Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Czas na kolejne informacje i kilka wyjaśnień:
  • Znamy już wszystkie jednostki z Przystani i Akademii. Są to (nazwy mogą ulec zmianie):

  • Akademia:
    Kabir, Gargulec, Golem, Dżinka, Rakszasa, Uczeń, czempioni Kolos i Magiczny Ptak oraz Piramidka, Wielka Piramida i Namiot
    Przystań:
    Kusznik, Wilk, Strażnik, Kawalerzysta, Kapelan, Obserwatorka, czempioni Serafin i Miecznik oraz Balista, Katapulta i Kapłanka.
    (Grafika wykonana przez Arugafa z Heroes Community)

  • Obiekty na mapie przygód będą "interaktywne" - czyli będzie niektóre z nich zniszczyć/odbudować (zapewne chodzi o oskryptowanie takich obiektów w kampanii).
  • Będzie 6 szkół magii, zaś czary będą do nauczenia się z gildii magii w miastach lub z obiektów na mapie przygód.
  • Wzorem Heroes Online prawdopodobnie pojawią się ataki z flanki i od tyłu, zadające dodatkowe obrażenia.
  • Silnik HoMM7 to Unreal Engine 3, co teoretycznie pozwolić może na wykorzystanie istniejących już narzędzi do modyfikacji gry. O ile się orientuję, narzędzia te są darmowe w przypadku wykorzystania do celów własnych (jak tworzenia modów), ale pewności nie mam.
  • Powrócą Strefy kontroli i forty z H6, choć ze zmianami.
  • Gra będzie wymagała aktywacji przez Uplaya, ale to jedyne zabezpieczenie online w H7 (podobnie jak to miało miejsce w MMX).
  • Frakcje, które przegrają głosowania, nie pojawią się w DLC. Nikt jednak nie wspomniał nic o ewentualnych dodatkach.
  • Fabuła skupia się wprawdzie na księciu Iwanie Gryficie, ale każda z 6 kampanii będzie raczej związana z członkiem Rady Cieni Iwana i historiami przez nich mu opowiedzianymi, niż na aktualnych poczynaniach Gryfity. Dzięki temu kampanie powinny skupić się na danych frakcjach, a nie na "Gryfach na wieki!" :P
  • Tryb potyczek oraz pojedynków jak również Hot Seat są już zaimplementowane w grze.

  • Alamar
    Wasze komentarze (57)
    14 sie - 14:03

    Darkem
    Wszystko ładnie i pięknie, ale wciąż nie mogę przekonać się do "Kabira". Podejrzewam, że to wariacja twórców na temat alchemicznej salamandry, lecz... jest on po prostu zbyt słodki.
    14 sie - 14:07

    Morgan Grin
    Lineupy ciekawe, ale chyba nie ma wątpliwości co do ostatniej jednostki elitarnej Przystani :P Zaskoczyli mnie też tym, że nie wszystkie koncepty akademii, to kalki z 6ski. Gargulce mają bardzo oryginalny wygląd. Tak trzymać!
    Bardzo mnie cieszy zmiana mechaniki umiejętności i powrót gildii magów. Skillwheel z 5tki był dla mnie najlepszym system jak do tej pory.
    Co do stref wpływu...poczekam z oceną. Na razie nie wiemy w jaki sposób chcą to zmienić, a wolę nie psioczyć na coś, o czym nie mam żadnego pojęcia.
    Jak na razie zapowiada się zaskakująco dobre. Jest spory potencjał w tej części i mam nadzieje, że nie zawiodą, tak wysokich już, oczekiwań.
    14 sie - 14:18

    Andruids
    "I Am Fire, I Am Death" - Cabir.
    14 sie - 14:20

    rtx
    Zapomnieliście o gryfach, a jest na stronie [margines].
    Szkoda tylko, że nie ma chłopa w przystani. Dawno nie było chłopa w przystani.
    14 sie - 14:23

    J. M. Sower
    Wydaje mi się, że siódemka będzie tym czym mogła być szóstka ;P. Dokładniej mówiąc - wydali szóstkę z innowacjami a teraz robią następną część z tylko wyselekcjonowanymi elementami poprzedniczki. Jak dla mnie szykuje się niezła gierka tylko szkoda, że ta H6 było takim szczurem doświadczalnym ;P.
    14 sie - 14:35

    Rademenes777
    Tak!!! Normalny Mag w Akademii!!!! Oby tak zostało! :)
    14 sie - 14:40

    Warmonger
    Unreal Engine 3 - nadchodzi złota era dla modera :D
    14 sie - 14:44

    Hayven
    Czemu tych lineupów nie ma na stronie gry?
    14 sie - 15:01

    Hellscream
    Ponieważ są "wykopane" (data-mining) ze strony gry na zasadzie "zamiast nazwy ujawnionej jednostki wpisz prawdopodobną nawę innej jednostki".
    14 sie - 15:15
    lukkkk
    O ile Przystań wydaje mi się lekko monotematyczna (coś mi podpowiada, że strażnik to taki pikinier z Heroes 3) to Akademia nadrabia swoją różnorodnością jednostek ( art gargulca jest fantastyczny). Ciekawi mnie natomiast obrazek tego elfa. Koło niego widać fragment innej postaci ( mniemam, że jest to orkowa maczuga). Czyżby już z góry było przesądzone, że elfy zostaną piątą frakcją?
    14 sie - 15:15

    J. M. Sower
    Dokładnie Warmongerze :D - będzie się można wypróbować w końcu na czymś nowszym ;P.
    14 sie - 16:25

    rtx
    Szczerze wątpię, żeby modding nie był ograniczony przez grę w dość... ograniczający sposób.
    14 sie - 17:00

    Alamar
    Nius zaktualizowany o ostatnią "machinę wojenną" Przystani (zgaduję, że to właśnie analogia namiotu medyka), zaś poniżej macie brakującą jednostkę Przystani jak i drugą machinę Akademii. Jak znajdę oryginały, to dodam do niusa:

    http://www.acidcave.net/sphinx/140814165829monolit.png
    http://www.acidcave.net/sphinx/siostry.png
    14 sie - 17:19
    lukkkk
    Czyżby zabrakło gryfów? Trochę nudna ta przystań się wydaje. Zobaczymy jednak jak to w praniu wszystko wyjdzie.
    14 sie - 18:46

    Morgan Grin
    Trochę szkoda, że nie będzie gryfów. Ale może Kammer ma rację i owe panie będą dojeżdżać, te kultowe już stwory. Mam też problem z machiną oblężniczą i "balistą" akademii - to praktycznie ten sam model. Szkoda, naprawdę szkoda.
    Reszta zaś wspaniała. Uwielbiam ulepszenia przystani! Super barwy i wreszcie mają ekwipunek, który nie przeszkadza w walce. Jestem w szoku, że to piszę, ale...grałbym Przystanią! :P
    PS: czy tylko mi przychodzą na myśl Mandalorianie, gdy patrzę na hełmy ludzi? :D
    14 sie - 19:01
    lukkkk
    Płaszcz, którym owe panie są odziane, wskazuje trochę na to, iż mogą dojeżdżać jakieś stworzenie. Natomiast gdyby owo stworzenie nie było latające, ta wizja gryzła by się z istnieniem kawalerzysty. Z drugiej strony pora na powiew świeżości. A co do hełmów...obie frakcje w mniejszym bądź większym stopniu posiadają elementy charakterystyczne dla starożytnych greków. Dla mnie jest to jak najmilej widziane:)
    14 sie - 19:07

    Matheo
    To będzie coś na zasadzie H1 i H2, czyli tak naprawdę dodatek, do poprzedniej wersji. Czekam na grę, w której będą wszystkie frakcje, które pojawiły się HoMM (oprócz Wrót Żywiołów). Chyba znowu przyjdzie trochę poczekać.
    14 sie - 20:19

    Andruids
    Mi lineup Przystani na razie się podoba. Wydaje mi się, że Stróżka będzie dosiadać czegoś latającego. Ta frakcja u Ubisoftu zawsze była oparta o model z trójki, który jest najlepiej zbalansowanym pod względem mobilności i zasięgu, także wątpię, żeby teraz coś się w tym względzie zmieniło.
    14 sie - 20:31

    Felek
    Czy tylko ja poczułem lekkie rozbawienie, gdy przeczytałem "(...) oraz Piramidka" :D
    14 sie - 20:35

    Alamar
    Nie, nie tylko Ty. ;)
    14 sie - 21:18

    Darkem
    Wszystko pięknie i ładnie, ale do Charmandera nie mogę się przekonać ;).
    Wydaje mi się, iż rozłożenie jednostek w Akademii będzie nieco inne. Jeżeli zamieniamy miejscami maga z golemem w trzonie będziemy mieli: jedną jednostkę mechaniczną (Gargulec), jedną bestię (Cabiru) i jedną jednostkę "magiczną" (Mag), w elicie zachowane zostaną wtedy takie same proporcje (Golem - mechaniczny, Rakszasa - bestia i Dżin - magiczna).

    Stylizowanie Przystani na Księstwo Wilka uważam za bardzo dobre rozwiązanie. Tchnie trochę świeżości do "Ubisoftowego" zamku rycerza. Nie kamieniujcie mnie, ale Przystań z H6 również uważam za udaną (konkretniej: jej założenia, bo by docenić walory estetyczne należałoby wydłubać sobie oczy ;) ).
    14 sie - 21:47
    lukkkk
    Do charmandera idzie się przyzwyczaić:) nienawidziłem gremlinów w heroes 3 więc dla mnie ta jaszczurka jest na jak największy +. Nadal cierpię trochępo stracie gryfów w Przystani i sądzę, że jest tam trochę za dużo jednostek podobnych do siebie....jednak coś mi mówi, że efekt końcowy będzie bardzo ok.
    14 sie - 22:18

    Wikist
    Mnie dziwi natomiast to, że modele Legionistów i Kuszników w Przystani są podpisane jako Gryfie w Duel of Champions. A tu wyraźnie widać, że cała frakcja ma być Wilcza. :P Pojęcia nie mam czy to pomyłka czy nie, ale trochę mi to psuje ten bardzo fajny obraz Przystani. :/
    15 sie - 00:24

    DrakeBurn
    @Wikist

    Mylisz się
    15 sie - 00:29

    Kurek
    Ubi ma chyba najgorszych marketingowców ever. Nie dość, że tylko 6 frakcji, to jeszcze lenistwo co do modeli i animacji jak zwykle góruje nad kreatywnością. Wilki w Przystani? Design większości postaci niezgodny z tradycją HoM&M. Gdzie chłopi, łucznicy, krzyżowcy, gryfy? CZEMU GREMLINY zamieniono na takie cóś dziwne... Moim zdaniem zamiast ptaszków powinne być smocze golemy. Powinno być 14 jednostek na frakcję, każdy sobie sam wybiera jakie chce mieć, a nie tylko w najwyższym levelu między miecznikiem, a aniołkiem... ehh, za dużo stresu mam przez Ubi...
    15 sie - 00:38

    Kammer
    Jakby ktoś nie zauważył: nowa część ma w nazwie numer VII (słownie: siedem), a nie 3++.

    O ile za gryfami będę kapkę tęsknił, to doceniam zmiany i cieszę, że zobaczymy coś nowego, ciekawego, interesującego. Wszak postęp wymaga zmian, nowości. Czasem lepszych, czasem gorszych, lecz - ostatecznie - do kolejnych części powinny przechodzić (i przechodzą!) te najlepsze.
    15 sie - 02:48

    Wikist
    @DrakeBurn W czym dokładnie? Dokładnie tak samo ubrani są żołnierze Gryfa w Duelu jak tutaj żołnierze Wilka. Tylko ci tutaj mają godło Księstwa Wilka na sobie.

    15 sie - 03:21

    Etharil
    Kurek - nie, żeby coś, ale oczekujesz od H7 czegoś, czego nawet H3 nie miało. Jeśli natomiast chodzi Ci o system, jak w prawie każdych Heroesach to w sumie masz 16 jednostek + 3 machiny do wyboru, co można liczyć jako 19.
    15 sie - 08:05

    Degraf
    Sory Kurek, ale ileż to razy można grać frakcją która właściwie się nie zmienia? Ludzie to i tak byli ciągle jedną z najnudniejszych ras w HoMMach bo ciągle wałkuje się to samo. Luć z małą bronią, luć z czymś do strzelania, luć w puszcze, luć w puszcze na koniu a potem jeszcze gryf, luć duchowny oraz luć ze skrzydłami. Wszędzie i zawsze lucie!
    15 sie - 08:07

    Degraf
    A o customizacji armii to mowy nie ma - czegoś takiego nie ma w żadnej grze. "Możesz sobie zrobić gryfa-ciecia lub gryfa-elitę! Wszystko zależy od Twej wyobraźni". Wskaż mi gdzie coś takiego jest. No i jak chcesz grać na armii a'la H5 to... uruchom sobie H5.
    15 sie - 08:26

    Alamar
    >>>A o customizacji armii to mowy nie ma - czegoś takiego nie ma w żadnej grze.

    Hmm... pośrednio w Disciples?
    15 sie - 08:57

    J. M. Sower
    Jeśli wypali z modyfikacjami to można na początek dodać gryfy do Przystani ;D.
    15 sie - 08:59

    J. M. Sower
    Pytanie tylko co to za jednostka kryje się pod portretem tej Obserwatorki.
    15 sie - 09:11

    J. M. Sower
    Może trochę wybiegam zbytnio do przodu, ale nasunęła mi się myśl, że można by użyć na próbę modeli Tritha :D. Na przykład takiego goblina z blasterem ;P.
    15 sie - 10:30

    Shael
    Nic mi się nie podoba, jak dotąd :C. Tak, jestem ogromnym fanem pierwszych 3 części :P. No ale zobaczymy po premierze.
    15 sie - 11:53

    flapdzak
    skąd macie te ikony ? Czy są obrazki gdzie widać całą jednostkę ?
    15 sie - 12:31

    Darkem
    Ikony zostały "ręcznie" wykopane z oficjalnej strony. W linkach do obrazków ręcznie zostały zmienione nazwy jednostek (tak na "czuja") i dzięki temu pozbawiliśmy się "newsów" na najbliższe tygodnie, bo wiemy już co Ubi/Limbic chcieli nam później przekazać ;).
    15 sie - 12:33

    flapdzak
    A da się tak wykopać jednostki twierdzy i nekropoli ?
    15 sie - 12:38

    Hellscream
    Prawdopodobnie jeszcze nie, nie wrzucono tego na stronę. Próbowałem takich klasyków jak "lich", "centaur", "goblin" czy "skeleton", ale nie bangla. Nalezy zwyczajnie poczekać. :)
    15 sie - 12:50

    Darkem
    Proponuję zabić trudny czas oczekiwania wesołym przewidywaniem ;).
    15 sie - 13:18

    rtx
    Zastanawiam się, czy da się klasy bohaterów.
    15 sie - 13:59

    Hayven
    @J. M. Sower - kiedy tylko zdobędę Maya Exporting Tools, będę mógł zaimportować dowolne modele do części piątej :)

    Eee... nie, niestety nie będą mogły być animowane... ale od czego mamy spryt i klejenie modeli? :D
    15 sie - 14:30

    J. M. Sower
    No właśnie sprawdzałem kiedyś sposoby na przerabianie piątki i stwierdziłem, że to trochę nie warte zachodu. Mam nadzieję, że siódemka będzie bardziej podatna na modyfikacje.
    15 sie - 15:13

    Hayven
    W piątce najgorsza jest opieszałość AI, a cała reszta świetnie wchłania modyfikacje :P
    15 sie - 19:05

    Bluearga
    Nie napalajcie się tak na te modyfikacje. Znając Ubi i ich przekonanie, że "My wiemy lepiej, a wy fani macie tylko kupować nasze gry i nie dyskutować" to pewnie bardzo ograniczą modyfikacje i zablokują możliwość ich wykonywania jak tylko się da(wystarczy, że Uplay sprawdzałby przy uruchomieniu zgodność plików i już blokada gotowa)

    Chociaż BARDZO zdziwiłabym się jakby udostępnili warsztat steam do tej gry no ale... Właśnie. Kupując tą grę na steam to się gra przez nią na dwóch platformach jednocześnie(Steam i Uplay). Kompletna głupota.

    Póki co mój stosunek do tej części jest taki jak Deathwinga do Azeroth :P
    "Lecz nareszcie Ubisoft pęknie
    I wszystkie jego gry spłoną w cieniu moich skrzydeł"
    Aha i NWC, powstań może z grobu i ratuj sytuacje, co? *kopie w nagrobek NWC*
    16 sie - 01:05

    Andruids
    *Grób Sir Caneghema zieje pustką. Nieumarły rycerz wciąż przemierza te ziemie i sprowadza nieszczęście na wszystko czego się dotknie...*
    16 sie - 09:07

    Hayven
    Obawiam się, że po latach dowodzenia i podbijania przez JVC heroesy stworzone przez niego nie byłyby tym, czego byśmy oczekiwali.
    17 sie - 21:34

    Serd
    Hmmm, portrety jednostek całkiem jak w serii Disciples... Nie wiem sam czy to wada czy zaleta ...
    17 sie - 23:45

    Zehir-12
    Tak teraz sobie myślę, że ten bohater przystani pasuję bardziej na bohatera nekropolii z tymi oczami i kapturem :P A tak w ogóle ten cały Iwan wygląda jak kapłan. Mam nadzieję, że póki co jeszcze modelu nie zrobili, bo na plakacie nie wygląda jak kapłan xD
    17 sie - 23:47

    Zehir-12
    I jeszcze jedno. Jak był taki pierwszy trailer do heroes 6 ten co był taki koleś, co walczył z demonem i niby przegrał. Czy to przypadkiem nie jest ten cały Iwan?
    17 sie - 23:58

    Narxes
    O ten chodzi https://www.youtube.com/watch?v=Blet5zjDjAE ? Bo jak tak to nie jestem do końca przekonany bo ten tu nie ma blizny na twarzy,ja bym chyba obstawiał,że ten co tu walczy z demonem to Paweł.
    18 sie - 07:16

    Alamar
    To był Paweł Gryfita, dziadek rodzeństwa z kampanii H6.
    18 sie - 09:37

    Manitoba Smith
    Gargulec nie ma ostrych kłów? Znowu będzie walił tablicą?! I czemu "dżinka", a nie dżin?
    19 sie - 23:21

    Zehir-12
    *Manitoba Smith

    Nie wydaje mi się, żeby ten gargulec miał gdzieś tabliczkę, a poza tym ma coś w rodzaju pazurów xD
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
    Andruids - 19 kwi - 02:14
    Pointer - 18 kwi - 23:40
    Nicolai - 17 kwi - 20:56
    Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
    Tarnoob - 13 kwi - 02:27
    Tarnoob - 11 kwi - 00:39
    Nezerith - 6 kwi - 09:58
    Hayven - 5 kwi - 23:09
    Major Disaster - 3 kwi - 23:14
    Dydzio - 2 kwi - 18:04
    Bajan - 2 kwi - 13:41
    Andruids - 31 mar - 14:56
    avatar - 28 mar - 20:57
    mastercook - 27 mar - 22:50
    Fandor - 27 mar - 12:13
    Sobieski - 26 mar - 23:08
    Jacob - 24 mar - 17:09
    Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
    Andruids - 13 mar - 02:28
    Kastore - 7 mar - 20:44
    Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
    ShEv441 - 2 mar - 10:44
    macowiec - 1 mar - 23:44
    Kastore - 29 lut - 21:48
    Godzilla - 29 lut - 17:46
    Warmonger - 23 lut - 13:38
    Dru - 21 lut - 12:31
    Latarnik - 19 lut - 16:34
    LordExegol - 6 lut - 13:40




    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt