru
    Elita to dokładna kopia 1:1 do H6. Mogliby chociaż coś zmienić w ich wyglądzie... Najgorzej z wszystkich jednostek Nekropoli wygląda Wampir, który nie podobał mi się już w H6.
    23 sty - 18:31

    Darkem
    Ok, czyli elita taka sama jak w H6. Nie jest źle, choć liczyłem, że mumie zastąpią lisze. Lamasu? Super, akurat to moja ulubiona nowa jednostka z H6. Szkoda tylko, że model wciąż paskudny. Smok? Świetnie, ale wygląda słabo. Zmiana tekstur na kompletnie białe nie była dobrym pomysłem. Jeździec? Jestem wniebowzięty, udało mi się przewidzieć jakich czempionów dostaniemy :).
    Podsumowanie: Nowa nekropolia, a raczej "nowa" nekropolia wypada dobrze. Modele podstawy i trzonu prezentują się ładnie, choć ulepszenia cierpią na chorobę znaną nam od momentu, gdy markę przejął Ubisoft - są przekombinowane. Podstawowy szkielet wygląda świetnie, ulepszenie? Zresztą sami widzicie. Skład zamku bardzo się mi podoba, oby tylko maszyny wojenne prezentowały równie przyzwoity poziom. Podejrzewam pojawienie się mrocznej wersji namiotu medyka (na wzór namiotu Kaspara z H5).
    23 sty - 18:32

    Nicolai
    Jakoś mi ten walc nie podchodzi i moim zdaniem w ogóle nie pasuje do Akademii.

    Co do jednostek to liczyłem na odrobinę kreatywności, ale nie... oprócz Ponurego Jeźdźca to wszystkie jednostki mają modele z H6, tylko tekstury fioletowawe w miejsce zielonych. Aż tak biedny jest budżet Siódemki? Lamasztu nigdy nie lubiłem, wolałbym zobaczyć coś innego w jej miejscu, chociażby Mumię. Ponury Jeździec nawet fajny. Tylko czemu wszystko wygląda jakby nie było ich stać na porządnego kompa, by zrenderować to z dobrymi detalami?
    23 sty - 18:32

    Alamar
    @Elliv
    Akurat Kościane Smoki w Heroes 4 były nie tylko pełnowartościową jednostką, ale i były bardzo potężne. Podobnie w Heroes 2, gdzie mimo bycia średniakiem, bywały bardzo przydatne. Także w Heroes 6 kości nie były byle czym... szkoda tylko, że pozostały tam jednostkami neutralnymi.

    Jedyne gry, gdzie latające gnaty i prześcieradła były słabiznami, to te uważane przez graczy za najlepsze: HoMM3 i HoMM5. :P
    23 sty - 18:33

    Elliv
    @Acid Dragon - wysłuchałam motywu Sylvan. Masz rację - pomieszali utwory. Czy oni są głusi?! Widocznie twórcom gry muzyka nie przeszkadza. Ale bałagan.
    Może dla Nekropoli wymyślą skocznego oberka.
    23 sty - 18:36

    Drwal
    Zgadzam się z Dru, wampir to kompletnie nieporozumienie. Jedna z najgorszych jednostek H6 pod względem wyglądu, zostaje przekopiowana do podobno przełomowo H7. Dobrze, że nie zapomnieli usunąć loga z H6 z plakatów jednostek. :P
    23 sty - 18:41

    Elliv
    @Almar - smoków z H4 nie pamiętam, ale w H2 to smoki raczej nie były stworem moich marzeń. Mało punktów życia.
    23 sty - 18:44

    Elliv
    Kolejny raz w wyglądzie jednostek są za duże, aż groteskowe miecze. Czy graficy w tej grze mają jakieś kompleksy?
    23 sty - 18:47

    Alamar
    @Elliv
    Owszem, ale nie były tak słabe, jak w H3 i H5, poza tym latały, co było w H2 niezwykle istotne (a potraktowane Przyśpieszeniem czy Ożywieniem zyskiwały na znaczeniu).
    W Heroes 4 Kościane Smoki miały atak strachu, co powodowało brak kontrataku wroga... no i trudniej było jej ostrzelać
    23 sty - 18:55

    Nerevar
    Z jednej strony lekki niedosyt, że elita Nekro to kalka z H6, z drugiej, w sumie warto było dać Lamasu szansę na występ w jakiejś przyzwoitej grze. Oczywiście czort wie, czy H7 będzie przyzwoitą grą ;) Natomiast czempioni zdecydowanie na plus.

    Jestem ciekaw, jaką historyjkę fabularną wymyślą dla Jeźdźców. Szkoda, że Kaspar nie raczył za wiele o nich powiedzieć...


    >Także w Heroes 6 kości nie były byle czym... szkoda tylko, że pozostały tam jednostkami neutralnymi.

    Żyłka nie mógł ich przypadkiem rekrutować w 50 odcieniach purpury?

    >ale w H2 to smoki raczej nie były stworem moich marzeń. Mało punktów życia.

    Nie przesadzaj, były pod tym względem 3 (na pierwszym miejscu były Czarnuchy i Tytani), wyprzedzając resztę stawki o 50 do prawie 150%...
    23 sty - 18:59

    Alamar
    >>>Żyłka nie mógł ich przypadkiem rekrutować w 50 odcieniach purpury?

    Ale to nadal tylko kampania, a nie gra na zwykłej mapce.
    23 sty - 18:59

    Górski
    Elita zerżnięta z 6 xD. Ale legenadarne jednostki bardzo ładne.
    23 sty - 19:05

    Daractive
    Lamasu wyglądają jak He-Man, liszy po prostu nie lubię (wolę klasyczne, szkieletowe), a wampir wygląda jakby najadł się os. No cóż, przynajmniej szkielety, smoki i jeźdźcy wyglądają solidnie.
    A "Walc Czarodziei" strasznie przypomina mi jakiś utworek z Alice: Madness Returns (więc dla mnie na + :D).
    23 sty - 19:11

    Viking
    Jeźdźcy to spełnienie moich marzeń! Marzyłem o ich powrocie, ale wolałbym, żeby mieli miecze i hełmy zamiast kos i kapturków, przez które wyglądają jak Nekromanci z H5 zdegradowani do poziomu jednostek :p
    Resztą jednostek nie jestem, ani zachwycony, ani zniesmaczony. Są dobre. Tylko i aż tyle.
    Muzyka jak dla mnie świetna, klimatyczna i pasująca do Akademii.
    23 sty - 19:27

    Ratonhnhaké:ton
    Ehh tylko nie lamasu. Mroczny Kosiarz znaczy Ponury jeździec przypomina mi Śmierć z Darksiders II. To dobrze. Szkoda, że elita z H6, tam nienawidziłem liszów i wampirów wręcz. :/
    23 sty - 20:03

    J. M. Sower
    Jak dla mnie, to modele stoją na bardzo wysokim poziomie i nie są to po prostu modele z szóstki, wyposażone w nowe tekstury. Nie przepadam za tym, że wszystko jest zazwyczaj przebajerzone, więc pozytywne wrażenie zrobił na mnie dość prosty, nieulepszony szkielet. Pasowałby mi jednak raczej na wersję już ulepszoną. Oprócz tego nieźle wyglądają pajączki i upiorni jeźdźcy. Smoczek też niczego sobie. Lamasu ma jakiś dziwny model, co trochę psuje ogólne wrażenie. No i nie ma już w pełni zielonej Nekropolii, lecz pojawiło się dużo fioletu, co pójdzie IMO na plus temu miastu.
    23 sty - 20:07

    Darkem
    Z radością wyłączyłbym te wszystkie poświaty i świecidełka. Mam nadzieję, że modderzy szybko dobiorą się do plików gry :).
    23 sty - 20:23

    Fandor
    Trudno się nie zgodzić z Sowerem, że nawet patrząc na nazwę, szkielet zademonstrowany teraz powinien być już ulepszeniem. Tak trochę mi nie pasuje, że konny w przystani jest elitą, a tutaj czempionem co jednak nie zmienia faktu, że to jak na razie najpiękniejszy model wykonany do tej gry :). Lamass jakoś bardzo mi nie przeszkadzał, ale jego obecny model jest paskudny, oby ulepszenie to naprawiło. Do lisza się przyzwyczaiłem jako takiego łysola narzekać nie będę, a wampir jest dobry. Szkoda, że nie ujrzymy Namtaru, były bardzo przyjemnymi jednostkami dla mnie.
    23 sty - 20:45

    Zehir-12
    A tu was zaskoczę. O ile temat elfów faktycznie brzmiał bardziej na Akademię, to ten "śmierdzi" mi trochę Nekropolią :/ Szkoda, że nie do końca te motywy muzyczne im wychodzą. Może ewentualnie potem zmienią...
    23 sty - 20:49

    Zehir-12
    A jeśli chodzi o jednostki to trzon jest w porządku, tak samo jak czempioni (szczególnie podoba mi się jeździec), natomiast elita jak dla mnie cała jest do kosza. Jedna z gorszej części H6. Lisze okropnie spazkudzili. W H3 i H5 wyglądały genialnie, a tego nawet nie skomentuję, a w fioletowych barwach wygląda jeszcze gorzej ;) Lamasu też nie za bardzo lubię, wolałbym zamiast tego tak jak inni mówili przykładowo mumię. A wampir, jak już inni mówili, ten z H6 jest chyba najgorszym pod względem wyglądu.
    23 sty - 20:52

    Degraf
    @Alamar >>W Heroes 4 Kościane Smoki miały atak strachu, co powodowało brak kontrataku wroga... no i trudniej było jej ostrzelać<< brak kontrataku + wycofanie się, ale TYLKO jeżeli celem była żywa jednostka.

    Generalnie copy-pasta. Dojenie krowy idzie pełną parą.
    23 sty - 21:25

    Elliv
    Wielka szkoda, że wampiry tak źle im wyszły. Ostatnio bardzo je polubiłam. Długo nie mogłam się do nich przekonać ale są świetne, i gdyby nie ten wygląd...
    23 sty - 21:49

    ewerlordxp
    Bardziej toto smok-zombie (smok-ożywieniec) niż kościany smok.
    23 sty - 22:18

    Matheo
    O! Właśnie takiego zawsze chciałem zobaczyć w Heroes ;)
    23 sty - 22:19

    Górski
    W ogóle trzeba Wielki Leksykon smoków zaktualizować o nowy wygląd kościanego smoka :P.
    23 sty - 22:22

    Alamar
    Wcale że nie trzeba. Skopiuje się ten z Heroes 6 i podpisze Heroes 7. :P
    23 sty - 22:24

    Andruids
    Ale to wszystko paskudne (w estetycznym tego słowa znaczeniu i wcale nie dla tego, że to umarlaki). Szkielet jedynie jakoś się prezentuje. Naprawdę, Ubi robi jeden krok do przodu, a 6 do tyłu. Jak w zegarku.
    23 sty - 22:49

    Acid Dragon
    Smoki będą aktualizowane, jak już ich wszelkie parametry i właściwości poznamy. Nie wspominając o wyglądzie, bo ten jeszcze nie jest ostateczny.
    23 sty - 23:31

    Zawiej36
    Świetny ten "Walc Czrodziei" Naprawdę robi wrażenie! ;)
    24 sty - 02:30

    Kalohn
    Walczyk pasuje mi jak ulał do Nekropolii. Wypisz, wygraj "Danse macabre". ;)
    O ile czarodziejski lineup przypadł mi do gustu właściwie w całości, tutaj już jest różnie. Kalka elity H6 swoją drogą, ale zupełnie nie podobają mi się miecz uzbrojony w wamipra i lisz zapasany w podomkę. Ten ostatni - jedna z moich ulubionych jednostek - podupadł do reszty i prezentuje się najmarniej z całej serii.
    Miło widzieć pająka, którego wolę od nudnego zombie czy ghula. Na wyróżnienie zaś zasługują jeździec, bardziej masywny smok oraz obydwa modele szkieletów (ametysty na tarczy ujdą ;) ).
    24 sty - 08:26

    Wolfheart
    No nekropolia wygląda całkiem nieźle tylko zamiast tych " jeźdźców apokalipsy" spodziewałem się namtaru. A co do Ponurych Jeźdźców to dość fajna jednostka tylko troche zalatuje Nazgulem z władcy pierścieni.
    24 sty - 10:13

    skk1993
    Mam nadzieję, że zmienią przynajmniej ich umiejętności specjalne.
    24 sty - 14:37

    Bluearga
    No na razie przy tej Nekropoli jakoś nie zaszaleli z oryginalnością, design a nawet same modele pochodzą z H6 ;)
    24 sty - 17:19

    Hubertus
    Wizards Waltz, chciałoby się przetłumaczyć na Czardasz Czarodziejów ;p Utwór przpeiękny, tak jak design Akademii, równie udany jak Przystani. Niestety Nekropolią jestem moco zawiedziony, koszmarna kolorystyka, paskudny wygląd jednostek. Jedynie pająk i kościany smok ratują sytuację, reszta wstrętna jest. A Necro zawsze był moim ulubionym zamkiem... ech.
    24 sty - 17:37

    TopFunny525
    Widzę że teraz zamiast dominacji "zgniłej zieleni" widzimy 50 odcieni fioletu i szarości :P. Sama nekropolia taka sobie, większość to modele z HVI, mam nadzieję, że jest to dopiero "wersja początkowa" tych jednostek, bo jeżeli nie, to ta odsłona nekropolii będzie bardzo przeciętna. 3 jednostki mi się tu spodobały. Jeździec wyszedł całkiem całkiem, smok jest spoko no i szkielet jest jeszcze w miarę. Pająk jest taki sobie i mam skojarzenia z WoWem, a reszta to modele z heroes vi. O ile Akademia jak i przystań mi przypadły do gustu, o tyle nie mogę tego samego powiedzieć o nekropolii.
    24 sty - 21:49

    Zehir-12
    @Kalohn
    No. Czyli nie tylko mi ten :"walczyk" brzmi na motyw Nekropolii ;) No normalnie ideał. Powinni pozamieniać te muzyczki :P
    24 sty - 21:51

    Zehir-12
    A słuchając sobie teraz Hope for Green Falls wydaje mi się momentami, że pasowało by to do ludzi :P
    24 sty - 22:48

    ewerlordxp
    Btw czy tylko mnie Ponury Jeździec przypomina Śmierć z Darksiders 2?
    25 sty - 09:38

    Degraf
    @ewerlordxp - Ponury Jeździec to jest copy-pasta z nekromanty w H5.
    25 sty - 12:03

    Darkem
    @Degraf, może i koncepcja jest podobna, ale to na pewno nie kopia tego samego modelu.

    Mam nadzieję, że Ubi poprawi modele, ale nie posłucha tych kilku procent fanów, którzy mają czas na spamowanie na oficjalnej stronie całymi dniami i zostawi pająki w armii.
    25 sty - 13:14

    Wellplay
    Przynajmniej mamy powrót naszego Czarnego Rycerza w nowej odsłonie!
    25 sty - 13:38

    Degraf
    To jest kopia przeniesiona z prostszego (kanciastego) silnika graficznego na lepszy (mało kanciasty) silnik graficzny. Przy takiej postawie to można powiedzieć, że np. Archanioł w H3 i Archanioł w H3HD to są dwa różne modele...
    25 sty - 13:41

    Degraf
    Bo koncepcja podobna (skrzydlaty gostek w zbroi, mieczem, tarczą i kręconymi włosami), no ale jak damy to dla programu porównawczego to ten krzyknie, że to są dwa kompletnie różne tworki.
    25 sty - 13:45

    Darkem
    Przenoszenie modeli tak nie działa. Nie oszukujmy się. Grafika nie robi się sama.
    Bohater z H5: http://www.mobygames.com/images/shots/l/179229-heroes-of-might-and-magic-v-windows-screenshot-naadir-the.jpg
    Jeździec z H7: http://www.acidcave.net/tomb/necro_grimrider.jpg
    To nie są te same modele :P.
    25 sty - 13:59

    Alamar
    Model zapewne jest ten sam - tzn. model 3D z animacjami, itd. Co je różni, to tekstury (skórki).
    Tacy Kirasjerzy z Przystani są modelem z H6, ale włożono w nich więcej pracy i wyglądają inaczej. Podobnie jest z Ponurym Żniwiarzem czy Szkieletem w H7 - modele wzięto z innej gry, ale zmieniono ich tekstury. Tymczasem w przypadku Ducha, Lisza, Lamasu czy Wampira zmian praktycznie nie widać.
    Do tego dochodzi inna rzecz - wampiry, a szczególnie lisze, z H6 nie podobały się (wizualnie) graczom. W H7 znów dostaliśmy te brzydactwa.
    25 sty - 14:05

    Darkem
    Nie wiem jak wy to robicie, ale nie potrafię rozpoznać czy model wykorzystuje ten sam szkielet i animacje po jednym statycznym screenie. Żniwiarz wydaje się zupełnie nowym modelem, koń w niczym nie przypomina potworka z H5, kosa trzymana jest w zupełnie inny sposób. Zresztą, jaki byłby sens wykorzystywania modelu, szkieletu i animacji bohatera z H5, który rzucał zaklęcia, a nie atakował wręcz? Przecież Jeździec prawdopodobnie będzie machał kosą, a nie przywoływał magiczne kryształy, czy inne ule na pole bitwy.
    25 sty - 15:49

    Nerevar
    Na moje oko jeździec to albo całkiem nowy model albo coś bardzo mocno zmodyfikowanego - same tekstury tu by nie wystarczyły.
    25 sty - 18:35

    nightmarre
    A zauważyliście, że na każdym obrazku jest napisane "work in progress". Nie są to też oficjalne arty jak w przypadku akademii czy przystani. A chociaż by po modelu lisza można wnioskować że otrzyma nową teksturę. Na pewno nie wypuszczą go w takim stanie do gry, gdzie jego noga przebija się przez tą "sukienke":).

    25 sty - 19:32

    Lux
    Przede wszystkim nie rozumiem, po co niektóre jednostki świecą się jak lampki choinkowe.
    Swoją drogą jestem ciekaw barw samych budynków Nekropolis. Mam nadzieję, że nie będą skąpane w fioletowej papce.
    25 sty - 22:01

    Wellplay
    “Neon” Green: this colour is associated with Necromancy and the Namtaru Venom, and is therefore still present in the eyes of Vampires and Liches.
    Purple: this colour is associated with Dark magic, and touches of it are present on weapons and creatures imbued with this particular type of magic.

    O miasto bym się nie bał. ;)
    26 sty - 00:31

    AmiDaDeer
    "To jest kopia przeniesiona z prostszego (kanciastego) silnika graficznego na lepszy (mało kanciasty) silnik graficzny."
    Żaden silnik graficzny nie zmieni kanciastości modeli. A subdivision w tym wypadku dałoby koszmarne efekty. To jest nowy model.
    26 sty - 01:43

    Acid Dragon
    Mogę powiedzieć, że według informacji które posiadam modele Ponurego Jeźdźca oraz Pająka zostały zrobione od podstaw jako nowe - nie zostały przerobione z żadnego źródła. Aczkolwiek w przypadku pająka była notatka, że ma być wzorowany na artworku z DoC. Na ile te informacje są aktualne - nie wiem.
    26 sty - 09:36

    Wolfheart
    Szczerze mówiąc to zamiast wampirów w nekropoli chętnie ujrzałbym wilkołaki. Było by ciekawiej niż n tymi samymi nudnymi kuzynami Drakuli.
    26 sty - 09:36

    Fandor
    Albo wyjdzie nowy pająk w DoC albo ktoś kiepsko robi modele na podstawie jednego rzutu (tym jest dla mnie render nie wiem czy ktoś się zgodzi). Nie wiem jak można uznać, że Ubi wydało by kasę na przerobienie modelu nekromanty i zrobienie mu porządnych animacji na miarę 6. Myślę, że Ubi postanowił skreślić Necro pod względem pieniężnym, 4/8 jednostek to kalka praktycznie bez zmian, 2/8 posiadają mniej lub więcej zmian, ale fani widzą modele z H6 (oby tylko postanowili że przeniesienie modelu smoka z H6 będzie tylko dla szkieleta, a czarny smok dostanie nowy, w tedy uznam, że jest warto grać tutaj modelem z H6 by w Lochu dostać znacznie lepszy), i raptem 2 jednostki posiadające nowe modele. Oby Ubi oszczędność na Necro dobrze wykorzystało przy Lochu albo Twierdzy, bo mimo początkowego dobrego efektu (bolał tylko brak heksów) kolejna ich gra traci w oczach.
    26 sty - 10:57

    Nerevar
    >Szczerze mówiąc to zamiast wampirów w nekropoli chętnie ujrzałbym wilkołaki. Było by ciekawiej

    Może i ciekawiej, ale byłoby to wciśnięcie jednostki na siłę i dopchnięcie jej kolanem - wilkokłaki jakoś niespecjalnie pasują do ashanowej Nekropolii...

    >oby tylko postanowili że przeniesienie modelu smoka z H6 będzie tylko dla szkieleta, a czarny smok dostanie nowy

    Mam wrażenie, że gdyby mieli robić całkiem nowy model smoka, to kostek bazowałby właśnie na nim, a nie na starociu.
    26 sty - 11:59

    Fandor
    Wilkołak zdecydowanie nie pasuję, bo nie do końca jest nieumarły mimo wszystko (chociaż po tym jak wrzucili pająka różnie może być : P) . Uważam że mogli by do elity wrzucić Ghoula i/lub Namtaru, te dwie jednostki były jedną z nielicznych klimatycznych nowości, a Ubisoft nie musiałby wciąż robić nowych modelów tylko wziąć stare.
    Co do smoka, to Ubi pokazał w H6, że lubi Czarne Smoki, a te niekoniecznie (prócz zielonego bossa w ogóle nie było smoków truposzy), a jeżeli chcą chociaż trochę naśladować poprzednie części to zrobią inne modele smokom, więc postanowią oszczędzić i dać stary model temu który najmniej lubią.
    26 sty - 12:52

    Nerevar
    >>Co do smoka, to Ubi pokazał w H6, że lubi Czarne Smoki

    Raczej pokazało świadomość, że Lochy bez smoków wywołałyby bojkot i wrzask.

    >> (prócz zielonego bossa w ogóle nie było smoków truposzy)

    Vein mógł sobie z nieumarłymi smoczkami polatać ;P
    26 sty - 13:58

    Garett
    Acid Dragon >>Aczkolwiek w przypadku pająka była notatka, że ma być wzorowany na artworku z DoC.

    Artworku z DoCa? Mi ten pajączek wydaje się raczej wyjęty z MMX, gdyż przypomina tamtejszego Pająka - Elitę.
    26 sty - 15:37

    Dark Dragon
    A tamten pająk elita nie jest czasem wyjęty z DMa? :P
    26 sty - 20:22

    Andruids
    Niebieski, zielony i fioletowy na zmianę, wstawajcie z grobów sztywniaki i tańczcie z nami disco!
    26 sty - 22:11

    Wolfheart
    >Może i ciekawiej, ale byłoby to wciśnięcie jednostki na siłę i dopchnięcie jej kolanem - wilkokłaki jakoś niespecjalnie pasują do ashanowej Nekropolii...

    No może wilkołak by niepasował ale mogli by go po raz pierwszy dać jako jednostka jakiejś frakcji albo jednostka neutralna
    27 sty - 02:37

    AmiDaDeer
    "A tamten pająk elita nie jest czasem wyjęty z DMa? :P"
    Wygląda zupełnie inaczej jak na moje.
    27 sty - 18:53

    Garett
    Dark Dragon>>A tamten pająk elita nie jest czasem wyjęty z DMa? :P

    Podstawka jest wyjęta z DMa, jednak elita wygląda zupełnie inaczej, jak już pisał wcześniej Hobbit. I zanim ktoś powie o tym, że jak elitka, to musi być tylko pokolorowany na inny kolor - ten pajączek jest chyba najbardziej różniącą się elitą od podstawki i przypomina wyglądem przypomina Hebanowego Pająka.
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    avatar - 28 mar - 20:57
    mastercook - 27 mar - 22:50
    Fandor - 27 mar - 12:13
    Sobieski - 26 mar - 23:08
    Kastore - 26 mar - 18:35
    Jacob - 24 mar - 17:09
    FirePaladin - 24 mar - 14:36
    Andruids - 17 mar - 23:56
    Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
    Andruids - 13 mar - 02:28
    avatar - 10 mar - 08:21
    Kastore - 7 mar - 20:44
    Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
    ShEv441 - 2 mar - 10:44
    macowiec - 1 mar - 23:44
    Kastore - 29 lut - 21:48
    Godzilla - 29 lut - 17:46
    Warmonger - 23 lut - 13:38
    Pointer - 21 lut - 20:32
    Dru - 21 lut - 12:31
    Latarnik - 19 lut - 16:34
    LordExegol - 6 lut - 13:40
    Kastore - 2 lut - 15:06
    Eggyslav - 22 sty - 18:34
    AmiDaDeer - 22 sty - 16:13
    Dru - 22 sty - 16:00
    Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40
    Major Disaster - 20 sty - 01:02
    Hayven - 19 sty - 11:18




    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt