Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Od dzisiaj można składać zamówienia na grę także w serwisie Steam, koszt to 14,99€ dla naszego regionu. Warto jednak zaznaczyć, że pojawiły się przy tym wymagania minimalne:

System: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 - wersje 32/64
Procesor: Intel Core2 Duo E4400 @ 2.0 GHz lub AMD Athlon64 X2 3800+ @ 2.0 GHz (lub lepszy)
Pamięć: 2 GB RAM
Karta graficzna: nVidia GeForce 8800GT lub AMD Radeon HD2900 (256MB VRAM lub więcej z Shader Model 4.0)
DirectX 10
Dark Dragon
Wasze komentarze (19)
6 sty - 23:36

Hejnewars
Niby to samo a wymagania jakieś inne.
6 sty - 23:48

Kastore
HD Editions work in mysterious ways.
7 sty - 06:40

AmiDaDeer
Domyślam się, że te wszystkie wymagania (które, jak na tak małe ingerencje w grę, są kosmiczne) wynikają z dwóch nowości:

1. Wszystkie grafiki to png-i, więc zżerają dużo pamięci;
2. Pewnie faktycznie dołożyli generowanie cieni zamiast je wciskać do grafik.

To drugie było raczej niepotrzebne, skoro i tak, według doniesień, znaczących różnic poza zmianą rozdzielczości nie widać.
7 sty - 07:33

Orzie
I guess it's an artificial obligatory linking to newer machines. And I doubt the game which has only the upscaled graphics and adaptation for mobile devices would require so much in comparison with the original version.
7 sty - 08:34

AmiDaDeer
But what do they need PixelShader for?
7 sty - 08:34

AmiDaDeer
I mean - Shader Model, my bad.
7 sty - 09:13

ewerlordxp
Zapewne wymagania takie ponieważ Heroes 3 HD działa na innym silniku graficznym niż orginalny Heroes 3. Oraz zapewne doliczone są wymagania Conflux/Steam.
7 sty - 09:54

Warmonger
U mnie Steam zajmuje niecałe 50 MB RAM, więc raczej to nie to.
Twierdzę też, że do generacji izometrycznych cieni nie trzeba zatrudniać wypasionych shaderów.Choć w sumie można to robić na GPU i przed odpowiednie bliblioteki, które same zajmują pół systemu - bo tak najprościej.
7 sty - 10:13

Nicolai
@ewerlordxp: Skąd Ci się wzięło, że silnik jest inny? On jest taki sam tylko grafiki podmieniono na większe.
7 sty - 13:21

ewerlordxp
Jeśli spojrzysz na filmik pokazujący w jaki sposób poprawiono grafikę jednostek, zobaczysz że każda jednostak/budynek/sprite i cokolwiek innego zostało pocięte na fragmenty i każdy fragment jest obrabiany osobno. Silnik użyty do animowania jednostek budynków w H3HD najprawdopodobniej traktuje każdy fragment jako osobną animację, nie zaś całość. Następną podpowiedzią że został H3HD zbudowany na innym silniku graficznym niż oryginalny H3 jest to, że na grafikach porównawczych ktoś wyłowił że grafiki jednostek H3HD są w innym formacie graficznym niż w oryginalnym H3 (chodziło coś z tym teal'owym kolorem teł). Ostatnią podpowiedzią jest to, że Ubisoft "szczyci" się tym, że H3HD będzie obsługiwał mapki stworzone pod oryginalnego H3 (czyli H3HD będzie używał innego formatu do zapisywania map, ale te z H3 da rade skonwertować).
7 sty - 13:38

Nerevar
>>Silnik użyty do animowania jednostek budynków w H3HD najprawdopodobniej traktuje każdy fragment jako osobną animację, nie zaś całość.

A jaki jest związek między obrabianiem grafiki w photoshopie i tym, jak animacje traktuje gra? Mam wrażenie, że i przy zwykłym H3 można w podobny sposób zrobić jednostkę i ją wyeksportować do pliku .def.

