Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS





Magia zaklęta w kartach jest potężna... Najlepsi magowie słyną z tego, że za pomocą samych tylko kart potrafią wzywać stwory, by walczyły u ich boku. Przeciwników jest wielu, ale to twoje królestwo i twoja talia muszą zatryumfować!

Twórcy "Armor Wars" otwarcie przyznają, że czerpali inspirację z "Arcomage". Rozgrywka jednak jest znacząco różna. Wciąż naszym celem jest zniszczenie zamku przeciwnika, ale tym razem nie wygramy poprzez rozbudowę własnego. Nie ma też murów. Za to pojawiają się liczni obrońcy w postaci stworów wezwanych za pomocą kart. Same karty mają cenę liczoną najczęściej w dwóch zasobach, a owych zasobów są cztery rodzaje. Zaawansowane jest też zarządzanie talią - nie tylko pozwala na tworzenie własnego zestawu kart, ale także na dokupowanie nowych w późniejszych fazach gry za złoto zdobyte podczas pojedynków. Ważna jest też postać bohatera grającego talią i posiadającego swoją własną specjalność. Jeśli uważałeś, że "Arcomage" i "Castle Wars" są dla ciebie zbyt proste, to teraz masz okazję spróbować czegoś bardziej skomplikowanego.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt