Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Twórcy Heroes VII rozpoczęli przedstawianie kolejnej frakcji i jest to oczywiście uwielbiana przez fanów Nekropolia. Jej bohaterką i członkinią rady Iwana jest znana z Heroes VI Anastazja, której biografię możecie poznać w naszym nowym artykule, przetłumaczonym z oficjalnej strony: >>historia Anastazji<<

Zaprezentowano także wizerunki trzech ulepszonych jednostek podstawy wojsk. Jednocześnie twórcy zaznaczają, że Nekropolia będzie frakcją najbardziej podobną do swej wersji z poprzedniej części Heroes, lecz nie bez "niespodzianek". Wiemy też, że Nekromancja będzie działać tak, jak dawniej, czyli pozyskiwać nieumarłe jednostki po bitwie. Jednostki poziomu podstawy to:
  • Szkielet oraz Szkielet Hoplita
  • Duch oraz Banshee
  • Hebanowy Pająk oraz Zabójczy Pająk
  • Acid Dragon
    Wasze komentarze (41)
    21 sty - 18:14

    Alamar
    Jak znam naszych tłomaczy, to wzorem Ebon Knighta z Heroes 6, Ebon Spider skończy jako Czarny Pająk.

    Co do samych jednostek - dostaliśmy więc kościotrupa :P z H6, ducha z H6 i pająka z MMX/Dark Messiaha. Oby tylko pokolorowali je normalnie, a nie neonowym sprejem.
    21 sty - 18:25

    Nerevar
    Nie podobają mi się pajączki w armii, ani to, że szkielet nie będzie strzelcem (przywykłem już do tego, że te ashanowe walczą na odległość...)
    21 sty - 18:38

    Alamar
    W H5 walczyły wręcz, w DoC-u również.

    No i chyba najważniejsza informacja:
    "You can also rest in peace: there will be some surprises in the line-up."

    Osobiście nie obraziłbym się za mumie z DoC-a.
    21 sty - 18:42

    Nerevar
    >>W H5 walczyły wręcz

    Zwykle miałem w armii wersję ulepszoną, z łukiem w skostniałych łapach ;P
    21 sty - 18:48

    Kammer
    Alternatywa miała maczugę. :P
    21 sty - 18:52

    Nerevar
    Alternatywy się nie liczą ;P

    A jeśli dobrze kojarzę, w Heroes Online też chyba byli oszczepnicy.
    21 sty - 18:57

    Alamar
    W Clashu byli bez broni. Sedno w tym, że w grach "ashańskich" szkielety mieliśmy zarówno walczące w zwarciu/wręcz jak i na odległość.

    @Kammer
    A kliknij sobie na nazwy ulepszeń w niusie.
    21 sty - 19:05

    voncur
    I we wcześniejszych też :P
    21 sty - 19:43

    Górski
    I tak nie kupie :P.
    21 sty - 20:01

    Zehir-12
    Chociaż tyle, że Nekropolia nie będzie kolekcją zielonych światełek :P Może wreszcie będą znowu wyglądać mrocznie. Oby! A co do update'a to chyba mi się wydaje, że mam rację co do tego, że ten zaległy zrobią razem z kolejnnym dotyczącym Nekropolii :P
    21 sty - 20:02

    Zehir-12
    Sory. Nie potrzebnie napisałem wydaje mi się i chyba w jednym zdaniu :P
    21 sty - 20:06

    Wellplay
    @Górskikrasnolud Ja natomiast kupie.
    21 sty - 20:27

    Tarnoob
    Brawo! Nareszcie Nekropolia wygląda normalnie - bo w H5 i H6 przeginała z zielenią, a nawet różem. Nie znam się na DoC, MMX, itd. ani na Dark Messiah, ale wiem, że ten ostatni miał najlepszy klimat. Chciałbym w Nekropolii zobaczyć wszystkie stare, "klasyczne" jednostki, jak w H2 i H3 - niestety slotów jest tylko osiem, a stworów dużo: szkielety, zombie, mumie, upiory/duchy, wampiry i lisze, wreszcie czarni rycerze i kościane smoki, ale chciałoby się też zobaczyć nowinki czyli te pająki, ghoule i prządki, byleby bez lamasu-gnomasu. :-P Mumia mogłaby być ulepszeniem zombie, a inne stwory być "stowaszonymi neutralami".
    21 sty - 20:58

    Fandor
    Cóż patrząc na te Banshee, na pewno w elicie nie uświadczymy tych z z H5 (6poziom), a szkoda wydawały mi się dobrym kandydatem na czempiona żeby nie powtarzać zgniłej masy obrażającej smoki. Namtaru mi się bardzo podobały i biorąc pod uwagę pajączki wrócą na pewno, jednak zawsze nekropolia kojarzyła mi się z latającym czempionem.
    21 sty - 21:33

    Xesasi
    mi się nie podobają jednostki głównie dlatego, że wyglądają wręcz identycznie jak w H6. Pająk jak pająk fajny tyle, że osobiście wolałbym by był jako jednostka neutralna + z jakimś ładnym siedliskiem.
    21 sty - 22:29

    Morgan Grin
    Zaskoczenie, ale całkiem miłe. Szkielety wyglądają bardzo dobrze, a pomysł z pająkami od dawna szwendał się gdzieś po moim umyśle. Tylko szkoda, że duchy są tak...nijakie. Zwykła kopia z H6; mam nadzieje, że jest szansa na zmianę....
    21 sty - 23:50

    Arial
    @Xesasi "wyglądają wręcz identycznie?? Serio ludzie, o co wam chodzi.. Moim zdaniem naprawdę się postarali, żeby jak najmniej ludzi zrzędziło na jednostki przypominające te z H6. To jasne, że jednostki będą podobne i mi to bardzo odpowiada, wole to od "nowinki" typu Frankensteina.
    22 sty - 00:14

    Nerevar
    >>"wyglądają wręcz identycznie??

    A szkielet mocno się różni od tego z szóstki? Zmienili mu broń, paletę barw i kilka detali - ale widać, że bazowali na tym samym modelu.
    22 sty - 00:57

    Kurek
    Obrzydliwe lenistwo twórców H7
    Pająk skopiowany z DM, szkielet i duch z HVI
    Ehhh
    22 sty - 01:54

    AmiDaDeer
    To nie lenistwo, to po prostu mały budżet.
    22 sty - 08:19

    Elliv
    „Pozyskiwanie nieumarłych jednostek po bitwie” – najlepsza wiadomość jaką można usłyszeć.
    Bardzo mi tego brakowało. Bez tej zdolności nekromanci stali się zwykłą frakcją podobną do reszty.

    Już zaczynam się rozpędzać i po zamknięciu oczu widzę duszki ze zdolnościami z H2. Jak one ładnie od razu w trakcie bitwy wchłaniały w swoje szeregi pokonanych przeciwników – marzenie.
    Pewnie w H7 tego nie będą potrafiły robić ale może to i dobrze, bo inaczej kilka duchów na początek i plansza wygrana.
    22 sty - 11:34

    Fandor
    Czy tylko ja uważam, że mogliby wszystkie modele przenieść, żeby nie tracić czasu na robienie tego co już mają a skupić się na silniku, żeby nie było bugów, oraz na robieniu rzeczy których nie było, żeby gra była ciekawsza i miała więcej elementów?
    22 sty - 11:44

    Elliv
    @fandor510 - nowy wygląd jednostek też ma znaczenie. Gra będzie świeższa i nie tak opatrzona.
    Usunięcie błędów jest także ważne ale niewystarczające.
    22 sty - 12:01

    Fandor
    Spodziewacie się gruszek na wierzbie, Heroesy Ubi wykorzystuje jako tanie źródło większego zysku - jak najmniej kasy wydać bo gra się sprzeda przez starych fanów chcących sprawdzić nowe części. Ubi zawsze zetnie na czymś koszty, albo na grafice albo na objętości gry na dopracowaniu żeby nie było bugów (patrz Heroes 6 grafika piękna ale tylko 5 miast, gra prawie nie grywalna w dniu premiery) a jak wchodziły DLC to przez dopracowaną grafikę Ubi nie robiło nowych modeli tylko same tekstury (w podstawce też to było ale nie aż tak widoczne). Dla mnie lepiej jakby wykorzystał bazę Heroes 6, wrzucił z niej modele miast które były, modele które nie weszły, zrobił kilka nowych dla właśnie tego odświeżenia i skupił się na poszerzeniu ilości jednostek neutralnych, budynków i zwykłych ozdobników na mapie, a przede wszystkim dopracował żeby było jak najmniej bugów.
    22 sty - 12:30

    Yogoort
    Silnik na 7mkę mają leciwy więc istnieje szansa, że sobie dadzą radę i ich nie przerośnie. Jak bazę zrobią solidną to potem jest szansa na porządne dodatki - czyli mam na myśli brakujące zamki wraz z dodatkowymi kampaniami. Zaprezentowane jednostki nekropolii prezentują się ciekawie poza duchami, na miłość Ashy, te duchy są tak beznadziejne, że aż trudno mi opisać poziom mej dezaprobaty. Duchy/Banshee powinny być bardziej straszne a nie takie eteryczne paniusie. Teraz pewnie Wampiry, Liche, Death Knighty(albo taki Siewca zarazy z DOKa) i Namtaru/Upiorne lub Gnijące smoki(DOK) - nie miałbym nic przeciwko takiej właśnie konfiguracji
    22 sty - 13:22

    superzgred
    Te pająki bardzo mocno zajeżdżają mi Nerubianami z WoW'a. Za bardzo.
    22 sty - 14:01

    Elliv
    Szkielet Hoplita wygląda jak karaluch.
    22 sty - 14:01

    Nerevar
    Aż tak wielkiego podobieństwa nie ma, przesadzasz.
    22 sty - 14:02

    Nerevar
    Powyższy komentarz był do Superzgreda ;)
    22 sty - 17:29

    Xesasi
    paradoksalnie jak ani trochę nie przeszkadzało mi w H6, żeby ulepszony gwardzista był ozdobiony świecidełkami i dużą częścią zbędnego złomu, to w szkielecie akurat przeszkadzają mi takie ozdóbki bardzo. Po co szkieletowi fioletowe diamenciki jak i tak jest kupą kości bez własnego rozumu i woli ?
    W każdej innej części był to zwyczajny kościotrup z mieczem, toporem, łukiem lub włócznia w prostej zbroi (tudzież bez)... czemu teraz jest inaczej?
    22 sty - 17:39
    lukkkk
    Szkielet świetny. Jednak brak strzelania trochę boli.
    Duch? Czy to aby na pewno Heroes 7? Nienawidziłem modelu z 6, tego także nie pokocham. NUDA NUDA NUDA. Jaki problem aby ta Banshee była chodź trochę straszna?
    Pająk. Pająk? Co to robi pająk? Na dodatek całkiem żywy.Już widzę, jak dzięki zdolności Nekromancja, ożywiamy setki morderczych, wzbudzajcych trwogę....pająków....
    22 sty - 17:48

    Degraf
    Szkielet hoplita, który nie ma włóczni - nzalka z historii wojskowości dla Ubisoftu.
    22 sty - 18:06

    Nerevar
    Albo ukradli im wszystkie włócznie (może drzewce ktoś przerobił na kołki?), albo nazwa pochodzi od sposobu poruszania się na polu bitwy (szkielety będą skakać - innymi słowy robić hop, hop ;) )
    22 sty - 20:33

    Fandor
    Nazwa Hoplity mimo wszystko pochodzi od tarczy nie włóczni która często była podczas walki wyrzucana i zamieniana na miecz, jako że ani tarcza okrągła ani miecz krótki szeroki to za to szmata z historii wojskowości nie tyle za włócznię ;).
    Banshee powinno jak w DoC albo Heroes 5 być potężną zjawą, albo czymś ala kostuchą w elicie albo nawet championem. Pająk nie taki zły, nie rozumiem narzekań. Co prawda mógłby być bardziej trupi ale wciąż pasuje do klimatu miasta.
    22 sty - 21:01
    lukkkk
    Pająk mógł zostać zastąpiony przez coś znacznie lepszego

    Ale wszystko i tak rozchodzi się o jednostki dalszego poziomu (lisze, smoki i wampiry)
    22 sty - 23:15

    Degraf
    "Hoplita - ciężkozbrojny piechur walczący w zwartym szyku, zwanym falangą". "Hoplites were citizen-soldiers of Ancient Greek city-states who were primarily armed with spears and shields." Hoplici mieli walczyć w falandze, zatem szyku gdzie kilka rzędów używa włóczni, a kiedy pierwszy będzie już zbyt blisko przerzuca się na miecze. Nazwa zaś pochodzi od Hoplon, czyli okrągłej, drewnianej tarczy pokrytej skórą i brązem.

    Jeżeli można mieć taki swobodny stosunek do nazwy no to nazwijmy go np. "Krzyżakiem"...
    22 sty - 23:17

    Degraf
    Polskie tłumaczenia miały różne ciekawe wyniki, zatem dlaczego "Skeleton Hoplite" nie może być nazwany "Niemieckim Krzyżakiem".
    23 sty - 06:30

    Alamar
    Ponieważ owo tłumaczenie zarezerwowane jest dla Death Spidera. :P
    23 sty - 12:47

    Nerevar
    Oj tam, H3 miało swego czasu dwa Ogniste Ptaki, tu możemy mieć np. Kościanego Krzyżaka i Krzyżaka Śmierci ;)
    4 lut - 13:13

    Pogromca banana
    Słabe!!! H3 było lepsze
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
    Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
    Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
    Andruids - 19 kwi - 02:14
    Pointer - 18 kwi - 23:40
    Nicolai - 17 kwi - 20:56
    Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
    Tarnoob - 13 kwi - 02:27
    Tarnoob - 11 kwi - 00:39
    Nezerith - 6 kwi - 09:58
    Hayven - 5 kwi - 23:09
    Major Disaster - 3 kwi - 23:14
    Dydzio - 2 kwi - 18:04
    Bajan - 2 kwi - 13:41
    Andruids - 31 mar - 14:56
    avatar - 28 mar - 20:57
    mastercook - 27 mar - 22:50
    Fandor - 27 mar - 12:13
    Sobieski - 26 mar - 23:08
    Jacob - 24 mar - 17:09
    Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
    Andruids - 13 mar - 02:28
    Kastore - 7 mar - 20:44
    Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
    ShEv441 - 2 mar - 10:44
    macowiec - 1 mar - 23:44
    Kastore - 29 lut - 21:48
    Godzilla - 29 lut - 17:46
    Warmonger - 23 lut - 13:38
    Dru - 21 lut - 12:31




    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt