Napisałbym "Premiera", ale ponieważ polska strona gry usilnie nie zauważa, że coś się zmieniło, a polska community manager nie odpowiada na maile*, to pozostaje jedynie opisać ostatnie wydarzenia. Kilka dni temu Heroes Online weszło w nową fazę. Otwarto pierwszy międzynarodowy, angielski serwer (przeznaczony także dla państw, które nie dostały swojej wersji językowej), a zamknięto serwer testowy. Jednocześnie w przypadku nowych serwerów nikt już nie twierdzi, że to jakakolwiek "beta". Rozgrywka uległa istotnym zmianom, z których najbardziej nieprzyjemną jest całkowite zlikwidowanie kopalni zasobów i jednocześnie zmniejszenie produkcji zasobów przez magazyny w miastach. Nie można też już dowolnie gromadzić zasobów i jednostek, bo pojawiły się górne limity ich posiadania. Poziomy Smoczego Rycerza nie dają też już premii do maksymalnej ilości stworzeń w oddziałach. Gracze, którzy mieli zbyt dużo jednostek w armii (z jakiegokolwiek powodu) dostali za nie rekompensatę w zasobach. Trudniej też zdobyć pieczęcie bohatera, bo zadania fabularne dają ich teraz znacznie mniej. A z dobrych wieści? Zlikwidowano "punkty akcji", które ograniczały ilość możliwych do stoczenia walk fabularnych. I to w sumie jedyna dobra wieść. Z takimi właśnie zmianami Heroes Online wypływa na międzynarodowe wody. Mimo to, gra pozostaje całkiem solidną produkcją z rewelacyjną - jak na grę przeglądarkową - grafiką i wieloma ciekawymi rozwiązaniami. Sami spróbujcie i przekonajcie się na własne oczy. Strona gry *UPDATE - Dziś, na koniec tygodnia otrzymałem odpowiedź - wg BlueByte, gra jest faktycznie ciągle w niefinalnej wersji beta, nawet jeśli taka informacja znajduje się tylko na polskim serwerze. I nawet jeśli inne wersje językowe piszą o premierze. hmm.... Zostańmy więc przy określeniu "kamień milowy". | Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 avatar - 18 kwi - 14:18 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Dydzio - 2 kwi - 18:04 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 Warmonger - 23 lut - 13:38 Dru - 21 lut - 12:31 Latarnik - 19 lut - 16:34 Leance - 17 lut - 11:00 LordExegol - 6 lut - 13:40 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Andruids
Jak w ogóle wygląda fabuła? W jakim okresie jest umieszczona? Znowu to samo co w szóstce?
Acid Dragon
Co do fabuły, to ma swoją własną. Akcja gry dzieje się gdzieś między Heroes VI, a Heroes VII, w okolicach Trzeciego Zaćmienia. Cesarzem Imperium jest niejaki Duncan Sokół. Więcej tutaj: http://www.gildia.acidcave.net/chronologia_ashanu.html#ho
Darkem
Górski
Andruids
Shael
Alamar
- wprowadzono pojemniki z artefaktami, które można było kupić bezpośrednio ze sklepu (szanse na wygranie czegoś cennego są jednak mizerne),
- zwiększono wymagane punkty many czarów do astronomicznych kosztów (oczywiście w sklepie pojawiły się w tym samym czasie mikstury many i zwoje),
- zwiększono czas potrzebny na postawienie budowli w miastach (można go skrócić płacąc pieczęciami),
- wreszcie usunięto kopalnie i wprowadzono odgórne limity wojsk, surowców i magazynów w miastach (limity można oczywiście obejść za pomocą pieczęci),
- i na koniec zredukowano ilość dostępnych zadań w poszczególnych rejonach jak i wprowadzono ich limity w dzienniku bohatera (maks. 3 każdego rodzaju w jednym momencie).
Pierwotny plan sklepiku zakładał przedmioty zmieniające wygląd i dodające mało istotne rzeczy (zwierzątka). Zamiast tego otrzymaliśmy sklepik, bez którego nie da się praktycznie grać.
Z gry F2P zrobiono typową grę P2W.
Gra nie jest warta zainteresowania, co najwyżej można rzucić na nią okiem.
Darkem
Dark Dragon