>>Następną podpowiedzią że został H3HD zbudowany na innym silniku graficznym niż oryginalny H3 jest to, że na grafikach porównawczych ktoś wyłowił że grafiki jednostek H3HD są w innym formacie graficznym niż w oryginalnym H3

To nie wymaga całkiem nowego silnika.

>>Ostatnią podpowiedzią jest to, że Ubisoft "szczyci" się tym, że H3HD będzie obsługiwał mapki stworzone pod oryginalnego H3

Ubisoft "szczyci się" także tym, że gra zawiera wszystkie 7 kampanii z podstawowego H3, nie wyciągałbym jednak na tej podstawie żadnych doniosłych wniosków.
7 sty - 14:43

ewerlordxp
Poczekamy, zobaczymy. Póki co nowy silnik graficzny jest najbardziej sensownym wytłumaczeniem tak wysokich wymagań.
7 sty - 15:11

Acid Dragon
Heroes III nie ma żadnego "silnika graficznego". Nie ma żadnej grafiki 3D do wyświetlania. Ma kod źródłowy, który został przerobiony z istniejącego, a nie napisany od nowa.

Wymagania są większe głównie ze względu na grafikę - wyświetlenie pojedynczej jednostki wymaga teraz około 9 razy więcej pamięci, a żeby wszystkie animacje chodziły płynnie musi być przetwarzana 9 razy szybciej niż w 1999 roku. W istocie zastanawia mnie tylko ten "Shader Model".
7 sty - 15:18

AmiDaDeer
To teraz dla porównania - wymagania minimalne Shades of Darkness:

Supported OS: WindowsŽ XP or Windows VistaŽ or WindowsŽ 7 (all 32/64bit)
Processor: 2 Ghz IntelŽ PentiumŽ Core 2 Duo E4400 or higher 2.6 Ghz AMD Athlon™ X2 5000+ or higher
RAM: 1 GB for WindowsŽ XP / 1.5 GB for WindowsŽ VistaŽ, WindowsŽ 7
Video Card: NVidia™ GeForceŽ 8600GTS (512 VRAM) or ATI™ Radeon 2600XT (512VRAM) or better. 512 MB DirectXŽ 9.0c–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list*)
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Hard Drive Space: 8 GB
Peripherals Supported: Windows-compatible mouse required
Multiplayer: Broadband connection and service required for multiplayer mode and online features

Obawiam się, że to developer coś skopał optymalizację.
7 sty - 16:23

Degraf
Heroes of Might and Magic - czyli jak X razy sprzedać to samo i uzyskać brawa.
7 sty - 20:43

Bluearga
Te wymagania sprzętowe rozbawiły mnie do łez, Pixel Shader 5.0, min. 2 GB RAMu i do tego nie działa na Win XP, Genius, po prostu Genius. No ale skoro Ubi potrafi zrobić Tetrisa, który wiesza się na najnowszej konsoli to co się dziwić...
11 sty - 12:27

Douger
A dlaczego ma działać na systemie, dla którego wsparcie już wygasło? Na 95 też ma działać?
15 sty - 13:53

swiru444
Ten komputer najpierw musi uciągnąć nowe systemy operacyjne i wszystkie zadania które macie odpalone w tle, dopiero potem samą grę.

Co do SM4.0, sądzę że po prostu chodzi o karty graficzne które są aktualnie wspierane.
18 sty - 16:30
Poiuy20102011
Windows 7 wymagany do Heroesa 3? Co jak co, ale to przesada.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Kastore - 26 mar - 18:35
Jacob - 24 mar - 17:09
FirePaladin - 24 mar - 14:36
Andruids - 17 mar - 23:56
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
avatar - 10 mar - 08:21
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Pointer - 21 lut - 20:32
Dru - 21 lut - 12:31
Latarnik - 19 lut - 16:34
Warmonger - 15 lut - 10:51
LordExegol - 6 lut - 13:40
Kastore - 2 lut - 15:06
Eggyslav - 22 sty - 18:34
AmiDaDeer - 22 sty - 16:13
Dru - 22 sty - 16:00
Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40
Major Disaster - 20 sty - 01:02
Hayven - 19 sty - 11:18




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt